eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 2 w Katowicach, ul. Mikołowska 131

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTiO Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023544

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 131

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-592

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio2.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio2.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-014c6219-ea93-4477-bd76-f8925113eb94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097142/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WYBURZENIE STAREJ SALI GIMNASTYCZNEJ + BUDOWA NOWEGO BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/144/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót rozbiórkowych starej hali sportowej wraz niezbędnymi elementami budynku głównego, rozbiórkę magazynu (konstrukcji stalowej) od strony wschodniej budynku głównego szkoły oraz budowa nowego budynku dydaktycznego w miejscu rozebranej hali sportowej i magazynu.
Zakres robót budowlanych zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w terminie do 20 tygodni od zawarcia umowy.
2. Wykonanie robót budowlanych:
 rozbiórka starej hali sportowej wraz niezbędnymi elementami budynku głównego,
 rozbiórka magazynu (konstrukcji stalowej) od strony wschodniej budynku głównego szkoły
 budowa nowego budynku dydaktycznego w miejscu rozebranej hali sportowej i magazynu,
 wykonanie instalacji elektrycznej zasilania, oświetlenia, teletechnicznej, multimedialnej, odgromowej, ppoż, instalację co, cwu, wod-kan, wentylacji, klimatyzacji,
 wykonanie paneli fotowoltaicznych,
 zagospodarowania terenu działki (części),
 budowa sieci uzbrojenia terenu, zgodnie z warunkami przyłączenia otrzymanymi od dostawców mediów oraz zarządców dróg dla uzyskania pełnej funkcjonalności powstałego kompleksu,
 zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego,
 dostosowanie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
 sprawdzenie i aktualizacja dokumentacji geotechnicznej,
 uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń, uzgodnień itp., tym pozwolenia na użytkowanie.
3. Przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania w terminie do 82 tygodni od daty zawarcia Umowy.

Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, stanowiący integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11525100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16139076,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11525100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEABUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6282273202

7.3.3) Ulica: Gen. W. Sikorskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) dokumentacja projektowa,
b) instalacje sanitarne
c) instalacje elektryczne
Podwykonawca w dniu zawarcia umowy nie jest znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11525100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.