eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Budowa i modernizacja dróg oraz utwardzenie działki na terenie Gminy Biała Podlaska"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg oraz utwardzenie działki na terenie Gminy Biała Podlaska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 31

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48838889209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg oraz utwardzenie działki na terenie Gminy Biała Podlaska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70ec9cf4-f88f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach", następnie zakładkę „Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „Archiwalne").
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
a) bez logowania - poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie",
b) poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania" i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja".
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Biała Podlaska: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl;
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl ,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się",
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: (22) 576 87 90;
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system
operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.271.1.13.2023.RW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Budowa drogi gminnej nr 100289L od km 0+000,00 do km 0+500,00 w m. Woroniec, odcinek o długości 500,00m„
Droga w m. Woroniec
na działkach nr ew.135 i 646/2 w obrębie ew. Woroniec ,
w zakresie :droga długości 500,00mb i szerokości jezdni bitumicznej 5,00m o konstrukcji :
-15 cm – podbudowa pomocnicza, grunt stabilizowany cementem C1,5/2 2666,79m2,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki mieszanki niezwiązanej spoiwem, kruszywo 0/31,5 C90/3 2666,79m2,
-5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W na powierzchni 2564,22 m2,
-4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 2513,94 m2,
- roboty towarzyszące , całość zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik
Nr 8 do SIWZ, dokumentacją projektową( Zał nr 8a do SIWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 754624,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2. „Budowa drogi odcinek K-L-M-N od km 0+000,00 do km 0+227,75 w m. Sławacinek Stary, odcinek o długości 227,75m”
Droga w m. SŁAWACINEK STARY
na działkach nr ew.4067, 4068 i 4070 w obrębie ew. Sławacinek Stary,
w zakresie :droga długości 227,75mb i szerokości jezdni bitumicznej 5,00m o konstrukcji :
-15 cm – podbudowa pomocnicza, grunt stabilizowany cementem C1,5/2 1540,94m2,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki mieszanki niezwiązanej spoiwem, kruszywo 0/31,5 C90/3 1540,94m2,
-5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W na powierzchni 1540,94 m2,
-4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 1540,94 m2,
- roboty towarzyszące , całość zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik
Nr 9 do SIWZ, dokumentacją projektową( Zał nr 9a do SIWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 719665,09 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Budowa drogi wewnętrznej – ul Hotelowa w m. Grabanów, odcinek o długości 250,20m”
Droga w m. Grabanów
na działkach nr ew.296/6, 293 i 970 w obrębie ew. Grabanów,
w zakresie :droga długości 250,20mb i szerokości jezdni bitumicznej 6,00m o konstrukcji :
-12 cm – warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C 1,5/2 < 4,0 MPa 1684,12m2,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 1634,08m2,
-5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W na powierzchni 1559,02 m2,
-4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 1534,00 m2,
- roboty towarzyszące , całość zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik
Nr 10 do SIWZ, dokumentacją projektową( Zał nr 10a do SIWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 330132,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 „Budowa drogi wewnętrznej – ul. Brylantowej wraz z odwodnieniem w postaci kanału retencyjno-rozsączającego w m. Rakowiska, odcinek o długości 100,00m„
Droga i odwodnienie w m. Rakowiska
na działkach nr ew.1308,1311 i 414/18 w obrębie ew. Rakowiska,
w zakresie :droga długości 100,00mb i szerokości jezdni bitumicznej 4,50m i 6,00m o konstrukcji:
-12 cm – warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C 1,5/2 < 4,0 MPa 1629,00m2,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 1629,00m2,
-5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W na powierzchni 1629,00 m2,
-4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 1629,00 m2,
- kanał retencyjno- rozsączający PP Ø 400mm o długości 60,00m,
- przykanaliki deszczowe PVC Ø 200mm o długości 6,70m,
-wpusty uliczne typ ciężki szt. 2
- roboty towarzyszące , całość zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik
Nr 11 do SIWZ, dokumentacją projektową( Zał nr 11a do SIWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 470679,79 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 „Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 do km 0+500,00 w m. Wólka Plebańska, odcinek o długości 500,00m„
