eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów › "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Janów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-130

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 85 7216288

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://janow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f86b02-d745-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049908/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Janów”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dwóch zadań:
1) Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gm. Janów wraz z wymianą pompowni ścieków w m. Janów w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2) Zadanie 2: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody na działkach 58/1 i 58/2 w obrębie Białousy, gm. Janów
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45262300-4 - Betonowanie

45232460-4 - Roboty sanitarne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 7 890 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, których wartość przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający, po zbadaniu swoich możliwości finansowych, uznał, iż może zwiększyć budżet do ceny oferty z najniższą ceną – do kwoty 8 229 499,50 zł. Przystąpiono do badania i oceny ofert.
Wykonawca - Hurtownia Kamienia Naturalnego Norbert Kalinowski – dnia
10.06.2022 r. został wezwany na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp, do złożenia dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wyznaczono termin złożenia do dnia 20.06.2022 r. Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie złożył dokumentów. Zamawiający dnia 23.06.2022 r. ponownie wezwał Wykonawcę na podstawie art.128 ust.1 ustawy Pzp do złożenia dokumentów, wyznaczając termin złożenia na dzień 28.06.2022 r. Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie złożył dokumentów, wobec powyższego oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c – została złożona przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, po raz kolejny zbadał swoje możliwości finansowe. Uznał, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty 10 553 400,00 zł - cena drugiej oferty - dlatego odstąpił od wezwania Wykonawcy do składania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu, gdyż konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.