eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110876

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77413f7e-e666-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198525/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.34.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na wykonaniu adaptacji pomieszczeń poddasza istniejącego budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowskiej 2 w Suchowoli na potrzeby domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz pomieszczeń II kondygnacji nadziemnej z dostosowaniem do potrzeb „Domu wsparcia uchodźcom z Ukrainy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia, w systemie „zaprojektuj wybuduj” polegającego na :
1) opracowanie projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno-budowlanego z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień pozwoleń i innych wymaganych prawem dokumentów oraz projektów technicznych;
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
Część I dotyczy utworzenia domu matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży. Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
-rozbiórka części istniejących ścian działowych,
-demontaż istniejących instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznych wraz z przyborami i osprzętem z jednoczesnym dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania pozostających instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej na niższych kondygnacjach,
-naprawa izolacji połaci dachowych, a w razie potrzeby także naprawa pokrycia dachu (w celu usunięcia przyczyn powstawania widocznych na ścianach poddasza miejscowych zacieków),
-rozbiórka istniejących okładzin ścian (glazury) oraz usunięcie warstw farb olejnych i ftalowych,
-rozbiórka podłóg wraz z warstwami wyrównawczymi, wylewkami i izolacjami (do konstrukcji stropu),
-montaż okien połaciowych w projektowanych pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi, którym obecna ilość oraz rozmieszczenie okien nie zapewniają wymaganego oświetlenia światłem dziennym,
-wykonanie nowych podłóg i posadzek (wszystkie warstwy),
-wykonanie nowych lekkich ścian działowych oraz ścian kolankowych z zamontowaniem ościeżnic drzwiowych. W pomieszczeniach wilgotnych (łazienki i kuchnie pralnie oraz suszarnie ) stosować płyty wodoodporne lub impregnowane),
-Wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
-malowanie sufitów oraz ścian,
-wykonanie instalacji wod-kan, ciepłej wody użytkowej (zasilanej z wymiennika pompy ciepła), instalacji elektrycznej, oraz instalacji internetowej, TV i sygnalizacji pożaru,
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej wraz z rekuperacją,
-dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z falownikiem (inwerterem) konstrukcją nośną, złączkami, okablowaniem i zabezpieczeniami i włączeniem do instalacji,
-dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wymiennikiem ciepła.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 809490,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na wykonaniu adaptacji pomieszczeń poddasza istniejącego budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowskiej 2 w Suchowoli na potrzeby domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz pomieszczeń II kondygnacji nadziemnej z dostosowaniem do potrzeb „Domu wsparcia uchodźcom z Ukrainy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia, w systemie „zaprojektuj wybuduj” polegającego na :
1) opracowanie projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno-budowlanego z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień pozwoleń i innych wymaganych prawem dokumentów oraz projektów technicznych;
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
Część II dotyczy utworzenia domu wsparcia uchodźców z Ukrainy. Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
-rozbiórka części istniejących ścian działowych,
-demontaż istniejących instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznych wraz z przyborami i osprzętem z jednoczesnym dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania pozostających instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej na niższych kondygnacjach,
-rozbiórka istniejących okładzin ścian (glazury) oraz usunięcie warstw farb olejnych i ftalowych,
-rozbiórka podłóg wraz z warstwami wyrównawczymi, wylewkami i izolacjami (do konstrukcji stropu),
-wykonanie nowych podłóg i posadzek (wszystkie warstwy),
-wykonanie nowych lekkich ścian działowych z zamontowaniem ościeżnic drzwiowych. W pomieszczeniach wilgotnych (łazienki i kuchnie pralnie oraz suszarnie) stosować płyty wodoodporne lub impregnowane),
-Wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
-malowanie sufitów oraz ścian,
-wykonanie instalacji wod-kan, ciepłej wody użytkowej (zasilanej z wymiennika pompy ciepła), instalacji elektrycznej, oraz instalacji internetowej, TV i sygnalizacji pożaru,
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej wraz z rekuperacją,
-dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z falownikiem (inwerterem) konstrukcją nośną, złączkami, okablowaniem i zabezpieczeniami i włączeniem do instalacji,
-dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wymiennikiem ciepła.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1710280,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż w ramach prowadzonego postępowania, do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24 czerwca 2022 r., do godziny 10.00, nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż w ramach prowadzonego postępowania, do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24 czerwca 2022 r., do godziny 10.00, nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.