Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00177295/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Janów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-130
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 85 7216288
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://janow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f86b02-d745-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049908/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dwóch zadań:
1) Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gm. Janów wraz z wymianą pompowni ścieków w m. Janów w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2) Zadanie 2: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody na działkach 58/1 i 58/2 w obrębie Białousy, gm. Janów
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45262300-4 - Betonowanie
45232460-4 - Roboty sanitarne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 7 890 000,00 zł.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, których wartość przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający, po zbadaniu swoich możliwości finansowych, uznał, iż może zwiększyć budżet do ceny oferty z najniższą ceną – do kwoty 8 229 499,50 zł. Przystąpiono do badania i oceny ofert.
Wykonawca - Hurtownia Kamienia Naturalnego Norbert Kalinowski – dnia
10.06.2022 r. został wezwany na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp, do złożenia dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wyznaczono termin złożenia do dnia 20.06.2022 r. Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie złożył dokumentów. Zamawiający dnia 23.06.2022 r. ponownie wezwał Wykonawcę na podstawie art.128 ust.1 ustawy Pzp do złożenia dokumentów, wyznaczając termin złożenia na dzień 28.06.2022 r. Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie złożył dokumentów, wobec powyższego oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c – została złożona przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, po raz kolejny zbadał swoje możliwości finansowe. Uznał, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty 10 553 400,00 zł - cena drugiej oferty - dlatego odstąpił od wezwania Wykonawcy do składania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu, gdyż konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.