Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338134/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego w miejscowości Pniewy gmina Pniewy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pniewy
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@pniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pniewy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska gminnego w miejscowości Pniewy gmina Pniewy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c4fdad-6957-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.78.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska gminnego w Pniewach na działce nr 51/5 w msc. Pniewy w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o powstałą dokumentację.
Targowisko gminne ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
1.1.Realizacja inwestycji będzie się odbywać w następujących etapach:
ETAP 1 - Przygotowanie dokumentacji projektowej związanej z budową targowiska, zawierającej projektowane targowisko, wiatę śmietnikową i obiekt sanitarny oraz zadaszenia z pozostałymi elementami zagospodarowania
1) Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać:
• Materiały przygotowawcze : mapa do celów projektowych ,
• Operat wodnoprawny w przypadku wystąpienia takiej konieczności wynikającej z rozwiązań stosowanych w dokumentacji projektowej,
• Projekt budowlany wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
• Projekty wykonawcze wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
• Projekty powykonawcze we wszystkich branżach,
• Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wykonaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ,
• Przedmiary i kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalnoużytkowym,
• Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji.
1.2 Na etapie opracowania projektu należy przewidzieć:
• Robocze konsultacje z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i materiałowych,
• Uzyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opinii i zatwierdzeń,
• Uzyskanie ew. odstępstw od obowiązujących przepisów. m.in. Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej,
• Uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców, w tym: bhp, sanepid., ppoż.,
• Dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej (4 egz.) i elektronicznej (1egz)- edytowalnej i nieedytowalnej,
• Uzyskanie pozwolenia na budowę,
• Wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych w oparciu o pisemne uzgodnienia z Zamawiającym,
• Uzupełnienie i poprawienie dokumentacji wg zaleceń jednostek opiniujących i uzgadniających,
• Wykonanie dokumentacji w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną; dokumentacja powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz prawidłowej eksploatacji,
• Dokumentację spójną i skoordynowaną we wszystkich branżach, zawierającą protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia,
• Dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej
• Wykonanie tablicy informacyjnej
ETAP 2 - Prace budowlane związane z budową targowiska wykonane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją jak w ETAPIE 1.
1.3 Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę lub dokona zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, etc. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentacji powiązanych, w tym projektów branżowych, operatów, itp.
1.4 Przewiduje się wykonanie targowiska, w obrębie działki nr ewid. 51/5, o nawierzchni utwardzonej oraz jej częściową zabudowę poprzez budowę wiaty śmietnikowej i obiektu sanitarnego, 14 zadaszonych stoisk handlowych, obiektu sanitarnego z urządzeniami higieniczno-sanitarnymi i wiaty śmietnikowej. Program funkcjonalno - użytkowy zakłada ponadto podłączenie obiektu sanitarnego do sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do gminnej kanalizacji sanitarnej, zasilenie w energię elektryczną wewnętrznym podłączeniem do budynku, oświetlenie terenu nowymi oprawami na słupach z panelami fotowoltaicznymi, utwardzenie i odwodnienie strefy handlu i terenu przed nią, a także budowę miejsc postojowych na samochody osobowe.
Przewiduje się również zagospodarowanie terenu zielonego przyległego do placu targowego jako bufor izolacyjny zieleni urządzonej.
1.5) Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wykonane na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę uprawnionej obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji inwestycji, usuwaniem ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, sprawowaniem nadzoru autorskiego i uzyskaniem zgody na użytkowanie targowiska.
1.6) Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
1.7) Wszystkie roboty mają być realizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w programie funkcjonalno - użytkowym będącym załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI PNIEWY
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie.
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.