eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej 4156Z S6 - Bodzęcin na odcinku 990 mb. Od drogi krajowej S6 w kierunku m. Bodzęcin"- III postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej 4156Z S6 – Bodzęcin na odcinku 990 mb. Od drogi krajowej S6 w kierunku m. Bodzęcin”- III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej 4156Z S6 – Bodzęcin na odcinku 990 mb. Od drogi krajowej S6 w kierunku m. Bodzęcin”- III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b40d8eba-f93a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014633/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej 4156Z S6 – Bodzęcin na odcinku 990 mb. Od drogi krajowej S6 w kierunku m. Bodzęcin III postępowanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do kontaktu z
Wykonawcami jest:
a) Bogusław Zaborowski
b) Aleksandra Spałek
c) Agata Wachowiak
d) Dominik Okunek
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
pośrednictwem platformazakupowa.pl tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 4 GB Ram, procesor Intel i3 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Microsoft Edge,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem www.powiat-goleniowski.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w części II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WDI.272.23.2023.DO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi powiatowej o długości około 990 m znajdującej się na działce nr ewid.
53/6. Zakres opracowania przebudowywanej drogi obejmuje odcinek od skrzyżowania z drogą wspomagającą drogi krajowej
S6, a kończy się przed miejscowością Bodzęcin.
Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności:
• Wykonanie opracowań przygotowawczych do sporządzenia projektów budowlanych (wraz z niezbędnymi decyzjami,
opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami) i wykonawczych na przebudowę przedmiotowej drogi powiatowej.
• Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozdziałem 3 Rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021
poz. 2454).
• Sporządzenie przedmiarów robót.
• Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi powiatowej
oraz poboczy z kruszywa.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi,
uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia w tym decyzję o pozwoleniu na
budowę, brak sprzeciwu do robót nie wymagających pozwolenia na budowę i zgody niezbędne dla wykonania zadania
zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz zbudować i uzyskać w imieniu i na rzecz
Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy. Szczegółowy zakres rzeczowy
Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy przedstawiono w dalszej treści Programu
Funkcjonalno-Użytkowego (PFU). Zamawiający wraz z PFU udostępnia jako dokumenty wiążące wykonawcę:
• mapę do celów opiniodawczych z określeniem działek przeznaczonych pod przebudowę drogi powiatowej, a także
usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu,
• koncepcję przebudowy drogi powiatowej,
• dokumentacja badań podłoża gruntowego.
LOKALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘCIA
Województwo – zachodniopomorskie,
Powiat – goleniowski
Gmina – Osina
Miejscowość – Bodzęcin
Długość inwestycji – około 990 m drogi powiatowej
CHARAKTERYSTYKA ZADANIA INWESTYCYJNEGO
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Bodzęcin. Całe zamierzenie inwestycyjne związane jest z poprawą
infrastruktury drogowej na drodze powiatowej, poprawą bezpieczeństwa i komfortu poruszających się samochodami.
W ramach przedmiotowego zadania planuje się wykonanie odcinka drogi o długości ok. 990 m. Szerokość drogi przyjęto
jako 5m na odcinku od km 0+050,0 do km 0+540,0 oraz szerokość 5,5m na pozostałych odcinkach inwestycji.
SZROKOŚĆ DROGI 5M PRZYJĘTO ZE WZGLĘDU NA TRUDNE WARUNKI, KTÓRE STANOWIA ISTNIEJĄCE DRZEWA
W SKRAJNI PO OBU STRONACH DROGI NA ODCINKU 560 MB.
Nawierzchnię jezdni należy wykonać z dwóch warstw bitumicznych. W ramach realizacji inwestycji należy wykonać zjazdy
indywidualne do posesji z masy bitumicznej oraz pobocza z kruszywa.
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00167477/01 z dnia 2023-04-06
2023-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
W ramach rozbudowy infrastruktury drogowej przewiduje się następujące prace:
Przebudowa ist. drogi powiatowej,
Wykonanie poboczy z kruszywa,
Wycinka krzewów i podrostów (oczyszczenie pasa drogowego),Przebudowa ist. zjazdów,
Przeprofilowanie ist. rowów drogowych i skarp wykopu/nasypu,
Wymiana ist. bariery drogowej N2W2 wraz z pracami towarzyszącymi,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia
polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę lub/i remont lub/i
utwardzenie drogi/dróg o wartości całej dokumentacji projektowej nie mniejszej
50 000,00 zł brutto każda.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie (realizowanych w ramach oddzielnych
zamówień) dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
Jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonania umowy obejmujący swoim zakresem zadanie w
formule zaprojektuj i wybuduj na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi (łącznie), o których
mowa w rozdz. VIII pkt 2 ust. 4 lit. a, b SWZ, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia dany warunek. W takim
przypadku w wykazie usług Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić zakres w taki sposób, aby jednoznacznie wynikało, iż:
- opracował co najmniej dwie dokumentacje projektowe na budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę lub/i remont lub/i
utwardzenie drogi/dróg o wartości całej dokumentacji projektowej nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każda.
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie
lub/i remont lub/i utwardzenie drogi/dróg o wartości nie mniejszej 1 500 000,00 zł brutto.
Wykonawca nie może sumować wartości robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości
porównywalnych.
Jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonania umowy obejmujący swoim zakresem zadanie w
formule zaprojektuj i wybuduj na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi (łącznie), o których
mowa w rozdz. VIII pkt 2 ust. 4 lit. a, b SWZ, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia dany warunek. W takim
przypadku w wykazie robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić zakres w taki sposób, aby
jednoznacznie wynikało, iż:
- wykonał robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę lub/i remont lub/i
utwardzenie drogi/dróg o wartości nie mniejszej niż
1 500 000,00 zł brutto.W niniejszym SWZ definicję budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami
ustawy z dnia 7 lipa
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm).
c) dysponuje osobami, zdolnymi do realizacji zamówienia tj. projektant w specjalności inżynieryjnej drogowej, który posiada
uprawnienia do projektowania, odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej bez
ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
d) dysponuje osobami, zdolnymi do realizacji zamówienia tj. kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2)
wykaz usług wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do
SWZ;
(W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz).
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do
SWZ;
(W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz).4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami – załącznik nr 5 do SWZ.
(W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden w/w wykaz).
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, według
wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów, w sytuacji
określonej w Rozdziale XIV ust. 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XII ust. 1) - jeżeli dotyczy;
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (aktualne na
dzień składania ofert) – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ;
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SWZ;
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z tych wykonawców).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w załączniku nr 3 do SWZ), które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w zał 7 do SWZ w par. 15-16

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.