eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › PRZEBUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERENIE SPORTOWO - REKREACYJNYM W MIEJSCOWOŚCI SZKLARY GÓRNE W GMINIE LUBIN.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERENIE SPORTOWO -
REKREACYJNYM W MIEJSCOWOŚCI SZKLARY GÓRNE W GMINIE LUBIN.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERENIE SPORTOWO -
REKREACYJNYM W MIEJSCOWOŚCI SZKLARY GÓRNE W GMINIE LUBIN.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e8f705c-b188-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa boiska sportowego w Szklarach Górnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106519/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następującego zadania: „Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na terenie sportowo -rekreacyjnym w miejscowości Szklary Górne w Gminie Lubin”.
a) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na terenie sportowo -rekreacyjnym w miejscowości Szklary Górne w Gminie Lubin” na terenie działki nr 102, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót:
b) przygotowanie i wyrównanie płyty asfaltowej boiska wraz z rozebraniem nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych o grubości 3cm, powierzchnia około 92,0m²;
c) demontaż istniejących 2 bramek i 2 stojaków do koszykówki;
d) wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej o gr. 48mm i wymiarach 30,00m x 14,7m, (w miejscach uzupełnienia ubytków w nawierzchni bitumicznej ok. 60mm), powierzchnia 441,0 m² wraz z opaską z kostki betonowej o szerokości 80cm wokół płyty boiska -80,0 m² ;
e) wykonanie ogrodzenia boiska z siatki stalowej ocynkowanej, powlekanej 50x50x3,8 mm o wys. 2,4 m wraz z furtkami wejściowymi o wym.1,0 x 2,4 m -3kpl., długość około 64,0m;
f) wykonie piłkochwytu z siatki polipropylenowej o oczkach 50x50mm o wys.h=4,0m, długości około 33,5mb;
g) dostarczenie i montaż elementów wyposażenia boiska: zestaw do piłki ręcznej (bramka, siatka) -2 kpl., zestaw do siatkówki i tenisa ziemnego -1 kpl.; koszykówka (stojak, tablice, obręcze łańcuszkowe) -2 kpl., osłony ochronne do urządzeń sportowych (siatkówka, koszykówka) -4szt.;
h) dostarczenie i montaż elementów małej architektury: tablica regulaminu – 1 szt., kosz na śmieci – 4 szt., ławka młodzieżowa - 4 szt.;
i) uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach
j) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona z niniejszą SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, PZT oraz rysunki techniczne.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, PZT oraz rysunki techniczne.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.

1.2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Poddziałanie “Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania “Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299443,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394562,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299443,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-STET Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522601903

7.3.3) Ulica: ul. Międzyparkowa 12A lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace zimne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299443,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: do 100 dni od daty podpisania umowy. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Poddziałanie “Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania “Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.