Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120720/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00140097/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47
1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 15 000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.trzcinica.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee5da36-ba4a-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w m. Piotrówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120720/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) budowę sieci kanalizacyjnej wraz z przykanalikami w tym:
a) grawitacyjnej Ø 200 mm – 1.780,90 m i Ø 160 mm – 293,40 m
b) tłocznej Ø 110 mm – 640,80 m
2) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w tym:
a) sieć: Ø 110 mm – 1.789,40 m i Ø 90 mm – 33,20 m
b) przyłącza: Ø 40 mm – 170,90 m i Ø 32 mm – 825,20 m
3) rozebranie i odbudowę nawierzchni związanej z budową sieci wodociągowej i kanalizacji.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami:
a) sieć grawitacyjna: kanały Ks 1 (od St 16 do Sr2), Ks 1.1, Ks 1.4, Ks 3, Ks 3.1, Ks 3.2,
b) tłoczna: od Sr 2 do tłoczni P2 wraz z tłocznią,
zgodnie z przedmiarem robót „Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka – kanalizacja sanitarna”,
2) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami:
a) sieć wodociągowa – odcinki: W8 – W19, W3a – W17, W14 – W15, H12 – W23, zgodnie z przedmiarem robót „Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka – woda”
b) przyłącza wodociągowe, zgodnie z przedmiarem robót „Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka – woda”
3) odtworzenie dróg zgodnie z przedmiarem robót „Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami wraz z odtworzeniem dróg w miejscowości Piotrówka – drogi”
4. Inne wymagania i uwagi:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
2) Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w ppkt 1.
3) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia powoła kierownika budowy.
4) Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wmontowanych urządzeń oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
6) Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej (geodezyjnego wytyczenia w terenie),
b) dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze w wersji papierowej i wersję elektroniczną) oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze w wersji papierowej i wersję elektroniczną map),
c) zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a także opracowania projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi ustaleniami i zezwoleniami,
d) przestrzegania i spełniania warunków oraz wymogów zawartych w opiniach, uzgodnieniach i decyzjach organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany,
e) dopełnienia wszelkich zaleceń wynikających z uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,
f) uzyskania uzgodnień, badań i opinii niezbędnych do użytkowania przedmiotu zamówienia,
g) zapewnienia stałych, nieprzerwanych dostaw wody do odbiorców w trakcie trwania inwestycji,
h) dostarczenia prawidłowych wyników badań wody wykonanych przez akredytowane laboratorium,
i) codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżącego usuwania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci po zakończeniu dnia pracy),
j) zorganizowania i zabezpieczenia frontu robót w taki sposób, aby nie stworzyć zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji,
k) natychmiastowego i skutecznego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
l) czynnego udziału w odbiorach przez służby zewnętrzne,
m) zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i p.poż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji technicznej zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. W przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać te rozwiązania wraz z ofertą i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W/w dokumenty będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe i Wykonawca składa je wraz z ofertą.
6. Projekt objęty dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych, nr wniosku o dofinansowanie 01/2021/2354/PolskiLad
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca - Przedsiębiorstwo Budowlane „M. Wawrzyniak” Maria Wawrzyniak, ul. Gen. Sikorskiego 41B, 63-500 Ostrzeszów, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia - odmówił wykonania umowy na warunkach określonych w ofercie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4340618,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5658000,00 PLN
INNE PRZETARGI TRZCINICA
więcej: przetargi TRZCINICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.