eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Modernizacja geoportali powiatowych w ramach projektu pn.: "e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja geoportali powiatowych w ramach projektu pn.: „e-Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sandomierski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.sandomierz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Staszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830409241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://staszowski.eu/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opatow.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Powiat Sandomierski - przygotowanie OPZ oraz dokumentacji zamówieniowej, przeprowadzenie postępowania, wyłonienie wykonawcy.
Powiat Staszowski - przygotowanie OPZ, pomoc w ramach procedury udzielenia zamówienia publicznego.
Powiat Opatowski - przygotowanie OPZ, pomoc w ramach procedury udzielenia zamówienia publicznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja geoportali powiatowych w ramach projektu pn.: „e-Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77d0d816-f93d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064378/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zakup oprogramowania (e-usług) oraz pakietu szkoleń w ramach projektu: "e- Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. "e-GEODEZJA – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Opatowskiego i Staszowskiego" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 , Działanie 7.1 Rozwój e-społeczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77d0d816-f93d-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7.1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ ) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
7.10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7.11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7.12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7.13 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń a także poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń a także poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu ws. podmiotowych środków dowodowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
7.14. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych (oferta, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu) zawiera niniejsza SWZ oraz Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452).

6.2.6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6.2.7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 6.2.6 powyżej, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sandomierski, ul. Adama Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, telefon: 15 644 10 10, 15 644 11 11;
inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest Pan Cezary Gradziński, kontakt: ul. Adama Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz telefon: 15 644 10 10, 15 644 11 11 wew. 378, adres e-mail: gradzinski@powiat.sandomierz.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - modernizacja geoportalu oraz e-usług dla powiatu sandomierskiego.

Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn. "Modernizacja geoportali powiatowych w ramach projektu pn. "e-Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego" jest wykonanie rozbudowy i modernizacji istniejących geoportali powiatowych o dodatkowe e-usługi przez partnerów projektu oraz przeprowadzenie szkoleń.

Przedmiot zamówienia dla każdej z części składa się z dwóch zadań:
a) Zadanie 1 - rozbudowa i modernizacja istniejącego geoportalu powiatowego o dodatkowe e-usługi
b) Zadanie 2 - przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych w zakresie wdrożonych nowych e-usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Kryterium znaczenie:
1) Cena ( C) 60 %
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi (R) 40 %

13.1. Zamawiający dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów i ich znaczeń określonych wyżej w następujący sposób:

A) w kryterium "cena" ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
C = (cm/c)*60 pkt,
gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert , zaś c oznacza cenę danej oferty.
Uzyskana wartość (cm/c) zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
W kryterium "cena" oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.

B) kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi"
13.2. W ramach niniejszego kryterium, Zamawiający będzie oceniał zadeklarowany w formularzu ofertowym okres gwarancji i rękojmi na wykonane usługi .Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
Lp. / Zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi (R) / Punktacja
1. / 36 miesięcy / 0 pkt
2. / 42 miesiące / 10 pkt
3. / 48 miesięcy / 20 pkt
4. / 54 miesiące / 30 pkt
5. / 60 miesięcy lub więcej / 40 pkt

Zamawiający określił minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi to zostanie przyjęty okres 36 miesięcy oraz oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt.
W kryterium R oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów Pi obliczona według wzoru: Pi = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - modernizacja geoportalu oraz e-usług dla powiatu staszowskiego.

Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn. "Modernizacja geoportali powiatowych w ramach projektu pn. "e-Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego" jest wykonanie rozbudowy i modernizacji istniejących geoportali powiatowych o dodatkowe e-usługi przez partnerów projektu oraz przeprowadzenie szkoleń.

Przedmiot zamówienia dla każdej z części składa się z dwóch zadań:
a) Zadanie 1 - rozbudowa i modernizacja istniejącego geoportalu powiatowego o dodatkowe e-usługi
b) Zadanie 2 - przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych w zakresie wdrożonych nowych e-usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Kryterium znaczenie:
1) Cena ( C) 60 %
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi (R) 40 %

13.1. Zamawiający dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów i ich znaczeń określonych wyżej w następujący sposób:

A) w kryterium "cena" ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
C = (cm/c)*60 pkt,
gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert , zaś c oznacza cenę danej oferty.
Uzyskana wartość (cm/c) zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
W kryterium "cena" oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.

B) kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi"
13.2. W ramach niniejszego kryterium, Zamawiający będzie oceniał zadeklarowany w formularzu ofertowym okres gwarancji i rękojmi na wykonane usługi .Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
Lp. / Zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi (R) / Punktacja
1. / 36 miesięcy / 0 pkt
2. / 42 miesiące / 10 pkt
3. / 48 miesięcy / 20 pkt
4. / 54 miesiące / 30 pkt
5. / 60 miesięcy lub więcej / 40 pkt

Zamawiający określił minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi to zostanie przyjęty okres 36 miesięcy oraz oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt.
W kryterium R oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów Pi obliczona według wzoru: Pi = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - modernizacja geoportalu oraz e-usług dla powiatu opatowskiego.

Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn. "Modernizacja geoportali powiatowych w ramach projektu pn. "e-Geodezja – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Staszowskiego i Opatowskiego" jest wykonanie rozbudowy i modernizacji istniejących geoportali powiatowych o dodatkowe e-usługi przez partnerów projektu oraz przeprowadzenie szkoleń.

Przedmiot zamówienia dla każdej z części składa się z dwóch zadań:
a) Zadanie 1 - rozbudowa i modernizacja istniejącego geoportalu powiatowego o dodatkowe e-usługi
b) Zadanie 2 - przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych w zakresie wdrożonych nowych e-usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Kryterium znaczenie:
1) Cena ( C) 60 %
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi (R) 40 %

13.1. Zamawiający dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów i ich znaczeń określonych wyżej w następujący sposób:

A) w kryterium "cena" ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
C = (cm/c)*60 pkt,
gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert , zaś c oznacza cenę danej oferty.
Uzyskana wartość (cm/c) zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
W kryterium "cena" oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.

B) kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi"
13.2. W ramach niniejszego kryterium, Zamawiający będzie oceniał zadeklarowany w formularzu ofertowym okres gwarancji i rękojmi na wykonane usługi .Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
Lp. / Zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi (R) / Punktacja
1. / 36 miesięcy / 0 pkt
2. / 42 miesiące / 10 pkt
3. / 48 miesięcy / 20 pkt
4. / 54 miesiące / 30 pkt
5. / 60 miesięcy lub więcej / 40 pkt

Zamawiający określił minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi to zostanie przyjęty okres 36 miesięcy oraz oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt.
W kryterium R oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów Pi obliczona według wzoru: Pi = C + R

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla każdej z części zamówienia tj.:
5.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
5.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: (warunki identyczne dla każdej części zamówienia).
A) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegające na budowie publicznego geoportalu lub rozbudowie istniejącego geoportalu lub innego publicznego portalu
o dodatkowe e-usługi o wartości usługi nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto . W przypadku usługi nadal wykonywanej (nie zakończonej) wartość zrealizowanych prac do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż 40 000,00 PLN brutto .
B) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wdrożenie systemów informacji przestrzennej lub innych publicznych portali zwierających e-usługi, która w okresie ostatnich 5 lat brała udział w budowie publicznego geoportalu lub rozbudowie istniejącego geoportalu lub innego publicznego portalu o dodatkowe e-usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta (dla danej części), Zamawiający odstąpi od wezwania przedmiotowego oświadczenia.

4. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 – 6 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ wraz z dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia, posiadanego doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga: w wykazie należy wskazać kontakt do podmiotu / zleceniodawcy który może potwierdzić wymagane doświadczenie w celu spełnienia warunków udziału oraz uzyskania dodatkowych punktów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ) oraz
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ).
c) Jeśli dotyczy Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 9 do SWZ).
d) Jeśli dotyczy Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach art.118 ust.3 PZP ( załącznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy.
e) Jeśli dotyczy Oświadczenie wykonawców składających ofertę wspólną (załącznik nr 10 do SWZ).

Powyższe oświadczenia/ zobowiązanie/ dokumenty, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. Informacje zawarte w oświadczeniach o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca oraz podmiot udostępniający zasoby nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.2 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinni łącznie spełniać warunki, o których mowa w ust 5.1.
5.2.1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
5.2.2. Wykonawcy wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera treść załącznik nr 10 do SWZ.
5.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo winno być przekazane przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym reguluje Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej.

5.2.4. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5.2.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) wykonawcy składają wspólnie natomiast oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa pkt 5.3 SWZ. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.3 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 5.1. SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w pkt 6 SWZ w sposób i w trybie tam określonym.
Ponadto Wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 7.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.