eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na organizacji 2 wycieczek trzydniowych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116 w Zespole Szkół nr 21 we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na organizacji 2 wycieczek trzydniowych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116 w Zespole Szkół nr 21 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-687dab25-ca1a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na organizacji 2 wycieczek trzydniowych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116 w Zespole Szkół nr 21 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-687dab25-ca1a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Organizacja usługu turystyki lokalnej (wyjść, wycieczek) w ramach projektu „Postaw na rozwój” - wsparcie w rozwoju kompetencji kluczowych uczennic i uczniów szkół podstawowych gminy Wrocław.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projektu „Postaw na rozwój – wsparcie w rozwoju kompetencji kluczowych uczennic i uczniów Szkoły Podstawowej nr 76, Szkoły Podstawowej nr 78, Szkoły Podstawowej nr 109 , Szkoły Podstawowej nr 113 i Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116”. Projekt ten jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/J/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 113750,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu 2 wycieczek trzydniowych dla uczniów/uczennic z niepełnosprawnością ruchową wraz z opiekunami (w sumie 46 osób) ze Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116 w Zespole Szkół nr 21 we Wrocławiu do miejscowości Pakosław (województwo wielkopolskie).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację 2 wycieczek (każda w wymiarze 3-dniowym), zwanych dalej „wycieczką I” i „wycieczką II”, wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę m.in. (poniższe wymogi dotyczą każdej z wycieczek):
1) transportu busem/autobusem (Wrocław-Pakosław, Pakosław-Wrocław oraz dodatkowo transportu w trakcie trwania danej wycieczki – pomiędzy poszczególnymi atrakcjami),
2) noclegów (2 noclegi dla każdej z wycieczek),
3) wyżywienia (dla każdej z wycieczek),
4) biletów wstępu (do gospodarstwa agroturystycznego z alpakami wybranego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego – dla każdej z wycieczek),
5) ubezpieczenia NNW o wartości 5 000 zł (w ramach każdej z wycieczek),
6) pokrycia wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych,
w sumie dla 46 osób (21 uczniów/uczennic z niepełnosprawnością ruchową, 21 nauczycieli, 4 asystentów ucznia z niepełnosprawnością – zwanych dalej „uczestnikami/uczestniczkami”)
- zgodnie z programem wycieczki wskazanym w swz.

3. Wycieczki, objęte przedmiotem zamówienia, muszą zostać zorganizowane w odrębnych terminach – Zamawiający nie dopuszcza łączenia obu wycieczek w jednym, tym samym terminie.

4. Przedmiot zamówienie nie obejmuje organizacji zajęć dla uczniów/uczennic w trakcie trwania wycieczki (ich organizacja pozostaje w gestii nauczycieli) ani wynagrodzenia dla nauczycieli i asystentów biorących udział w wycieczce.
5. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (konkretną datę wycieczki wraz ze wskazaniem konkretnego gospodarstwa agroturystycznego z alpakami), uzgodnionego już z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego (tj. z pracownikiem Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116 we Wrocławiu) – osoba ta zostanie wskazana w umowie.

6. Uczestnikami i uczestniczkami wycieczek będą:
1) wycieczka I – 10 dzieci z niepełnosprawnością ruchową, 10 nauczycieli, 2 asystentów ucznia z niepełnosprawnością;
2) wycieczka II – 11 dzieci z niepełnosprawnością ruchową, 11 nauczycieli, 2 asystentów ucznia z niepełnosprawnością.

7. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora dla obu wycieczek, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

8. Wycieczka, stanowiąca przedmiot zamówienia, ma zostać zorganizowana zgodnie z poniższym opisem i wymaganiami (poniższy opis przedmiotu zamówienia dotyczy każdej wycieczki odrębnie):
1) NOCLEGI:
a) Wycieczka I: Miejsce noclegowe: Pasieka Smakulskich, ul. 40-lecia 9, 63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
Noclegi: 2 noclegi x 22 osób (w tym 10 dzieci, 10 nauczycieli, 2 asystentów ucznia z niepełnosprawnością). Pokoje wieloosobowe z łazienkami.

