Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199816/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00205467/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00269855/01 - Wynik z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00293491/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Kardynała Stefana Wyszyńskiego 30A
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 8435898
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-sp2@oswiata.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-sp2.um.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-sp2.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e76a100-e704-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037921/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wieluniu sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199816/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP2.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technicznego do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu umożliwiającego kształtowanie i rozwijanie umiejętności manualnych i technicznych, umiejętności samodzielnego i krytycznego myślenia, zdolności myślenia matematycznego oraz umiejętności w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych, jak również pracy zespołowej, dobrej organizacji i dbania o porządek na stanowisku pracy oraz radzenia sobie w życiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b - część 1 do SWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651600-9 - Kamery cyfrowe
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 128520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technicznego do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu umożliwiającego kształtowanie i rozwijanie umiejętności manualnych i technicznych, umiejętności samodzielnego i krytycznego myślenia, zdolności myślenia matematycznego oraz umiejętności w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych, jak również pracy zespołowej, dobrej organizacji i dbania o porządek na stanowisku pracy oraz radzenia sobie w życiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b-część 2 do SWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 34220,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technicznego do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu umożliwiającego kształtowanie i rozwijanie umiejętności manualnych i technicznych, umiejętności samodzielnego i krytycznego myślenia, zdolności myślenia matematycznego oraz umiejętności w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych, jak również pracy zespołowej, dobrej organizacji i dbania o porządek na stanowisku pracy oraz radzenia sobie w życiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b_część 3 do SWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technicznego do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu umożliwiającego kształtowanie i rozwijanie umiejętności manualnych i technicznych, umiejętności samodzielnego i krytycznego myślenia, zdolności myślenia matematycznego oraz umiejętności w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych, jak również pracy zespołowej, dobrej organizacji i dbania o porządek na stanowisku pracy oraz radzenia sobie w życiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b-część 4 do SWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technicznego do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu umożliwiającego kształtowanie i rozwijanie umiejętności manualnych i technicznych, umiejętności samodzielnego i krytycznego myślenia, zdolności myślenia matematycznego oraz umiejętności w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych, jak również pracy zespołowej, dobrej organizacji i dbania o porządek na stanowisku pracy oraz radzenia sobie w życiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b-część 5 do SWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 9780,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.06.2022 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 197 000,00 zł brutto, w tym dla części 1 - 128 520,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
1. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom. Cena oferty brutto 141979,95 zł.
2. EuroNet s.c. Jacek Majak, Teresa Majak ul. Tysiąclecia 10, 97-500 Radomsko. Cena oferty brutto 117886,00 zł.
3. eSzydłowski, Łukasz Szydłowski ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice. Cena oferty brutto 133932,24 zł.
4. Systemy Nauczania i Prezentacji Interaktywnych Synapia Sp. z o.o., 94-102 Łódź ul. Nowe Sady 2. Cena oferty brutto 123418,00 zł.
Badana oferta Wykonawcy najwyżej ocenionego w niniejszym postępowaniu firmy eSzydłowski, Łukasz Szydłowski ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice nie spełnia warunku udziału w postępowaniu i zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10ustawy Pzp. Kolejna oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg powiatowych
- "Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu"
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.