eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › "Rewitalizacja Zespo³u Staromiejskiego w Kro¶nie" - przebudowa nawierzchni ulic: J. Pi³sudskiego i J. S³owackiego



Og³oszenie z dnia 2022-07-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rewitalizacja Zespo³u Staromiejskiego w Kro¶nie” – przebudowa nawierzchni ulic: J. Pi³sudskiego i J. S³owackiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krosno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja Zespo³u Staromiejskiego w Kro¶nie” – przebudowa nawierzchni ulic: J. Pi³sudskiego i J. S³owackiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dbd84f49-f932-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00235319

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022500/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.47 Rewitalizacja Zespo³u Staromiejskiego w Kro¶nie – przebudowa nawierzchni ulic: J. Pi³sudskiego i J. S³owackiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy wymaga komunikowania siê za po¶rednictwem plarformazakupowa.pl (dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: - sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet explorer minimalnie wersja 10 0., - w³±czona obs³uga JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, - Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: - podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. - je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. - ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format PDF i opatrzenie ich podpisem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.72.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, wymiary 9 x 11 cm, (ulica, chodnik, ciek), wysoko¶æ kostki 10 cm, oczyszczenie, u³o¿enie na palety (palety wykonawcy) - 538 m2 ,
- rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej prostok±tnej, wymiary 14 x 21 cm, (ulica) wysoko¶æ kostki 10 cm, oczyszczenie, u³o¿enie na palety (palety wykonawcy) 251 m2,
- rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 5 x 5 (przy studzienkach) - 3 m2,
- mechaniczne rozebranie podbudowy cementowo - piaskowej, ¶rednia grubo¶æ 3 cm - 792 m2,
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym za³adowaniu i wy³adowaniu, transport samochodem samowy³adowczym na odleg³o¶æ 10 km + utylizacja – 23,8 m3,
- wykonanie poprzecznych dylatacji konstrukcyjnych (mechaniczne naciêcie nawierzchni, monta¿ sznurów dylatacyjnych z tworzywa sztucznego PE o grubo¶ci 10 mm, wype³nienie szczeliny elastyczn± - silikonow± mas± dylatacyjn± na zimno) w odstêpach co 10 m – 60 m,
- podbudowa z drobnoziarnistego mikrobetonowego pod³o¿a o wytrzyma³o¶ci na ¶ciskanie po 28 dniach = 70MPa, gr do 3cm - 792 m2,
- mrozoodporna polimerowo - cementowa warstwa szczepna gr 1-2 mm - 792 m2,
- nawierzchnie z kostki kamiennej nieregularnej, 9x11 (ulica / chodnik, kolor szary) ponowne wbudowanie - 484 m2,
- nawierzchnie z kostki kamiennej nieregularnej, 9x11 o gr. 10 cm - kostka nowa - kolor szary - ulica / chodnik 10% - 53,8 m2,
- nawierzchnie z kostki kamiennej nieregularnej, 9x11 (ciek, kolor grafit) ponowne wbudowanie – 31,5 m3,
- nawierzchnie z kostki kamiennej nieregularnej, 9x11 o gr. 10 cm - kostka nowa - kolor grafit ciek 10% - 3,5 m3,
- nawierzchnie z kostki kamiennej prostok±tnej, 14x21 (ulica, kolor szary) ponowne wbudowanie - 226 m2,
- nawierzchnie z kostki kamiennej prostok±tnej, 14x21 o gr. 10 cm - kostka nowa - kolor szary - ulica -10% -25,1 m2,
- nawierzchnie z kostki kamiennej nieregularnej, 5x5 o gr. 10 cm (przy studzienkach) kostka nowa - 3 m2,
- szybkosprawna fuga mineralna do spoinowania powierzchni brukowych - fuga szeroka do 10mm - 792 m2,
- regulacja pionowa studzienek i studni urz±dzeñ podziemnych, w³azy kana³owe, studnie ¶ciekowe uliczne – 16 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla urz±dzeñ podziemnych - zawory wod, gaz itp. – 7 szt.,
- pokrywy studni z granitu o wymiarach 0.5x0.5 o gr 10 cm - 0,5 m2.

W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowi±zany równie¿ do wykonania:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
b) uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu robót.

Zadanie podlega rozliczeniu kosztorysowemu i rozliczenie robót nast±pi wed³ug faktycznej ilo¶ci wykonania.

2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych zwi±zanych z robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Je¿eli w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zajdzie konieczno¶æ wykonania zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 25 % warto¶ci zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy w oparciu o przepisy art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, powierzy ich wykonanie dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej rêki.
Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba ich wykonania
i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Zakres ww. robót polegaæ bêdzie na zwielokrotnieniu prac bêd±cych przedmiotem zamówienia.

