eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b24553-d5c7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105641/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162517/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku pełniącego funkcję biurową na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego. W ramach zamówienia planuje się wydzielenie 12 mieszkań
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać nowy układ funkcjonalny pomieszczeń wraz z pełnymi pracami wykończeniowymi, w tym miedzy innymi:
1) Wszystkie elewacje do wykonania na nowo wraz z demontażem urządzeń zainstalowanych na budynku; Wszystkie elementy dekoracyjne elewacji tj. gzymsy, ozdobne kapitele pilastrów należy poddać czyszczeniu ;
2) Wymiana stolarki okiennej na nową;
3) Renowacja istniejących drzwi wejściowych z montażem oświetlenia awaryjnego nad wejściem
4) Montaż domofonu wraz z instalacją;
5) Wymiana istniejących opierzeń dachu, gzymsów, parapetów i innych obróbek na blachę tytanowo cynkową;
6) Uzupełnienie ubytków w tynku;
7) Malowanie elewacji
8) Zlicowanie z elewacją istniejących skrzynek i złączy kablowych;
9) Wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy tytanowo cynkowej;
10) Zabezpieczenie elewacji do wysokości nadproży wejść do budynku powłoką antygraffiti;
11) Przygotowanie otworu na nowe drzwi wejściowe do budynku oraz montaż drzwi zewnętrznych drewnianych wraz z montażem daszku nad wejściem;
12) Montaż wyłazu dachowego;
13) Demontaż istniejących kominów poza kominem z kotłowni;
14) Wykonanie nowych kominów;
15) Wykonanie nowego pokrycia dachu z papy w klasie nierozprzestrzeniania ognia;
16) Wymiana wszystkich wewnętrznych stropów drewnianych na nowe żelbetowe, gęsto żebrowe na belkach sprężonych; grubość stropu 25c z odpornością ogniową REI60; nad piwnicą pozostaje istniejący strop ceramiczny; wymianie nie podlega strop nad II piętrem, strop nad II piętrem należy zabezpieczyć od strony dolnej płytami o odpowiedniej odporności ogniowej;
17) Wymiana istniejącej klatki schodowej drewnianej na nową żelbetową w formie dwubiegowej;
18) Wykonanie dźwigu osobowego o udźwigu max 400kg, z czterema przystankami (przyziemie, parter, I piętro, II piętro);
19) Istniejącą więźbę dachową należy naprawić i dokonać impregnacji powierzchniowej do stopnia NRO;
20) Wykładziny podłogowe w pomieszczeniach mieszkalnych i przedpokojach mieszkań wykonać z paneli, w pomieszczeniach sanitarnych oraz kuchniach płytkami ceramicznymi, pozostałe powierzchnie oraz sufity wykończyć tynkiem cementowo wapiennym; zastosować malowanie farbami akrylowymi i emulsyjnymi;
21) Wykonanie instalacji c.o. – instalacja grzewcza zasilana z wysokosprawnej kotłowni gazowej sterowanej regulatorem pogodowym, należy zaizolować przewody c.o., gaz dostarczany poprzez istniejące przyłącze gazowe, gaz wykorzystywany będzie do celów grzewczych,
22) Wewnętrzną instalację gazową należy wkonac z rur stalowych;
23) Wykonanie kotłowni jednofunkcyjnej (c.o.) w pomieszczeniu wydzielownym w piwnicy, kotłownia niskotemperaturowa wodna opalana gazem, źródło ciepła kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 50 kW; do wykonnaia pełna technologii kotłowni;
24) Przygotowanie pomieszczenia kotłowni: wykonnaie posadzki nienasiąkliwej, min. pomieszczenia 2,20 m, wentylacja nawiewno wywiewna, zlew z punktem czerpalnym, wydzielenie rozdzielni elektrycznej, dostępny z zewnątrz pomieszczenia awaryjny wyłącznik prądu, gniazdo wtykow 230V oraz 24V, zasilanie energia elektryczną wszytkie odbiorniki kotłowni, oświetlenie pomieszczenia, wejście do kotłowni poprzez drzwi o klasie EI30;
25) Wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wody (podejścia do przyborów sanitarnych zimnej, ciepłej cyrkulacyjnej wody z rur wielowarstwowych PE;
26) Wykonanie przyłącza wodociągowego;
27) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej;
28) Wykonanie zasilania wody ciepłej poprzez pojemnościowe elektryczne podgrzewacze wody o pojemności 80l i mocy 1,5kW każdy (podgrzewacze po jednym dla każdego mieszkania);
29) Wykonanie nowej instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej;
30) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilanej z istniejącego złacza kablowego posadowionego na budynku;
31) Wykonanie instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych 230V oraz siłową;
32) Wykonanie nowych tablic rozdzielczych licznikowych;
33) Wykonanie dla każdego lokalu tablice mieszkaniową wyposażona w wyłącznik przeciwporażeniowy, wyłącznik instalacyjne oraz ochronnik przepięć;
34) Remont istniejącej instalacji odgromowej;
35) Wykonanie instalacji ewakuacyjnej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262620-3 - Ściany nośne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3119679 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3239000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3119679 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DOMEX” Przedsiębiorstwo Budowlane s.c. Marian Stańczak, Marek Stańczak, Kamil Fennig

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 278 07 06

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3119679,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.