b) Wycieczka II: Miejsce noclegowe: Pasieka Smakulskich, ul. 40-lecia 9, 63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
Noclegi: 2 noclegi x 24 osób (w tym 11 dzieci, 11 nauczycieli, 2 asystentów ucznia z niepełnosprawnością). Pokoje wieloosobowe z łazienkami.
2) TERMINY:
a) realizacja wycieczki nastąpić ma w miesiącu IV-VI 2023r. – nie później jednak niż do 16 czerwca 2023r., z zastrzeżeniem, że wycieczka ma odbyć się w dniach: od pn do pt (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
3) TRANSPORT:
a) I wycieczka: 22 osoby w busie/autobusie, w tym 10 uczniów/uczennic z niepełnosprawnościami ruchowymi
-pierwszy dzień wycieczki: Trasa Wrocław–Pakosław
-drugi dzień wycieczki: Trasa Pakosław–Milicz
-drugi dzień wycieczki: Trasa Milicz–gospodarstwo z alpakami w okolicy miejscowości Pakosław/Milicz wybrane przez wykonawcę–Pakosław
-trzeci dzień wycieczki: Trasa Pakosław–Wrocław
Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestników wycieczki do zwiedzanych obiektów – w przypadku gdy jest to niemożliwe, w ich pobliże.
b) II wycieczka: 24 osoby w busie/autobusie, w tym: 11 uczniów/uczennic z niepełnosprawnościami ruchowymi
-pierwszy dzień wycieczki: Trasa Wrocław–Pakosław
-drugi dzień wycieczki: Trasa Pakosław–Milicz
-drugi dzień wycieczki: Trasa Milicz–gospodarstwo z alpakami w okolicy miejscowości Pakosław/Milicz wybrane przez wykonawcę–Pakosław
-trzeci dzień wycieczki: Trasa Pakosław-Wrocław
Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestników wycieczki do zwiedzanych obiektów – w przypadku gdy jest to niemożliwe, w ich pobliże.
UWAGA:
Zamawiający wymaga, by bus/autobus (dla obu wycieczek), zapewniony przez Wykonawcę, był dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - wyposażony w podnośnik lub windę dla wózków inwalidzkich. W pojeździe musi być miejsce dla dwóch wózków inwalidzkich zorganizowane w ten sposób, aby 2 osoby z niepełnosprawnością mogły podróżować siedząc na wózku inwalidzkim - ze względu na to, że niepełnoprawność uniemożliwia im zmianę wózka na miejsce w pojeździe.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić bus/autobus w dniu wyjazdu z Wrocławia oraz w dniu wyjazdu z m. Pakosław na co najmniej 1h przed wskazaną, w programie wycieczki, godziną wyjazdu (ust. 10 swz)
3.1. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu busów/autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
3.2. Bus/autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej (w tym z niepełnosprawnościami ruchowymi), oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej (w tym z niepełnosprawnościami ruchowymi).
3.3. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
3.4. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
4) WYŻYWIENIE:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika danej wycieczki:
a) pierwszy dzień wycieczki - obiad (dwudaniowy), kolacja;
b) drugi dzień wycieczki – śniadanie (w formie stołu szwedzkiego), obiad (dwudaniowy), kolacja oraz dodatkowo produkty na ognisko (zgodnie z opisem wskazanym poniżej);
c) trzeci dzień wycieczki - śniadanie (w formie stołu szwedzkiego), obiad (dwudaniowy)
Szczegółowy opis wymagań dot. posiłków wskazany został w swz.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że może zaistnieć potrzeba, by dla 1 uczestnika/uczestniczki wycieczki zapewnić posiłki zgodne z dietą bezglutenową. Wykonawca, na etapie realizacji umowy, ustali, z wyznaczonym do kontaktu, pracownikiem szkoły, czy potrzebne będzie zapewnienie posiłków bezglutenowych (i dla uczestnika której z wycieczek).
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków przygotowanych zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich wydawania.
5) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników/uczestniczek obu wycieczek, na 3 dni wycieczki – 46 osób oraz poniesie koszt z tego tytułu;
9. Wykonawca zapewni bilety wstępu do gospodarstwa z alpakami dla wszystkich uczestników/uczestniczek obu wycieczek – 46 osób oraz poniesie koszt z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62238,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29889,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Turystycznych Renata Wojcieszyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389110589

7.3.3) Ulica: Cicha 8a/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29889,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.