Og³oszenie z dnia 2021-10-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00248999/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00249247/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT ORAZ PRZYSTOSOWANIE DO NOWYCH FUNKCJI AMFITEATRU
W CIʯKOWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM KULTURY I PROMOCJI GMINY CIʯKOWICE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Kultury i Promocji Gminy Ciê¿kowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851746309
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciê¿kowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +486510032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/ckipgciezkowice,m,208317,regulamin.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ORAZ PRZYSTOSOWANIE DO NOWYCH FUNKCJI AMFITEATRU
W CIʯKOWICACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7c17c92-2cbb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00232886
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.malopolska.pl/ckipgciezkowice,m,399597,zamowienia-powyzej-130-000-zl.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
przetargi@ciezkowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego przetargi@ciezkowice.pl .
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u 24 SWZ - Informacje dodatkowe
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u 24 SWZ - Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „REMONT ORAZ PRZYSTOSOWANIE DO NOWYCH FUNKCJI AMFITEATRU W CIʯKOWICACH”.
2. Zakres zamówienia:
REMONT ORAZ PRZYSTOSOWANIE DO NOWYCH FUNKCJI AMFITEATRU W CIʯKOWICACH
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na:
1. Remont estrady:
1) Rozbiórka drewnianych pod³óg, ¶lepych,
2) Rozbiórka legarów,
3) Wykonanie nowej pod³ogi ¶lepej - grubo¶ci 25·mm na legarach u³o¿ona krzy¿owo - LEGAR monta¿owy z tworzywa PVC 30x50x2500mm,
4) Wykonanie nowej pod³ogi z desek kompozytowych grubo¶ci 25·mm (komplet: deski, listwy wykoñczeniowe i naro¿ne),
2. Remont schodów sceny (estrady):
1) Rozbiórka ok³adzin schodów (posadzka z p³ytek),
2) Rozbiórka schodów betonowych,
3) Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej,
4) Wykonanie ³aw fundamentowych ¿elbetowe, prostok±tnych, szeroko¶æ do 0.6·m,
5) Wykonanie schodów z bloków schodowych (ustawienie i obsadzenie) z elementów prefabrykowanych, stopnie schodowe Livello Uni 100x40x15 lub równowa¿ne
6) Wykonanie nawierzchnie drogowe z kostki brukowej betonowej grubo¶ci 8·cm na podbudowie piaskowej, kostka dwuteownik 20x16,5·cm, podsypka grubo¶ci 5·cm,
7) Wykonanie nowej balustrady schodowej z prêtów ze stali nierdzewnej (5,2m).
3. Zakup i monta¿ systemu monitoringu CCTV:
1) 5 szt. kamer Turbo HD (4MegaPic), do¶wietlacze, rejestrator BCF, piêciosyst,. jednodyskowy (min 1 terabajt), zasilacz buforowy, transformator, okablowanie (170 mb),
4. Remont pomieszczeñ zaplecza warsztatowego, technicznego i sanitarnego.
1) Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci (sfalowañ) powierzchni tynku (365 m2)
2) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - 2-krotne, sufitów wewnêtrznych (137,9 m2), malowanie ¶cian wewnêtrznych (227,3 m2).
3) Modernizacja instalacji wody i kanalizacji do pomieszczenia sanitarnego z toalet±, monta¿ urz±dzeñ sanitarnych (sedes, zlew, bateria), gruntowanie i malowanie powierzchni, ob³o¿enie p³ytkami.
Szczegó³owy opis robót zawieraj±:
a) Za³±cznik nr 1 do SWZ_ Mapa z zakresem robót,
b) Za³±cznik nr 2 do SWZ STWIORB,
c) Za³±cznik nr 3 do SWZ Przedmiary robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261221-9 - Malowanie dachów
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• okres gwarancji,
Nazwa kryterium, waga, max liczba punktów przyznawana w danym kryterium:
Lp. Oznaczenie Nazwa kryterium Waga [%] Max liczba punktów
w kryterium
1 KC Cena brutto (z VAT) 60 60
2 KG Okres gwarancji 40 40
Zamawiaj±cy wybierze tê ofertê spo¶ród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, zgodnie ze wskazanymi powy¿ej kryteriami. Liczba punktów bêdzie zaokr±glana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbê punktów uzyskanych przez Wykonawcê oblicza siê wg wzoru:
P = KC + KG
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcê,
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena brutto (z VAT)”,
KG – Okres gwarancji.
1. Cena brutto (z VAT) – obejmuje wszystkie koszty, których poniesienie niezbêdne jest dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia (koszt zakupu, koszt dostawy, monta¿u, koszt serwisu gwarancyjnego, podatek VAT, koszty ubezpieczenia itp.).
KC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto (z VAT)” obliczona wg wzoru:
Kc =( CN/COB ) x 60 pkt.
gdzie:
KC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Okres gwarancji - KG.
Najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce od daty protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, a najd³u¿szy 60 miesiêcy od daty protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
KG – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji” wg ni¿ej opisanego schematu.
