Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198409/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. Hallera 62
w Grudziądzu – odcinek od ul. Konarskiego - sprawa nr 75/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. Hallera 62w Grudziądzu – odcinek od ul. Konarskiego - sprawa nr 75/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-135ef7b1-21e9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198409/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153917,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu – odcinek od ul. Konarskiego.
►Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo
dla osób przebywających na terenie kompleksu i budynku i na terenie robót.
►Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: rozbiórka istniejącego ogrodzenia
z siatki oraz ogrodzenia z płyt betonowych od ul. Konarskiego; budowa nowego ogrodzenia
betonowego z elementów prefabrykowanych wraz z montażem zabezpieczenia z drutu kolczastego
oraz wymianą trzech uszkodzonych płyt w istniejącym ogrodzeniu zgodnie z załączonym, rysunkiem;
montaż zabezpieczenia z drutu kolczastego; wywóz i utylizacja gruzu.
►Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na polegających
na wykonaniu tymczasowego ogrodzenia w sposób uniemożliwiający wejście osób trzecich na teren
kompleksu, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i inne niezbędne zabezpieczenia,
wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji ,i urządzeń na
terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do
przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu
wojskowego;
3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu
kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
4) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia
właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki
do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób
kosztorysowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.
►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów
budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do
stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 j.t.),
posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej
i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość,
funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami
budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi,
przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja
obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji
odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy
o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2021 r.,
poz. 779 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności.
►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych
złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony
w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osoby wykonujące roboty związane z budową nowego ogrodzenia - wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest
zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej
pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy p.z.p.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznegona „remont ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. Hallera 62
w Grudziądzu – odcinek od ul. Konarskiego” – sprawa numer 75/2021, zostaje unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt. 1 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przebudowa ulicy Rydygiera od ul. Warszawskiej do ul. Skowronkowej
- Wykonanie usługi pn. "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu".
- Dostawa regałów stacjonarnych w ilości 700 sztuk na potrzeby Archiwum Zakładowego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w 2026 roku."
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica i PSZOK oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2026 r.
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