Dok³adny zakres i warunki zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót oraz zwi±zane z tym terminy i wynagrodzenia zostan± okre¶lone odrêbn± umow±, a decyzja o jego udzieleniu zale¿na bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego oraz posiadania przez niego ¶rodków finansowych na realizacjê zadania. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej rêki po wcze¶niejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawc± robót budowlanych, w szczególno¶ci
w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi nastêpuj±ce uprawnienia:

1) budowlane - w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej z co najmniej 18 miesiêczn± praktyk± zawodow± w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury (art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz.U z 2021 r., poz. 710).

2) zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w nastêpuj±cych zakresach:
a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysoko¶ciowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
b) geodezyjna obs³uga inwestycji.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. warunek mo¿na spe³niæ ³±cznie.

Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiadane przez osoby, o których mowa w pkt 8.4.1. SWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagañ okre¶lonych w og³oszeniu i SWZ powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) oraz z ustaw± z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Osoby, które posiadaj± uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazuj± te dokumenty, jako obowi±zuj±ce.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ uznania uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz uznania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie budownictwa, geodezji i kartografii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1646).
Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ uznania uprawnieñ wynikaj±cych z innych ni¿ krajowe przepisów np. tre¶ci dyrektyw, zawartych umów miêdzynarodowych i innych przepisów, które potwierdz± spe³nianie warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza, odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolno¶ci zawodowej) wykonawca zobowi±zany jest:
a) z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci,
b) podaæ informacjê o podstawie dysponowania osobami ujêtymi w wykazie
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo: oferta musi byæ podpisana przez osobê/osoby wykonawcy uprawnion±/ne do zaci±gania zobowi±zañ w Jego imieniu b±d¼ przez ustanowionego przez ni±/nie pe³nomocnika/ów. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo mo¿e dotyczyæ zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Je¿eli pe³nomocnictwo upowa¿nia jedynie do reprezentowania wykonawców w
postêpowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiaj±cym wymagane bêdzie z³o¿enie kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pe³nomocnictwo musi wskazywaæ pe³nomocnika (w tym zakres jego umocowania), a tak¿e wskazywaæ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê uprawnione do zaci±gania zobowi±zañ w jego imieniu. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert± w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.Korespondencja z Zamawiaj±cym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane bêd± przez pe³nomocnika wskazanego pe³nomocnictwem. 2. Wykonawca obowi±zany jest do³±czyæ do oferty podpisany kosztorys ofertowy.
Kosztorys powinien zawieraæ:
a) stronê tytu³ow±,
b) wykaz no¶ników cenotwórczych (stawkê roboczogodziny oraz wysoko¶æ zastosowanych narzutów),
c) zestawienie zbiorcze kosztów z podzia³em na elementy,
d) kosztorys szczegó³owy lub uproszczony z podaniem cen jednostkowych uwzglêdniaj±cych wszystkie koszty realizacji zamówienia wraz z podaniem ilo¶ci jednostek oraz wyliczonej ich warto¶ci,
e) zestawienie robocizny, materia³ów i sprzêtu w przypadku kosztorysu uproszczonego,
f) podsumowanie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 4 000 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ takie wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upowa¿nionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.
Pos³u¿enie siê przez ustawodawcê sformu³owaniem „wp³acaæ przelewem” jest równoznaczne z konieczno¶ci± zaksiêgowania ¶rodków pieniê¿nych na wy¿ej wskazanym rachunku przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo mo¿e dotyczyæ zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Je¿eli pe³nomocnictwo upowa¿nia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postêpowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiaj±cym wymagane bêdzie z³o¿enie kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pe³nomocnictwo musi wskazywaæ pe³nomocnika (w tym zakres jego umocowania), a tak¿e wskazywaæ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê uprawnione do zaci±gania zobowi±zañ w jego imieniu. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert± w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiaj±cym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane bêd± przez pe³nomocnika wskazanego pe³nomocnictwem. Podmiot sk³adaj±cy
ofertê jako uczestnik konsorcjum i jednocze¶nie sk³adaj±cy ofertê samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako sk³adaj±cy dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udzia³em zostan± odrzucone.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym
we wzorze umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, jakich Zamawiaj±cy mo¿e u¿yæ edytuj±c tê czê¶æ og³oszenia Zamawiaj±cy odsy³a w
tej kwestii do paragrafu 25 wzoru umowy, które w sposób szczegó³owy okre¶la rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki
ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.