Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211631/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00215356/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Łapanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364974220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146853419
1.5.8.) Numer faksu: 146854105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziulapanow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckziulapanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ckziubochnia oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06986d9-eca2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00211272/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZiU.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269811,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego typu E) w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) zwana dalej „Prawo energetyczne”, obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego w okresie od 01.09.2022 r. do 31.08.2023 r. do instalacji znajdujących się w niżej wymienionych budynkach (miejscach odbioru):
1) CKZiU w Łapanowie 32-740 Łapanów 32 - Budynek B,
2) CKZiU w Łapanowie 32-740 Łapanów 32 – Warsztaty,
3) CKZiU w Łapanowie 32-740 Łapanów 32 – Stara sala,
4) Chrostowa 1B, 32-742 Sobolów.
2. Łączne, przewidywane zużycie paliwa gazowego (dla wszystkich miejsc odbioru) wynosi: 378 749 kWh.
3. Podana przewidywana ilość zużycia paliwa gazowego (łączna oraz dla poszczególnych miejsc odbioru) może odbiegać od faktycznego zużycia paliwa gazowego w okresie trwania umowy. Ilość ta ma jedynie charakter orientacyjny służący porównaniu złożonych ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i ilości faktycznego zużycia paliwa gazowego w poszczególnych miejscach odbioru. Rozliczenia za sprzedaż i dystrybucję gazu będą dokonywane na podstawie wskazań układu pomiarowo – rozliczeniowego (danych przekazanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zwanego dalej OSD), odrębnie dla każdego miejsca odbioru.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakupionego paliwa gazowego o +/- 30% w stosunku do ilości prognozowanej (prawo opcji) przy zachowaniu cen ofertowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru gazu w stosunku do ilości wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zmniejszenie ilości punktów poboru wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. W przypadku przekazania obiektu zakłada się, że dostawy gazu dla tego obiektu zachowają charakter ciągły, nastąpi jedynie formalna zmiana podmiotu, na rzecz którego będą nadal realizowane dostawy, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. Zmniejszenie ilości obiektów może więc mieć charakter jedynie incydentalny (sprzedaż, dzierżawa obiektu). Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru gazu, o których mowa w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tych samych stawek rozliczeniowych, które zostały zaoferowane, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w SWZ.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości punktów poboru paliwa gazowego o +/- 2 punkty w stosunku do ilości określonej w SWZ.
7. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców.
8. Dostarczenie paliwa gazowego będzie odbywać się na podstawie umowy kompleksowej sprzedaży i dystrybucji paliwa gazowego i będzie wykonywane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez Prawo energetyczne i rozporządzenia wykonawcze do tej ustawy.
9. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z płatności akcyzy na mocy ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008 r.
10. Na koszt przedmiotu zamówienia składa się:
1) opłata za zużycie (sprzedaż) gazu ziemnego,
2) opłata abonamentowa,
3) opłata dystrybucyjna stała,
4) opłata dystrybucyjna zmienna.
11. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało terminowe dokonanie wszelkich czynności i uzgodnień z OSD, niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany Sprzedawcy, poczynając od złożenia OSD zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego.
12. Zamawiający aktualnie związany jest umową kompleksową zawartą na czas nieokreślony z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o.
Wykonawca winien sam ją wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego dla wszystkich punktów odbioru gazu. Zamawiający wymaga, aby ewentualna zmiana sprzedawcy gazu ziemnego przebiegła dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie gazu ziemnego obejmującej sprzedaż i dystrybucję.
Rozwiązanie umowy kompleksowej może nastąpić za wypowiedzeniem przez pisemne oświadczenie złożone przez stronę umowy, ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie wypowiedzenia umowy.
13. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do przeprowadzenia niezbędnych formalności, aby było możliwe skuteczne zawarcie nowej umowy umożliwiające rozpoczęcie świadczenia w terminie określonym w Rozdziale VII ust. 1 SWZ. Zamawiający przekaże wszelkie brakujące dane do uzupełnienia wniosków zmiany Sprzedawcy. Przeprowadzenie tych czynności jest częścią przedmiotu umowy. Koszt zmiany Sprzedawcy ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09120000-6 - Paliwa gazowe
65210000-8 - Przesył gazu
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 24.06.2022 r. do godz. 8:00 nie złożono żadnej oferty na przedmiotowe zadanie.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazu
- "Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Starostwa Powiatowego w Limanowej"
- Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla budynków administrowanych przez Gminę Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO OBIEKTÓW PANS W JAROSŁAWIU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb obiektów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
- "ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW W GMINIE KOBYLANKA NA ROK 2025"
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.