eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › "Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowość: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134414099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1573

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont infrastruktury turystycznej Magurskiego Parku Narodowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0cfde35-059f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006639/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Konserwacja infrastruktury turystycznej wykonanej w 2017 r. na ścieżce przyrodniczo-historycznej Olchowiec

1.1.4 Remont tablic z panoramą, stołów z ławami oraz tablicy nieistniejącej miejscowości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160152/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP–370-1-11/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 77154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:

Obiekty infrastruktury turystycznej przeznaczone do konserwacji:

1. Na ścieżce przyrodniczo-historycznej Olchowiec: tablica 4 szt., kładki 2 szt., miejsce ogniskowe otwarte 1 szt., punkty przystankowe 15 szt., drogowskazy 5 szt., ławy 4 szt. (malowanie konstrukcji drewnianych oraz drobne naprawy obiektów infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego. Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi).
2. Zabezpieczenie dachów (malowanie gontu, uszczelnienie słupów przechodzących przez dach) wymiana zastrzałów wg potrzeb w tablicach, dokręcenie poluzowanych elementów w niżej wymienionych obiektach:

a. Deszczochron - 13 szt.,
b. Zadaszenie nad ogniskiem – wiata ogniskowa - 2 szt.,
c. Zadaszenia nad stołami z ławami - 2 szt.,
d. Tablice przy szlakach i ścieżkach - 30 szt.,
e. Małe bramy przy drogach lokalnych - 17 szt.,
f. Duże bramy - 2 szt.,
g. Tablice informacyjne w gminach - 7 szt.

Gont drewniany w/w obiektach zabezpieczyć 2 krotnie preparatem zgodnie z projektem technicznym. Materiały użyte do wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi. Lokalizacja niektórych elementów infrastruktury jest utrudniona ze względu na brak dogodnego dojazdu. Dojazd do poszczególnych elementy jest możliwy, quadem, małym ciągnikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 60894,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:

Obiekty infrastruktury turystycznej przeznaczone do remontu:

1. Remont infrastruktury turystycznej niżej wymienionych obiektów:
a. Tablica z panoramą - 2 szt.,
b. Stół z ławami - 3 szt.,
c. Tablica w nieistniejącej miejscowości - 1 szt.
Remont tablic z panoramą w miejscach widokowych zlokalizowanych na szczycie Magura i przy szlaku niebieskim nad Ożenną będzie polegał na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniejącym fundamencie) i wymianie tablic informacyjnych na nowe. Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi (okrąglak toczony – drewno iglaste). Podkład do tablicy informacyjnej wykonany z materiału dibond o grubości 3 mm. Zadruk jednostronny 4/0, druk UV. Zamawiający przekaże teksty i materiały graficzne, które winny się znaleźć na tablicy. Wydruk tablic możliwy będzie po ostatecznej akceptacji ze strony Zamawiającego.
Remont stołów z ławami na miejscu ogniskowych i dziennego wypoczynku zlokalizowanych na końcu ścieżki przyrodniczej „Kiczera”, polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniejącym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji jak i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi.
Remont tablicy w nieistniejącej miejscowości Świerzowa Ruska polega na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych i wymianie tablicy informacyjnej na nową (na istniejącym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji i materiały użyte do malowania, budowy i wymiany muszą być zgodne z projektami technicznymi (okrąglak toczony – drewno iglaste). Podkład do tablicy informacyjnej wykonany z materiału dibond o grubości 3mm. Zadruk jednostronny 4/0, druk UV. Zamawiający przekaże teksty i materiały graficzne, które winny się znaleźć na tablicy. Wydruk tablic możliwy będzie po ostatecznej akceptacji ze strony Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego zdemontowanych materiałów. Wszystkie drewniane elementy należy wykonać poza terenem Magurskiego Parku Narodowego i przetransportować na miejsce montażu w terenie. Wykonywanie prac w niektórych lokalizacjach jest utrudnione ze względu na brak dogodnego dojazdu. Poszczególne elementy będą musiały być wyniesione lub wywiezione np. sprzężajem konnym, quadem, małym ciągnikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74894,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74894,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmą-Handlowo-Usługowo-Budowlaną „ECO-REM” Józef Łukaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 736 118 98 44

7.3.3) Ulica: ul. Kościeliska

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74894,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA ‘MAREX’ Marek Puchalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684 141 37 49

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 140

7.3.4) Miejscowość: Królik Polski

7.3.5) Kod pocztowy: 38-481

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.