Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161040/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 2 w Katowicach, ul. Mikołowska 131
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTiO Nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołowska 131
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-592
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio2.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio2.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-014c6219-ea93-4477-bd76-f8925113eb94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097142/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 WYBURZENIE STAREJ SALI GIMNASTYCZNEJ + BUDOWA NOWEGO BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/144/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót rozbiórkowych starej hali sportowej wraz niezbędnymi elementami budynku głównego, rozbiórkę magazynu (konstrukcji stalowej) od strony wschodniej budynku głównego szkoły oraz budowa nowego budynku dydaktycznego w miejscu rozebranej hali sportowej i magazynu.
Zakres robót budowlanych zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w terminie do 20 tygodni od zawarcia umowy.
2. Wykonanie robót budowlanych:
rozbiórka starej hali sportowej wraz niezbędnymi elementami budynku głównego,
rozbiórka magazynu (konstrukcji stalowej) od strony wschodniej budynku głównego szkoły
budowa nowego budynku dydaktycznego w miejscu rozebranej hali sportowej i magazynu,
wykonanie instalacji elektrycznej zasilania, oświetlenia, teletechnicznej, multimedialnej, odgromowej, ppoż, instalację co, cwu, wod-kan, wentylacji, klimatyzacji,
wykonanie paneli fotowoltaicznych,
zagospodarowania terenu działki (części),
budowa sieci uzbrojenia terenu, zgodnie z warunkami przyłączenia otrzymanymi od dostawców mediów oraz zarządców dróg dla uzyskania pełnej funkcjonalności powstałego kompleksu,
zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego,
dostosowanie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
sprawdzenie i aktualizacja dokumentacji geotechnicznej,
uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń, uzgodnień itp., tym pozwolenia na użytkowanie.
3. Przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania w terminie do 82 tygodni od daty zawarcia Umowy.
Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, stanowiący integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11525100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16139076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11525100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEABUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6282273202
7.3.3) Ulica: Gen. W. Sikorskiego 71
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) dokumentacja projektowa,
b) instalacje sanitarne
c) instalacje elektryczne
Podwykonawca w dniu zawarcia umowy nie jest znany.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11525100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-10INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA WYROBÓW DO ZBIÓRKI PŁYNÓW USTROJOWYCH 2
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Biblioteki Śląskiej w Katowicach oraz ich współmałżonków, partnerów życiowych i pełnoletnich dzieci.
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach wraz z kartami flotowymi
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do jednostek Śląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w pierwszym półroczu 2026r.
- Usługa całodobowego monitorowania lokalnego systemu sygnalizacji pożaru - SSP we wskazanych lokalizacjach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





