Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192329/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00207145/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu służbowego na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Szczepański 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krakow.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.pip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02539039-5cac-4902-bcc3-e94d81aeba3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania Prawa Pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu służbowego na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02539039-5cac-4902-bcc3-e94d81aeba3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114938/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu służbowego na potrzeby OIP Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR-POR-A.213.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego samochodu wyprodukowanego w 2025 r., spełniającego polskie normy lub równoważne.
3. Oferowany samochód musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 988 ze zm.), rozporządzeniem z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2016 poz. 2022 ze zm.), obowiązujących polskim norm lub równoważnych.
4. Oferowany samochód musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu wydane zgodnie z rozporządzeniem z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdu wydane zgodnie z rozporządzeniem z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz. U. 2015 poz. 1475 ze zm.), homologacja oferowanego samochodu musi umożliwiać rejestrację w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena /koszt najniższej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego. Zamawiający ogłosił postępowanie o zamówienie publiczne w trybie podstawowym bez negocjacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. W przedmiotowym postępowaniu została złożona wyłącznie jedna oferta na kwotę 248.000,00 zł brutto. Oferta jest kompletna, złożona zgodnie w wymogami postawionymi przez Zamawiającego oraz w terminie określonymw Specyfikacji Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania. Informacja
o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego została opublikowana w dniu 25.04.2025 r. na stronie prowadzonego postępowania. Owa kwota wynosiła 200.000,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do ceny/kosztu najniższej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu typ Bus 9-cio osobowy, realizowany w ramach projektu pn. "Mobilny GOKiR Wilkasy - zakup samochodu dostawczego na potrzeby działalności kulturalnej GOKiR Wilkasy"
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Zakładu Karnego w Starem Bornem, Stare Borne 14, 76-020 Bobolice
- Dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów z podziałem na części
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
- Dostawa 1 szt. specjalnego samochodu lekkiego operacyjnego SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.