eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 665 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 85 665 56 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f879b7b-f3b7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083186/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ścian i instalacji zabezpieczeń ppoż w budynku PUCS w Białymstoku, ul. Al. 1000-Lecia PP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.
Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu
rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. J.K. Branickiego 9, 15-085 Białystok (nr tel. + 48 85 66 55 600, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl)/;
-inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl , telefon +48 85 878 87 46
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8.” /numer sprawy 2001-ILZ.260.9.2022/ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4262256,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 8.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania poniższego zakresu prac z materiałów własnych - budowy przyłącza wodociągowego do istniejącego budynku Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Aleja 1000-lecia PP8 na działce nr ew. 452/5 oraz budowy, przebudowy i rozbudowy w przedmiotowym budynku administracyjnym (9 kondygnacyjnym) instalacji i urządzeń przeciwpożarowych wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa przeciwpożarowego na wszystkich kondygnacjach budynku.
3. Wykonanie robót budowlanych w branżach, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, instalacyjnej oraz teletechnicznej zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót min. w zakresie:
1) ustanowienie osoby uprawnionej wg. art.42 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane dla kierowania i prowadzenia robót,
2) wytyczenie projektowanych obiektów budowlanych (przyłącze wodociągowych) w terenie przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
3) wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i hydrantowej wg. PT i przedmiaru robót,
4) wykonanie instalacji oddymiania wg. PT i przedmiaru robót,
5) wykonanie instalacji teletechnicznych ppoż , SSWiN i KD wg. PT i przedmiaru robót,
6) wykonanie instalacji elektrycznej wg. PT i przedmiaru robót,
7) wykonanie robót budowlanych (z montażem stolarki okiennej i ppoż ) wg. PT i przedmiaru robót,
8) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur Ø 90 PE dł. 94 mb. wg. PT i przedmiaru robót oraz zgodnie z warunkami decyzji Prezydenta Miasta Białegostoku nr ZDM-III.6853.1.45.2021 z 04 lutego 2021 r. . Sporządzenie i koszt PT organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca w zakresie rzeczowo-finansowym złożonej oferty.
9) po zawarciu umowy wykonawczej i ustanowieniu osoby uprawnionej do kierowania i prowadzenia robót, Wykonawca w ramach udzielonego przez Zamawiającego Pełnomocnictwa, dokona zgłoszenia budowy oraz umieszczenia infrastruktury technicznej (przyłącza wodociągowego) w pasie drogowym.
10) badania i sprawdzenia instalacji oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) uporządkowanie terenu, wywóz zbędnych materiałów, gruzu itp. staraniem i na koszt Wykonawcy.
3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia ujęto w odpowiednich załącznikach nr 8 – 8.17 do wzoru umowy, które jednocześnie stanowią załącznik nr 8 do SWZ, t.j:
1) opis przedmiotu zamówienia zał. nr 8
2) PT Teletechnika - PUCS w Białymstoku _ zał. nr 8.1
3) PT -branża elektryczna- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.2
4) PT-branża ogólnobudowlana- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.3
5) PT - branża sanitarna oddymianie-PUCS w Białymstoku zał. nr 8.4
6) PT- branża sanitarna PRZYLACZE wodociągowe PUCS w Białymstoku zał. nr 8.5
7) PT - branża sanitarna woda hydrant- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.6
8) Przedmiar robót elektryczna PUCS w Białymstoku zał. nr 8.7
9) Przedmiar robót ogólnobudowlany- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.8
10) Przedmiar robót -oddymianie- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.9
11) Przedmiar robót - przyłącze wodociągowe PUCS w Białymstoku zał. nr 8.10
12) Przedmiar robót -woda hydrant sanitarne PUCS w Białymstoku zał. nr 8.11
13) Przedmiar robót - Teletechnika PUCS w Białymstoku zał. nr 8.12
14) STWiOR – Teletechnika- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.13
15) STWiOR- branża elektryczna- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.14
16) STWiOR- branża ogólnobudowlana- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.15
17) STWiOR-oddymianie- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.16
18) STWiOR-w.hydrant- PUCS w Białymstoku zał. nr 8.17

4. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą być podstawą wyliczenia ceny ofertowej. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają dokumentacje projektowe. Zaleca się aby Wykonawca we własnym zakresie opracował przedmiary robót i kosztorysy ofertowe we wszystkich branżach objętych postępowaniem.
W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności ujęcia robót i ich skosztorysowania nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, oferent dla pełnego i właściwego wykonania przedmiotu zamówienia uwzględnia je w przedkładanej ofercie rzeczowo-cenowej.
5. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w dokumentacji projektowej spowodowanych zmianą przepisów, co mogłoby skutkować niemożliwością właściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca winien o tym fakcie poinformować Zamawiającego na piśmie. Brak takiej informacji nie zwalnia Wykonawcy z prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
6. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych będzie odbywać przy bieżącym funkcjonowaniu budynku i terenu parkingów PUCS w Białymstoku przy ul. Aleja 1000-lecia PP 8. Pracownicy i interesanci w budynku PUCS Białymstoku przebywają w robocze dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu tj: od 700 do 1500 .
7. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną i wodę.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
9. Wykonawca udzieli gwarancji podstawowej na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata, liczony od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego tj. podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wykonawca może zaoferować gwarancję dodatkową, która jest kryterium oceny oferty Wykonawcy.
10. Jeżeli w udostępnionej Wykonawcom dokumentacji znajdują się jakiekolwiek nazwy własne, to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/rozwiązań/urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, na które wskazują zastosowane nazwy. Zasadą jest, iż należy utrzymać jednolitość systemu i minimalne parametry techniczne, nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
11. Zamawiający wymaga sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia, harmonogramu rzeczowo – finansowego minimum na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram powinien uwzględniać prace pozwalające na realizację 3 etapów prac wg zapisów ust. 12.
12. Etapy realizacji zamówienia powiązane są z terminami płatności wynagrodzenia:
a) Etap 1 - zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego przy wykonaniu ok 40% wartości umowy nie więcej niż 2 155 650,00 zł z terminem realizacji do 5 miesięcy w terminie nie później niż do 15.12.2022 r.
b) Etap 2 - zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego przy wykonaniu kolejnych 20% wartości umowy z terminem realizacji do 10 miesięcy w terminie nie później niż do 31.05.2023 r.
c) Etap 3 - zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przy wykonaniu kolejnych ok. 40% wartości umowy lub pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia oraz rozliczenia pełnego zakresu umowy w terminie końcowym wykonania zamówienia tj. maksymalnie do 15 miesięcy nie później niż do 30 października 2023 r liczonych od następnego dnia kalendarzowego przypadającego bezpośrednio po dniu podpisania umowy przez obie strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz G - dodatkowa gwarancja. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 700.000,00 zł (słownie złotych: siedemset tysięcy).
- zdolności techniczne lub zawodowe
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) w zakresie doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo minimum 1 robotę w zakresie rodzajowym zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: trzy miliony),
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (minimum 3 000 000,00 zł brutto).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełnić powyższy warunek.
b) w zakresie potencjału osobowego:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba/osoby wyznaczone do kierowania robotami budowlanymi, posiadają uprawnienia i kwalifikacje:
• osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej i instalacyjnej w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SWZ) składa aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – załącznik nr 2a do SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenia te składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Warunek ten dotyczy również podwykonawców.

W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 6 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ);
b) oświadczenie każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej (załącznik nr 2 do SWZ);
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 6 do SWZ);
3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) – załącznik nr 2a do SWZ,
4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
5) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń
i dokumentów składanych wraz z ofertą,
6) zobowiązanie (załącznik nr 5 do SWZ jeśli dotyczy) wymagane postanowieniami rozdziału XI ust. 3 SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz
z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ. Do zobowiązania dołącza się załącznik nr 6 do SWZ.

Zamawiający wymaga sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia, harmonogramu rzeczowo – finansowego minimum na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram powinien uwzględniać prace pozwalające na realizację 3 etapów prac.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VIII ust. 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ (Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 2a do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które dostawy/roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zawarte w Rozdziale XXIV SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.