eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Modernizacja i remont Placu Sportowo-Rekreacyjnego w Pasłęku w ramach projektu Wymiana istniejących nawierzchni syntetycznych na terenie parku rekreacyjno-edukacyjnego w Pasłęku - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont Placu Sportowo–Rekreacyjnego w Pasłęku w ramach projektu Wymiana istniejących nawierzchni syntetycznych na terenie parku rekreacyjno-edukacyjnego w Pasłęku - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.paslek.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pasłęku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:170996476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 649 49 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosirpaslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosirpaslek.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont Placu Sportowo–Rekreacyjnego w Pasłęku w ramach projektu Wymiana istniejących nawierzchni syntetycznych na terenie parku rekreacyjno-edukacyjnego w Pasłęku - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca7b6ad2-c6c7-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00328881/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Modernizacja i remont Placu Sportowo – Rekreacyjnego w Pasłęku” w ramach projektu: „Wymiana istniejących nawierzchni syntetycznych na terenie parku rekreacyjno-edukacyjnego w Pasłęku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138681/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.8.2022.ŁZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336647,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wymianie istniejących nawierzchni syntetycznych na terenie parku rekreacyjno-edukacyjnego w Pasłęku, położonego w centralnej części Pasłęka, przy ul. Władysława Jagiełły, 14-400 Pasłęk, dz. nr 235/21, stanowiącej teren Parku rekreacyjno – edukacyjnego (dawniej Plac 1000-lecia). Kategoria obiektu budowlanego: V (obiekty sportu i rekreacji). Planowane przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem: Wymianę istniejących nawierzchni poliuretanowych w strefach urządzeń, na nowe nawierzchnie poliuretanowe. Inwestycja dotyczy obiektu istniejącego, stale funkcjonującego. Funkcja ogólna obiektu oraz funkcje poszczególnych stref, opisanych na rysunku nr 1, pozostaną niezmienne. Powierzchnia wymienianych nawierzchni syntetycznych w strefach urządzeń wynosi 808,30m2. Zakres robót oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa; Projekt Wykonawczy wymiany Nawierzchni: „Wymiana istniejących nawierzchni syntetycznych na terenie parku rekreacyjno-edukacyjnego w Pasłęku” opracowany przez autora projektu mgr inż. Piotra Koroblewskiego, Usługi Budowlane COR –CAD mgr inż. Piotr Koroblewski, 14-400 Pasłęk, ul. Dębowa 1. W ofercie należy skalkulować tylko wymianę istniejących nawierzchni poliuretanowych w strefach urządzeń, na nowe nawierzchnie poliuretanowe. Nie należy uwzględniać wymiany istniejącej nawierzchni poliuretanowej na ścieżce rowerowej, na kostkę betonową i wyminę istniejącej nawierzchni poliuretanowej w kole barw, na kostkę betonową. Inwestor zaleca oferentom przed złożeniem oferty wykonanie oględzin w terenie objętym planowanym zakresem opracowania w celu potwierdzenia stanu istniejącego oraz możliwości technicznych realizacji założeń projektowych zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 24 czerwca 2022 r. poprzez platformę zakupową Urzędu Miejskiego w Pasłęku, https://zamowienia.paslek.pl Zamawiający otrzymał wiadomość od Wykonawcy, z którym zamierzał podpisać umowę, iż Wykonawca z przyczyn niezależnych od siebie zmuszony jest do odstąpienia od podpisania umowy na realizację przedmiotowego zadania. W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 stało się konieczne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484743,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.