eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750192303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 57 60

1.5.8.) Numer faksu: 46 814 57 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomot@powiatrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pcpr.powiatrawski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i realizacja dwóch wyjazdów terapeutycznych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21024370-f6c1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058816/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Organizacja i realizacja wyjazdu terapeutycznego dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. "CUŚ DOBREGO!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"CUŚ DOBREGO!" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.pcpr.powiatrawski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzg.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Rawski, ul. Pl. Kościuszki 1, 96-200 Rawa Mazowiecka.
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rawie Mazowieckiej , ul. Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka.
2. W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: mpa@powiatrawski.pl
2.1 W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: pcpr@powiatrawski.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w niniejszej SWZ;
Pozostałe zapisy dot. RODO zostały zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.26.3.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151200,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116424,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja wyjazdów terapeutycznych z podziałem na dwie części zamówienia dla dwóch grup dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie dla Osi IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Okres realizacji usługi:
a) I część zamówienia 7-dniowy wyjazd terapeutyczny (6 noclegów) w okresie od 01 sierpnia 2022r. do 14 sierpnia 2022r.
3. Łączna maksymalna liczba uczestników obydwu grup to 55 osób.
Łączna minimalna liczba uczestników obydwu grup to 36 osób.
Pierwsza część zamówienia – maksymalna liczba uczestników - 28 osób, minimalna liczba uczestników 18 osób.
Przez uczestnika wyjazdu należy rozumieć rodziny zastępcze (rodzice, dzieci i tzw. osoby z otoczenia – m.in. dzieci biologiczne rodziców zastępczych oraz wspólnie zamieszkujący dorośli) zamieszkałe na terenie Powiatu Rawskiego oraz osoby monitorujące ze strony Zamawiającego.
4. Miejsce: wyjazd krajowy - terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę, która będzie sprawować bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy.
6. Organizacja i realizacja zamówienia obejmuje: transport, bazę lokalową z noclegami
i wyżywieniem oraz zajęcia terapeutyczne, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie od NNW, a także zorganizowaną ofertę spędzenia przez uczestników czasu wolnego przez 5 kolejnych dni pobytu (pomijając dni dojazdu i powrotu) – w tym minimum 5 atrakcji rekreacyjno-kulturalnych poza obiektem zakwaterowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 55787,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2022-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający w każdej części zamówienia będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) = waga 60 %

2) Kryterium klauzula społeczna (K) = waga 10%

3) Doświadczenie zawodowe terapeuty prowadzącego zajęcia (D) = waga 30%

2. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższa liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
Ocena oferty = C + K + D
3. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów danej części zostanie uznana za najkorzystniejszą w podziale na części.
4. Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium oceny ofert = 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe terapeuty prowadzącego zajęcia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja wyjazdów terapeutycznych z podziałem na dwie części zamówienia dla dwóch grup dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych - uczestników projektu pn. „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie dla Osi IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Okres realizacji usługi:
b) II część zamówienia 7-dniowy wyjazd terapeutyczny (6 noclegów) w okresie od 15 sierpnia 2022r. do 30 sierpnia 2022r.
3. Łączna maksymalna liczba uczestników obydwu grup to 55 osób.
Łączna minimalna liczba uczestników obydwu grup to 36 osób.
Druga część zamówienia – maksymalna liczba uczesników – 27 osób, minimalna liczba uczestników – 18 osób.
Przez uczestnika wyjazdu należy rozumieć rodziny zastępcze (rodzice, dzieci i tzw. osoby z otoczenia – m.in. dzieci biologiczne rodziców zastępczych oraz wspólnie zamieszkujący dorośli) zamieszkałe na terenie Powiatu Rawskiego oraz osoby monitorujące ze strony Zamawiającego.
4. Miejsce: wyjazd krajowy - terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę, która będzie sprawować bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy.
6. Organizacja i realizacja zamówienia obejmuje: transport, bazę lokalową z noclegami
i wyżywieniem oraz zajęcia terapeutyczne, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie od NNW, a także zorganizowaną ofertę spędzenia przez uczestników czasu wolnego przez 5 kolejnych dni pobytu (pomijając dni dojazdu i powrotu) – w tym minimum 5 atrakcji rekreacyjno-kulturalnych poza obiektem zakwaterowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 53795,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-15 do 2022-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający w każdej części zamówienia będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) = waga 60 %

2) Kryterium klauzula społeczna (K) = waga 10%

3) Doświadczenie zawodowe terapeuty prowadzącego zajęcia (D) = waga 30%

2. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższa liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
Ocena oferty = C + K + D
3. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów danej części zostanie uznana za najkorzystniejszą w podziale na części.
4. Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium oceny ofert = 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe terapeuty prowadzącego zajęcia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym
w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy - Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawców, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych
w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za przeprowadzenie zajęć terapeutycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część nr 1 - 1000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
Część nr 2 – 1000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100

2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2020 r., poz. 299),
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie. Musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem
i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib (Wykonawcy, Zamawiającego, banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji).
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga by w treści gwarancji jako Wykonawcę wskazać nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą),
5) zobowiązanie (oświadczenie) gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy:
 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 1129), dalej zwanej „Ustawą”,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Ustawy, oświadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
 Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
 Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:
1) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia,
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiajacu wymaga by w treści poręczenia, jako Wykonawcę wskazać nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny,
2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
3) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany;
4) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie
o charakterze terminowym nie może zostać odwołane,
5) jak również musi zawierać w swej treści elementy, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 3 ppkt 5.

Dodatkowe informacje dot. wadium znajdują się w Rozdziale XI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy).
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII, przy czym:
a) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale V,
b) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 4 ppkt 1 składa każdy z nich.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik
nr 7 do SWZ.
5. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzg.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.