eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż systemu ochrony zbiorów bibliotecznych w technologii RFID HF na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż systemu ochrony zbiorów bibliotecznych w technologii RFID HF na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 293 56 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kurowska@uek.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu ochrony zbiorów bibliotecznych w technologii RFID HF na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23bf1164-fa2d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015998/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa systemu RFID HF

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
11.3 System jest dostępny pod adresem:
https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i
organizacyjne oraz zasady dot. korespondencji określa Rozdział 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.200.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 495934,96 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż systemu ochrony zbiorów bibliotecznych w technologii RFID HF na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zgodnie z: Opisem Przedmiotu Zamówienia – zwanym dalej OPZ (zał. nr 6 do SWZ) oraz Ofertą szczegółową (zał. nr 7 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30199763-6 - Nalepki przeciwkradzieżowe

48160000-7 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego

48161000-4 - Biblioteczny system zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100
punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość Gwarancji świadczonej w miejscu instalacji wraz ze wsparciem zdalnym na okres: [G] (ponad minimalną wymaganą długość gwarancji – 24 miesiące)”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie, tj.: wykonał z należytą starannością, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmujące dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów bibliotecznych w technologii RFID HF o wartości minimum 500 000 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: B. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1.1. Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Wykaz dostaw - a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ oraz Ofercie szczegółowej – załącznik nr 7 do SWZ:
1) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Bramka RFID HF; dwuantenowy system bramek (zabezpiecza przejście 120 cm) – dotyczy punktu B.I załącznika nr 6 do SWZ.
2) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Bramka RFID HF; dwuantenowy system bramek (zabezpiecza przejście 150 cm) – dotyczy punktu pkt. B.I załącznika nr 6 do SWZ.
3) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Stanowisko kodowania etykiet z możliwością wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza – dotyczy punktu pkt. B.II załącznika nr 6 do SWZ.
4) Karty techniczne zaoferowanych etykiet: Etykieta biblioteczna RFID HF – dotyczy punktu pkt. B.III załącznika nr 6 do SWZ.
5) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Ręcznego podajnika etykiet (na stanowisko bibliotekarza) – dotyczy punktu pkt. B.IV załącznika nr 6 do SWZ.
6) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID HF wolnostojące przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – dotyczy punktu pkt. B.V załącznika nr 6 do SWZ.
7) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Mobilne skontrum RFID HF umożliwiające porządkowanie zbiorów i sporządzanie spisu z natury woluminów – dotyczy punktu pkt. B.VI załącznika nr 6 do SWZ.
8) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Książkomat wewnętrzny służący do odbioru i zwrotu zamówionych woluminów jak i wypożyczeń na miejscu z listy polecanych pozycji bez wcześniejszej rezerwacji z min. 38 skrytkami – dotyczy punktu B.VII załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Bramka RFID HF; dwuantenowy system bramek (zabezpiecza przejście 120 cm) – dotyczy punktu B.I załącznika nr 6 do SWZ.
2) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Bramka RFID HF; dwuantenowy system bramek (zabezpiecza przejście 150 cm) – dotyczy punktu pkt. B.I załącznika nr 6 do SWZ.
3) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Stanowisko kodowania etykiet z możliwością wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza – dotyczy punktu pkt. B.II załącznika nr 6 do SWZ.
4) Karty techniczne zaoferowanych etykiet: Etykieta biblioteczna RFID HF – dotyczy punktu pkt. B.III załącznika nr 6 do SWZ.
5) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Ręcznego podajnika etykiet (na stanowisko bibliotekarza) – dotyczy punktu pkt. B.IV załącznika nr 6 do SWZ.
6) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID HF wolnostojące przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – dotyczy punktu pkt. B.V załącznika nr 6 do SWZ.
7) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Mobilne skontrum RFID HF umożliwiające porządkowanie zbiorów i sporządzanie spisu z natury woluminów – dotyczy punktu pkt. B.VI załącznika nr 6 do SWZ.
8) Karty katalogowe lub karty techniczne zaoferowanego urządzenia: Książkomat wewnętrzny służący do odbioru i zwrotu zamówionych woluminów jak i wypożyczeń na miejscu z listy polecanych pozycji bez wcześniejszej rezerwacji z min. 38 skrytkami – dotyczy punktu B.VII załącznika nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

C. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą:
1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:
1) wypełniony i podpisany Formularz oferty szczegółowej - załącznik nr 7 do SWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
Formularz oferty szczegółowej – załącznik nr 7 do SWZ są elementem oferty składanej przez Wykonawcę.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne);
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby – jeżeli dotyczy;
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
6) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu zakres przedmiotu zamówienia, który wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
8) przedmiotowe środki dowodowe, określone w pkt 6.1 SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale 9.3. i 10. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W par. 8 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) określony został rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia
zmian w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu/Platformy: https://uekkrakow. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.