eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaWykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Miasta Bochnia



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Miasta Bochnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-122b424c-e271-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Miasta Bochnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122b424c-e271-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034241/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Karosek (od wjazdu do GDDKiA w kierunku posesji 9)

1.1.6 Modernizacja ulicy Brzozowej

1.1.8 Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Chodenickiej (od skrzyżowania ul. Karosek do końca posesji nr 12b)

1.1.9 Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Sienkiewicza - etap I (od posesji 18 do posesji 38)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 488766,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Chodenickiej (od skrzyżowania
ul. Karosek do końca posesji nr 12b);
1) Prace obejmują: wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze i regulacyjne, roboty wykonawcze, niezbędne roboty odbiorowe.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, uzgodnienia oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 127252,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. H. Sienkiewicza – etap I (od posesji 18 do posesji 38);
1) Prace obejmują: wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze i regulacyjne, roboty wykonawcze, niezbędne roboty odbiorowe.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, uzgodnienia oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 112991,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Karosek (od wjazdu do GDDKiA
w kierunku posesji 9);
1) Prace obejmują: wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze i regulacyjne, roboty wykonawcze, niezbędne roboty odbiorowe.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, uzgodnienia oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 102502,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Brzozowej (od kapliczki do zjazdu dz. nr 2686/1);
1) Prace obejmują: wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze i regulacyjne, roboty wykonawcze, niezbędne roboty odbiorowe.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, uzgodnienia oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 146019,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postepowaniu na część II pn. Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. H. Sienkiewicza – etap I (od posesji 18 do posesji 38) do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.05.2023 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku odpuszczenie do udziału albo żadnej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postepowaniu na część III pn. Modernizacja nawierzchni bitumicznej na ul. Karosek (od wjazdu do GDDKiA w kierunku posesji 9) do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.05.2023 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku odpuszczenie do udziału albo żadnej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.