Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198525/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77413f7e-e666-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utworzenie domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz domu wsparcia uchodźców z Ukrainy w Suchowoli w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.34.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na wykonaniu adaptacji pomieszczeń poddasza istniejącego budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowskiej 2 w Suchowoli na potrzeby domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz pomieszczeń II kondygnacji nadziemnej z dostosowaniem do potrzeb „Domu wsparcia uchodźcom z Ukrainy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia, w systemie „zaprojektuj wybuduj” polegającego na :
1) opracowanie projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno-budowlanego z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień pozwoleń i innych wymaganych prawem dokumentów oraz projektów technicznych;
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
Część I dotyczy utworzenia domu matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży. Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
-rozbiórka części istniejących ścian działowych,
-demontaż istniejących instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznych wraz z przyborami i osprzętem z jednoczesnym dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania pozostających instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej na niższych kondygnacjach,
-naprawa izolacji połaci dachowych, a w razie potrzeby także naprawa pokrycia dachu (w celu usunięcia przyczyn powstawania widocznych na ścianach poddasza miejscowych zacieków),
-rozbiórka istniejących okładzin ścian (glazury) oraz usunięcie warstw farb olejnych i ftalowych,
-rozbiórka podłóg wraz z warstwami wyrównawczymi, wylewkami i izolacjami (do konstrukcji stropu),
-montaż okien połaciowych w projektowanych pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi, którym obecna ilość oraz rozmieszczenie okien nie zapewniają wymaganego oświetlenia światłem dziennym,
-wykonanie nowych podłóg i posadzek (wszystkie warstwy),
-wykonanie nowych lekkich ścian działowych oraz ścian kolankowych z zamontowaniem ościeżnic drzwiowych. W pomieszczeniach wilgotnych (łazienki i kuchnie pralnie oraz suszarnie ) stosować płyty wodoodporne lub impregnowane),
-Wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
-malowanie sufitów oraz ścian,
-wykonanie instalacji wod-kan, ciepłej wody użytkowej (zasilanej z wymiennika pompy ciepła), instalacji elektrycznej, oraz instalacji internetowej, TV i sygnalizacji pożaru,
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej wraz z rekuperacją,
-dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z falownikiem (inwerterem) konstrukcją nośną, złączkami, okablowaniem i zabezpieczeniami i włączeniem do instalacji,
-dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wymiennikiem ciepła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 809490,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na wykonaniu adaptacji pomieszczeń poddasza istniejącego budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowskiej 2 w Suchowoli na potrzeby domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz pomieszczeń II kondygnacji nadziemnej z dostosowaniem do potrzeb „Domu wsparcia uchodźcom z Ukrainy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia, w systemie „zaprojektuj wybuduj” polegającego na :
1) opracowanie projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno-budowlanego z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień pozwoleń i innych wymaganych prawem dokumentów oraz projektów technicznych;
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
Część II dotyczy utworzenia domu wsparcia uchodźców z Ukrainy. Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
-rozbiórka części istniejących ścian działowych,
-demontaż istniejących instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznych wraz z przyborami i osprzętem z jednoczesnym dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania pozostających instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej na niższych kondygnacjach,
-rozbiórka istniejących okładzin ścian (glazury) oraz usunięcie warstw farb olejnych i ftalowych,
-rozbiórka podłóg wraz z warstwami wyrównawczymi, wylewkami i izolacjami (do konstrukcji stropu),
-wykonanie nowych podłóg i posadzek (wszystkie warstwy),
-wykonanie nowych lekkich ścian działowych z zamontowaniem ościeżnic drzwiowych. W pomieszczeniach wilgotnych (łazienki i kuchnie pralnie oraz suszarnie) stosować płyty wodoodporne lub impregnowane),
-Wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
-malowanie sufitów oraz ścian,
-wykonanie instalacji wod-kan, ciepłej wody użytkowej (zasilanej z wymiennika pompy ciepła), instalacji elektrycznej, oraz instalacji internetowej, TV i sygnalizacji pożaru,
-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej wraz z rekuperacją,
-dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z falownikiem (inwerterem) konstrukcją nośną, złączkami, okablowaniem i zabezpieczeniami i włączeniem do instalacji,
-dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wymiennikiem ciepła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1710280,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż w ramach prowadzonego postępowania, do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24 czerwca 2022 r., do godziny 10.00, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż w ramach prowadzonego postępowania, do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24 czerwca 2022 r., do godziny 10.00, nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Dostawa materiałów szewnych tj.: szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe itp. wg asortymentu i ilości wyszczególnionych w dodatku nr 2 do niniejszej SWZ. CPV - 33141121-4 Szwy chirurgiczne.
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Sokółce oraz bieżący monitoring CCTV, SSWiN i ppoż. w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce.
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa mebli w ramach wyposażenia budynku Biblioteki Publicznej w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.