Droga w m. Wólka Plebańska
na działkach nr ew.54, 55/1, 55/2, 56/3, 56/4, 56/6, 56/7, 56/13, 57, 61/1, 61/3, 61/4, 61/5, 61/6 i 66 w obrębie ew. Wólka Plebańska,
w zakresie :droga długości 500,00mb i szerokości jezdni bitumicznej 5,00m o konstrukcji:
-15 cm – podbudowa pomocnicza, grunt stabilizowany cementem C1,5/2 2439,72 m2,
-20 cm podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana, kruszywo 0/31,5 C90/3 2439,72 m2,
-4 cm podsypka cementowo-piaskowa na powierzchni 2439,72 m2,
-8 cm betonowa kostka brukowa na powierzchni 2439,72 m2,
- roboty towarzyszące(np. zjazdy), całość zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik
Nr 12 do SIWZ, dokumentacją projektową( Zał nr 12a do SIWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 847064,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 „Utwardzenie działki budowlanej nr ew. 116 w Sławacinku Starym, odcinek o długości 45,00m„
Utwardzenie działki w m. Sławacinku Starym
na działce nr ew.116 w obrębie ew. Sławacinek Stary,
w zakresie :utwardzenie działki na długości 45,00mb i szerokości nawierzchni bitumicznej 5,0-6,00m w zakresie:
- profilowanie i adaptacja istniejącej podbudowy z mieszanki z kruszywa 0-31,5 297,00m2,
-4 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W na powierzchni 300,00 m2,
-4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 270,00 m2,
- humusowanie z plantowaniem poboczy i skarp 45,00 m2
- roboty towarzyszące, całość zgodnie ze szkicem miejsca utwardzenia( Zał nr 13 do SIWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 35098,8 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 „Modernizacja nawierzchni drogi gminnej na działkach nr ew. 597 i 207 w m. Hrud, odcinek o długości 150,00m„
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Hrud
na działkach nr ew.597 i 207 w obrębie ew. Hrud, w zakresie : nakładka na drodze długości 150,00mb i szerokości jezdni bitumicznej 3,60m w zakresie:
- oczyszczenie krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem ziemi 300,00mb,
- wyrównanie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej masą średniej gr. 2cm 566,70 m2
- wyrównanie ubytków w istniejącym poboczu destruktem asfaltowym gr. 10cm 15,00 m2
- 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 566,70 m2,
- oznakowanie skrzyżowania zgodnie z typowym projektem czasowej organizacji ruchu dostępnym w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
- roboty towarzyszące, całość zgodnie ze szkicem miejsca wykonania nakładki( Zał nr 14 do SWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 49128,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 „Modernizacja nawierzchni drogi gminnej na działce nr ew. 481 w m. Roskosz, odcinek o długości 28,50m„
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Roskosz
na działce nr ew.481 w obrębie ew. Roskosz,
w zakresie : nakładka na drodze długości 28,50mb i szerokości jezdni bitumicznej 4,70m-5,20m w zakresie:
- oczyszczenie krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem ziemi 57,00mb,
- wyrównanie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej masą średniej gr. 2cm 136,70 m2
- 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 136,70 m2,
- roboty towarzyszące, całość zgodnie ze szkicem miejsca wykonania nakładki( Zał nr 15 do SWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 11644,77 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 „Modernizacja nawierzchni drogi gminnej na działce nr ew. 527 i 529 w m. Swory ul. Szkolna, odcinek o długości 1364,00m„
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Swory
na działce nr ew.527 i 529 w obrębie ew. Swory,
w zakresie : nakładka na drodze długości 1364,00mb i szerokości jezdni bitumicznej 4,70m-6,00m w zakresie:
- oczyszczenie krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem ziemi 2728,00mb,
- wyrównanie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej masą średniej gr. 2cm 8249,00 m2
- 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 8249,00 m2,
- roboty towarzyszące, całość zgodnie ze szkicem miejsca wykonania nakładki( Zał nr 16 do SWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 699131,9 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 „Modernizacja nawierzchni drogi gminnej na działkach nr ew. 201, 766, 651, 614, 270 i 1 w m. Woskrzenice Małe, odcinek o długości 1440,00m„
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Woskrzenice Małe
na działce nr ew. 201, 766, 651, 614, 270 i 1 w obrębie ew. Woskrzenice Małe,
w zakresie : nakładka na drodze długości 1440,00mb i szerokości jezdni bitumicznej 5,00m-5,65m w zakresie:
- oczyszczenie krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem ziemi 2876,00mb,
- wyrównanie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej masą średniej gr 2cm 7724,00 m2
- 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S na powierzchni 7724,00 m2,
- roboty towarzyszące, całość zgodnie ze szkicem miejsca wykonania nakładki( Zał nr 17 do SWZ), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.

