Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa użytkowego i funkcjonalnego w Oddziale Leczenia Uzależnień - bud. 36, poprzez wymianę instalacji zasilających i oświetleniowych w salach pacjentów (piętro)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MSCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-802
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 739 13 84
1.5.8.) Numer faksu: 22 758 75 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mscz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa użytkowego i funkcjonalnego w Oddziale Leczenia Uzależnień - bud. 36, poprzez wymianę instalacji zasilających i oświetleniowych w salach pacjentów (piętro)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12f97803-2a72-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, dlatego Zamawiający stosuje tryb udzielenia zamówienia z wolnej ręki i udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/AM/10/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/AM/16/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152411,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wymiana przewodów kabelkowych YDYp żo 3*2,5, YDYp żo 4*1,5, YDYp żo 5*2,5 oraz UPT kat. 6 pod tynkiem z wykonaniem i zaprawieniem bruzd oraz przebić.
2. Wymiana gniazd wtyczkowych podtynkowych 230V, 400V wraz z przygotowaniem podłoża i połączeniem przewodów.
3. Wymiana łączników podtynkowych wraz z przygotowaniem podłoża i połączeniem przewodów.
4. Wymiana opraw przykręcanych sufitowych na oprawy LED.
5. Montaż opraw oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego.
6. Wymiana opraw kinkietowych.
7. Wymiana gniazd komputerowych podtynkowych wraz z przygotowaniem podłoża i połączeniem przewodów.
8. Wymiana drzwi płytowych dwuskrzydłowych wraz z ościeżnicami na PVC/AI 2,05x1,1 (szt. 2) + 4 szt. „90”.
9. Naprawy i uzupełnienia tynków zwykłych kat. III na podłożu z cegieł lub betonowym po skrzynkach, puszkach, wspornikach, odkuciach, przebiciach itp.
10. Malowanie starych tynków wewnętrznych ścian i lamperii 2*farbą krzemianową w kolorach jasnych lub białych wraz z przygotowaniem podłoży i zabezpieczeniem podłóg i stolarki.
11. Malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów 2*farbą wysokoparoprzepuszczalną krzemianową w kolorze białym, z przygotowaniem podłoża.
12. Wywiezienie i utylizacja gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl. do 15 km.
13. Wykonanie pomiarów obwodów instalacji.
14. Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów.
15. Wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187166,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187166,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187166,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.T.I.S. Paweł Kowalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013055407
7.3.3) Ulica: Brwinowska 16
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187166,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Dostawa systemu informatycznego ERP wraz z wdrożeniem, na potrzeby MSCZ
- Dostawa jednej sztuki samochodu 7 lub 8 osobowego specjalnego w wersji oznakowanej, przystosowanej do potrzeb Straży Miejskiej w Pruszkowie. Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024 roku
- Rozbudowa ul. Wańkowicza w Pruszkowie
- Wykonanie remontu poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.