eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice › Wykonanie instalacji tlenu medycznego w budynku chirurgii SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach - w zwi±zku z COVID-19

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-06-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji tlenu medycznego w budynku chirurgii SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach – w zwi±zku z COVID-19

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji tlenu medycznego w budynku chirurgii SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach – w zwi±zku z COVID-19

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-85902fb5-f38d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00229447

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.portal.smartpzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu z³o¿enia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolê administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku „Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty dostêpna jest w Systemie w zak³adce E-learning.
Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿ istniej±ce konto.
Po zalogowaniu siê i przej¶ciu do konkretnego postêpowania Wykonawca sk³ada ofertê w zak³adce „Oferty”, gdzie po klikniêciu przycisku „Z³ó¿ ofertê” mo¿na wype³niæ szczegó³y oferty, oraz za³±czyæ za³±czniki opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Szczegó³owa instrukcja sk³adania oferty znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.
Wykonawca za³±czaj±c plik oznacza, czy jest on jawny, oraz czy zawiera dane osobowe.
W przypadku oznaczenia pliku jako niejawny Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokument z uzasadnieniem objêcia pliku tajemnic± przedsiêbiorstwa.
W celu zminimalizowania ryzyka wycieku danych osobowych w przypadku za³±czenia przez Wykonawcê pliku zawieraj±cego dane osobowe zaleca siê do³±czenie drugiego pliku zanonimizowanego (z zakrytymi danymi osobowymi).
Zakoñczenie sk³adania oferty nastêpuje poprzez u¿ycie przycisku „Podpisz”. W oknie podsumowania wykonawca otrzyma plik podsumowanie wprowadzonych danych, który mo¿e zapisaæ lub wydrukowaæ (zalecane), a nastêpnie wy¶le ofertê zatwierdzaj±c czynno¶æ z³o¿eniem elektronicznego podpisu kwalifikowanego przez uprawnion± osobê. Po zakoñczeniu czynno¶ci wys³ania oferty, zalogowany Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ pobrania potwierdzenie wys³ania oferty zawieraj±cej numer oferty (przyznawany losowo). Potwierdzenie nie zawiera danych wra¿liwych, które Wykonawca wprowadza w zak³adce „Szczegó³y oferty”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.portal.smartpzp.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr. T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem".

W sprawach zwi±zanych z Pani/ Pana danymi osobowymi istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo drog± mailow±: d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl

Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe przetwarzane bêd± wy³±cznie w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”.

Zgodnie z obowi±zuj±c± w zak³adzie instrukcj± kancelaryjn± Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Dane zawarte w rejestrze zawartych umów przechowywane bêd± przez okres 10 lat.

Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienie publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

W odniesieniu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271/14/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Wykonanie instalacji tlenu medycznego w budynku chirurgii SP ZOZ Szpital nr 2 w Mys³owicach – w zwi±zku z COVID-19.
Postêpowanie jest organizowane z podzia³em na dwie czê¶ci. Czê¶æ I obejmuje wykonanie, dokumentacji projektowej a czê¶æ II wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowan± dokumentacj±.
Zadanie polega na pod³±czeniu oddzia³ów szpitalnych znajduj±cych siê w budynku chirurgii do centralnej instalacji tlenu medycznego, co pozwoli zabezpieczyæ pacjentów w tlen medyczny, bez konieczno¶ci zaopatrywania oddzia³ w butle 40 l.
a) wykonanie na oddziale chirurgii urazowej 20 szt gniazd tlenu
b) wykonanie na oddziale chirurgii ogólnej 18 szt gniazd tlenu
c) wykonanie na oddziale rehabilitacji 14 szt gniazd tlenu
d) wykonanie na oddziale okulistycznym 8 szt gniazd tlenu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

aktualny certyfikat w zakresie projektowania, wytwarzania i kontroli koñcowej wyrobu medycznego klasy II b
wykona³ minimum dwie roboty w zakresie wykonania instalacji tlenu medycznego polegaj±ce na tym, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualny certyfikat w zakresie projektowania, wytwarzania i kontroli koñcowej wyrobu medycznego klasy II b

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-08 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 08:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.