4.2.5.) Wartość części: 656244,4 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część nr: 1
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi o długości jednego odcinka nie mniej niż:
- dla części 1: 200m
- dla części 2: 100m
- dla części 3: 100m
- dla części 5: 200m
- dla części 9: 400m
- dla części 10: 400m
W częściach 4,6,7,8 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 18 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Część nr: 2
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi o długości jednego odcinka nie mniej niż:
- dla części 1: 200m
- dla części 2: 100m
- dla części 3: 100m
- dla części 5: 200m
- dla części 9: 400m
- dla części 10: 400m
W częściach 4,6,7,8 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 18 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Część nr: 3
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi o długości jednego odcinka nie mniej niż:
- dla części 1: 200m
- dla części 2: 100m
- dla części 3: 100m
- dla części 5: 200m
- dla części 9: 400m
- dla części 10: 400m
W częściach 4,6,7,8 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 18 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Część nr: 5
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi o długości jednego odcinka nie mniej niż:
- dla części 1: 200m
- dla części 2: 100m
- dla części 3: 100m
- dla części 5: 200m
- dla części 9: 400m
- dla części 10: 400m
W częściach 4,6,7,8 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 18 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Część nr: 9
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi o długości jednego odcinka nie mniej niż:
- dla części 1: 200m
- dla części 2: 100m
- dla części 3: 100m
- dla części 5: 200m
- dla części 9: 400m
- dla części 10: 400m
W częściach 4,6,7,8 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 18 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Część nr: 10
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi o długości jednego odcinka nie mniej niż:
- dla części 1: 200m
- dla części 2: 100m
- dla części 3: 100m
- dla części 5: 200m
- dla części 9: 400m
- dla części 10: 400m
W częściach 4,6,7,8 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 18 do SWZ) polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji nawierzchni drogi w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część 1. – 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)
Część 2. – 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)
Część 3. – 4000 zł (słownie: cztery tysiące zł)
Część 4. – 6000 zł (słowie: sześć tysięcy zł)
Część 5. – 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)
Część 9. – 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)
Część 10. – 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł)
Nie wymaga się wadium w ofertach na pozostałe części zamówienia.

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Biała Podlaska nr 55 8025 0007 0019 2415 2000 0060 z dopiskiem "Wadium postępowanie FZP.271.1.13.2023.RW, część – (podać numer)”.
UWAGA!!! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu w postaci elektronicznej został złożony wraz z ofertą.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia ujawnione zostaną roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zakresu zamó wienia opisanego w przedmiarze. Zakres takich robót musi zostać określony (przedmiotowo i kwotowo) protokołem konieczności podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego oraz zaakceptowanym przez Kierownika Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zajdzie konieczność zaniechania lub niewykonania części robót określonych w przedmiarze. Zakres takich robót musi zostać określony (przedmiotowo i kwotowo) protokołem konieczności podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego oraz zaakceptowanym przez Kierownika Zamawiającego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, jeżeli w wyniku wydłużenia terminu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę (w przypadku części 1, 2, 3, 5a) lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia (w przypadku części 7, 8, 9, 10), nie będzie w stanie przekazać Wykonawcy kopii wymienionych dokumentów w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. W takim przypadku, na wniosek Wykonawcy, przewiduje się możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas proporcjonalny do czasu opóźnienia w dostarczeniu prawomocnego pozwolenia na budo wę/ zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.