Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127823/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 165009N w miejscowości Nowa Wieś.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 165009N w miejscowości Nowa Wieś.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38e075b2-c09f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026812/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 165009N w miejscowości Nowa Wieś
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1632280,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową odcinka drogi gminnej nr 165009N o długości 933,5 m, szerokości jezdni 5,0 m oraz realizacji (jednostronnie) poboczy o zmiennej szerokości do 0,5 m. Droga wyposażona w progi zwalniające 2 szt. oraz oznakowaniem (znaki D40, D41 oraz B33).
W zakresie robót budowlanych przewidziano do realizacji
Roboty projektowe:
•Opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego – 5 kpl.,
•Opracowanie, spełniającego wymagania określone w Ustawie Prawo zamówień publicznych w zakresie odpowiedniego opisu przedmiotu zamówienia, kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U.2021.2351 t.j.) i wykonawczego wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 5 kpl.,
•Opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, ich realizację oraz przekazanie do użytkowania takich jak pozwolenia wodnoprawne, decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych inwestycji i inne jeśli są wymagane prawem,
•Przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych wraz z jej aktualizacją na moment rozpoczęcia robót oraz z przeprowadzeniem uzgodnień/potwierdzeń u poszczególnych gestorów uzbrojenia, dotyczących zlokalizowania istniejących obiektów budowlanych przestawionych na podkładach geodezyjnych
•W razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, opracowania dendrologiczne, geotechniczne i geologiczne, oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia np. pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, pozwolenie na objazdy, na prowadzenie drogi, na rozpoczęcie prac i na zakrycie robót zanikających przy przebudowie obiektów istniejących
•Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz docelowej wraz z niezbędnymi opiniami
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania pozwolenia na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020, poz. 1609).
Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej:
- część tekstowa w pdf. i edytowalnej oraz część rysunkową w pdf i dwg.
Roboty drogowe:
•Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych typu mon na odcinku 72 m,
•Wykonanie warstwy odsączającej grubości 30 cm,
•Wykonanie podbudowy pełnej na szerokości 1,60 m z kruszywa KŁSM 0/31,5,
•Wykonanie podbudowy wyrównawczej o grubości 5-8 cm,
•Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
•Wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm z betonu asfaltowego AC16W,
•Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego AC115,
•Utwardzenie pobocza na szerokości 0,5 m kruszywem KŁSM 0/31,5 po jednej stronie drogi (druga – chodnik istniejący),
•Ewentualne wycinka krzaków,
•Ustawienie znaków drogowym zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
Roboty sieciowe:
•Budowa układów odwodnienia w postaci odwodnienia powierzchniowego oraz drenażu francuskiego,
•W razie potrzeb remont, przebudowa istniejących urządzeń odwadniających i odprowadzających wody opadowe i roztopowe wraz z dostosowaniem istniejących przepustów zlokalizowanych pod koroną jezdni i wjazdów. W miejscach gdzie stan przepustów jest zły lub ich parametry nie są dostosowane do obowiązujących przepisów należy wykonać ich wymianę. Przepusty o min. Średnicy dn500 i długości max 12 m z rur HDPE spiralnych karbowanych,
•Budowa kanału technologicznego,
•W przypadku konieczności usunięcia kolizji nowoprojektowanych sieci z istniejącą infrastrukturą Wykonawca jest zobowiązany do przełożenia lub wykonania nowych odcinków sieci zgodnie z warunkami wydanymi przez właściciela lub zarządcę sieci kolidującej,
•Zabezpieczenie kabli teletechnicznych i energetycznych rurami ochronnymi.
Roboty inne:
•Gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów), budowa urządzeń ochrony środowiska.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Roboty drogowe: parametry techniczne drogi
•droga jednojezdniowa o szer. jezdni 5m , szerokość pasa ruchu 2,5 m
•całkowita długość ok. 0,933 km
•kategoria obciążenia ruchem min. KR-2
•nośność nawierzchni 115 kN
•pobocza drogi jednostronne o szerokości do 0,5 m
•odwodnienie: powierzchniowe oraz drenaż francuski
•dwa połączenia z drogami powiatowymi i dwa z drogami gminnymi wewnętrznymi
•kategoria techniczna drogi L
Oznakowanie drogi
•próg zwalniający – 2 szt.
•oznakowanie pionowe – znaki B-33 „50” oraz D-40 i D41
•zainstalowanie tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków funduszu
Przebudowa kolizji zgodnie z warunkami technicznymi gestorów, zarządców.
2. Dofinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu Dróg Samorządowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1944630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1973567,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1944630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Nadzory Zbigniew Szynkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391134061
7.3.3) Ulica: Zalbki 10A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-370
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO NADZORY Zbigniew Szynkowski
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO NADZORY Zbigniew Szynkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1944630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PURDA
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Przebudowa sieci drogowej w Gminie Tyszowce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.