Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00160152/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00160152/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00160159/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=15731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0cfde35-059f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006639/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Konserwacja infrastruktury turystycznej wykonanej w 2017 r. na ścieżce przyrodniczo-historycznej Olchowiec
1.1.4 Remont tablic z panoramą, stołów z ławami oraz tablicy nieistniejącej miejscowości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160152/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP–370-1-11/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77154,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Obiekty infrastruktury turystycznej przeznaczone do konserwacji:
1. Na ścieżce przyrodniczo-historycznej Olchowiec: tablica 4 szt., kładki 2 szt., miejsce ogniskowe otwarte 1 szt., punkty przystankowe 15 szt., drogowskazy 5 szt., ławy 4 szt. (malowanie konstrukcji drewnianych oraz drobne naprawy obiektów infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego. Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi).
2. Zabezpieczenie dachów (malowanie gontu, uszczelnienie słupów przechodzących przez dach) wymiana zastrzałów wg potrzeb w tablicach, dokręcenie poluzowanych elementów w niżej wymienionych obiektach:
a. Deszczochron - 13 szt.,
b. Zadaszenie nad ogniskiem – wiata ogniskowa - 2 szt.,
c. Zadaszenia nad stołami z ławami - 2 szt.,
d. Tablice przy szlakach i ścieżkach - 30 szt.,
e. Małe bramy przy drogach lokalnych - 17 szt.,
f. Duże bramy - 2 szt.,
g. Tablice informacyjne w gminach - 7 szt.
Gont drewniany w/w obiektach zabezpieczyć 2 krotnie preparatem zgodnie z projektem technicznym. Materiały użyte do wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi. Lokalizacja niektórych elementów infrastruktury jest utrudniona ze względu na brak dogodnego dojazdu. Dojazd do poszczególnych elementy jest możliwy, quadem, małym ciągnikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 60894,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:Obiekty infrastruktury turystycznej przeznaczone do remontu:
1. Remont infrastruktury turystycznej niżej wymienionych obiektów:
a. Tablica z panoramą - 2 szt.,
b. Stół z ławami - 3 szt.,
c. Tablica w nieistniejącej miejscowości - 1 szt.
Remont tablic z panoramą w miejscach widokowych zlokalizowanych na szczycie Magura i przy szlaku niebieskim nad Ożenną będzie polegał na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniejącym fundamencie) i wymianie tablic informacyjnych na nowe. Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi (okrąglak toczony – drewno iglaste). Podkład do tablicy informacyjnej wykonany z materiału dibond o grubości 3 mm. Zadruk jednostronny 4/0, druk UV. Zamawiający przekaże teksty i materiały graficzne, które winny się znaleźć na tablicy. Wydruk tablic możliwy będzie po ostatecznej akceptacji ze strony Zamawiającego.
Remont stołów z ławami na miejscu ogniskowych i dziennego wypoczynku zlokalizowanych na końcu ścieżki przyrodniczej „Kiczera”, polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniejącym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi.
Remont tablicy w nieistniejącej miejscowości Świerzowa Ruska polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych i wymianie tablicy informacyjnej na nową (na istniejącym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi (okrąglak toczony – drewno iglaste). Podkład do tablicy informacyjnej wykonany z materiału dibond o grubości 3mm. Zadruk jednostronny 4/0, druk UV. Zamawiający przekaże teksty i materiały graficzne, które winny się znaleźć na tablicy. Wydruk tablic możliwy będzie po ostatecznej akceptacji ze strony Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego zdemontowanych materiałów. Wszystkie drewniane elementy należy wykonać poza terenem Magurskiego Parku Narodowego i przetransportować na miejsce montażu w terenie. Wykonywanie prac w niektórych lokalizacjach jest utrudnione ze względu na brak dogodnego dojazdu. Poszczególne elementy będą musiały być wyniesione lub wywiezione np. sprzężajem konnym, quadem, małym ciągnikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74894,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74894,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmą-Handlowo-Usługowo-Budowlaną „ECO-REM” Józef Łukaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 736 118 98 44
7.3.3) Ulica: ul. Kościeliska
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74894,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA ‘MAREX’ Marek Puchalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684 141 37 49
7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 140
7.3.4) Miejscowość: Królik Polski
7.3.5) Kod pocztowy: 38-481
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15INNE PRZETARGI KREMPNA
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.