Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170307/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00174967/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00181184/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.prz.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e91255f-0edd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170307/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/205/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb na koszt dostawcy na terenie Rzeszowa oraz OKL Jasionka, Stalowa Wola do poszczególnych jednostek Politechniki.
Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zapotrzebowanie częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego.
Wykonawca realizuje dostawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego. Zamówienia częściowe będą przesyłane pocztą elektroniczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert przekraczają środki jakimi dysponuje Zamawiający na realizację tego zamówienia.INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie serwisu urządzenia SMART Coater zainstalowanego na Politechnice Rzeszowskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych oraz hokera obrotowego
- Sprzedaż i dostawa dynamometru elektronicznego dla Uniwersyteckiego Centrum Lekkoatletycznego Ośrodek Badań Innowacyjnych w Sporcie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem lodówek
- USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla jednostek przygranicznych KWP w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów biurowych.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