Za ka¿de pe³ne 6 miesiêcy gwarancji ponad wymagane minimum (24 miesi±ce) Zamawiaj±cy punkty, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
• Okres gwarancji minimum 24 miesi±ce - 0 pkt.
• Okres gwarancji minimum 30 miesiêcy - 10 pkt.
• Okres gwarancji minimum 36 miesiêcy - 15 pkt.
• Okres gwarancji minimum 42 miesi±ce - 20 pkt.
• Okres gwarancji minimum 48 miesiêcy - 25 pkt.
• Okres gwarancji minimum 54 miesi±ce - 30 pkt.
• Okres gwarancji minimum 60 miesiêcy - 40 pkt.
UWAGA:
1. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego – 24 miesi±ce.
2. Maksymalny punktowany okres gwarancji – 60 miesiêcy.
3. W przypadku niewype³nienia pola w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 4 do SWZ,pkt.3), bêdzie to równoznaczne z udzieleniem przez Wykonawcê gwarancji na okres 24 miesiêcy i zostanie w tym miejscu przyznane 0 pkt.
4. Okres gwarancji nale¿y podawaæ wy³±cznie w pe³nych miesi±cach.
5. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy dla obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres 60 miesiêcy.
Maksymaln± ³±czn± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: wykona³, co najmniej jedn± robotê budowlan± zwi±zan± budow±, przebudow±, remontem budynków o warto¶ci, co najmniej 50 000,00 z³ brutto.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ jedn± osobê maj±c± pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub przepisów nie bêd±cych prawem krajowym, ³±cznie z aktualnym wpisem na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób.
Uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ka¿dy Wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1
3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odno¶nie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 109 ust.1 pkt. 4 i 7 (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ)
b) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
f) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ka¿dy Wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1
2) nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z za³±cznikiem Nr 5a do SWZ.
3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
i o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – na lub zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ),
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - równie¿ faktycznie przez niego wykonywanych.
b) dowody, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w Rozdziale 8 ust. 1. lit. b) SWZ - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie okre¶lonym art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) i b) oraz pkt 3 PZP,
2) za¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 lit d), za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 1 lit. e), lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 1 lit f) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: (a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, (b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
6. Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdziale 8 ust.5. ppkt 1) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdziale 8 ust 5. ppkt 2) powinny byæ wystawiane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 5, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, w art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.. Postanowienia Rozdzia³u 8 ust. 6 stosuje siê.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê
z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz± lub notariusz.
3) O¶wiadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.
4) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8 ust.1 lit. a – f zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna;
8) Maj±c na uwadze przepis art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 5a do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany oraz warunki ich wprowadzenia zawarte s± w za³±czniku nr 11 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, niemo¿liwe jest zamieszczenie w og³oszeniu wszystkich dopuszczalnych zmian umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie i sposób okre¶lony w art. 308 ustawy P.Z.P.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia Zamawiaj±cemu kosztorysu ofertowego bêd±cego podstaw± ewentualnych rozliczeñ robót zaniechanych b±d¼ zamiennych.
4. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowania.
5. Wykonawca w terminie 7 od dnia zawarcia umowy na realizacjê zamówienia publicznego przedstawi Zamawiaj±cemu po¶wiadczone kopie dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia kierownika budowy oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa lub odpowiadaj±ce mu za¶wiadczenie zgodne z polskim prawem budowlanym.
6. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przed³o¿enie umowy konsorcjum, która bêdzie regulowaæ wzajemn± wspó³pracê Wykonawców. Zgodnie z tre¶ci± art. 59 ustawy PZP Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialno¶ci zosta³y uregulowane art. 366 §1 KC.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia Zamawiaj±cemu wa¿nej polisy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na sumê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
INNE PRZETARGI CIʯKOWICE
- DOST. FABR. NOWYCH AGREG. PR¡DOTW. W RAMACH REALIZ. PROGR. OCHR. LUDNO¦CI I OBR. CYWILNEJ NA LATA 2025/2026 W GM. CIʯKOWICE W RAMACH ZAD. - "DOPOSA¯ENIE PODMIOTÓW OCHRONY LUDNO¦CI W POTRZEBNY SPRZÊT"
- DOST.FABR. NOWEGO CI¡GNIKA ROL. Z WYPOSA¯. W RAM. REALIZ. PROGR.OCHR. LUDNO¦CI I OBRONY CYW. NA LATA 2025/2026 W GM. CIʯKOWICE W RAM. ZADANIA - "DOPOSA¯ENIE PODM. OCHRONY LUDNO¦CI W POTRZEBNY SPRZÊT"
- DOST. FABR.NOWEJ KOPARKO-£ADOWARKI W RAMACH REALIZ. PROG. OCHRONY LUDNO¦CI I OBRONY CYW. NA LATA 2025/2026 W GM. CIʯKOWICE W RAMACH ZAD. - "DOPOSA¯ENIE PODMIOTÓW OCHRONY LUDNO¦CI W POTRZEBNY SPRZÊT"
wiêcej: przetargi CIʯKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raci±¿ku
- "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemys³owej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. ¦w. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowo¶ci Kra¶nik
wiêcej: Malowanie dachów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





