eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotworówRemont szatni w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Potworowie



Og³oszenie z dnia 2022-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont szatni w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Potworowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Potworów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223899

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Radomska 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Potworów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-414

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6713046 w.113

1.5.8.) Numer faksu: 48 6713048 w.100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: potworow@potworow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.potworow.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont szatni w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Potworowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce1afe82-f2e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00225051

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013176/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Remont szatni w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Potworowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostêpnego pod adresem k8d540qco3, strony: www.potworow.biuletyn.net oraz e-mail: zamowieniapubliczne@potworow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Dziale XI ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
a) drog± elektroniczn±: zamowieniapubliczne@potworow.pl,
b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
c) poprzez ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem ePUAP dostêpnego pod adresem k8d540qco3 Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
9. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania: https://www.potworow.biuletyn.net Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
10. Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do kontaktu z Wykonawcami jest: Andrzej G³uszyñski, telefon: 48 671 30 46 wew. 113, faks: 48 671 30 48 wew. 100, e-mail: zamowieniapubliczne@potworow.pl, w godzinach: od 7:30 do 15:30.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Potworów;
b. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Marzena Puk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: e.ludno¶ci@potworow.pl
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
e. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
h. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.III.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na: Remont szatni w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Potworowie.
2. ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH:
2.1. Roboty rozbiórkowe,
2.2. Demonta¿ drzwi drewnianych,
2.3. Demonta¿ ¶cianek dziel±cych boksy szatniowe,
2.4. Demonta¿ ³awek metalowych ob³o¿onych deskami – siedziska,
2.5. Wykucie z muru o¶cie¿nic metalowych,
2.6. Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
2.7. Rozebranie posadzki lastrykowej gr. 7 cm.,
2.8. Zerwanie cokolika cementowego,
2.9. Usuniêcie z piwnic budynku gruzu,
3. Roboty budowlane :
3.1. Podokienniki i pó³ki o szer. do 45 cm. z p³yt konglomeratów kamiennym na spoiwie poliestrowym,
3.2. Przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieranie tapet na stropach, biegach i spocznikach,
3.3. Uzupe³nienie tynków zwyk³ych wewnêtrznych kat. III na o¶cie¿ach drzwi po demonta¿u o¶cie¿nic i po cokole (do 1 m2 w 1 miejscu),
3.4. Przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych z zeskrobaniem farby,
3.5. £ugowanie farby olejnej z tynków ¶cian,
3.6. Tynki (g³adzie) jednowarstwowe wewn. gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wyk. rêcznie na stropach na pod³o¿u z tynku,
3.7. Tynki (g³adzie) jednowarstwowe wewn. gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wyk. rêcznie na ¶cianach na pod³o¿u z tynku,
3.8. Gruntowanie pod³o¿y preparatami – powierzchnie poziome,
3.9. Gruntowanie pod³o¿y preparatami – powierzchnie pionowe,
3.10. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnêtrznych – pod³o¿y gipsowych z gruntowaniem,
3.11. Dwukrotne lakierowanie tynków lakierem bezbarwnym wys. Lamperii 2,0 m.,
3.12. Izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej w pomieszczeniach o pow. ponad 5 m2 gr. 4,0 mm,
3.13. Izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej w pomieszczeniach o pow. ponad 5 m2 druga warstwa gr. 5,2 mm,
3.14. Posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na ostro,
3.15. O¶cie¿nice drewniane i skrzyd³a drzwiowe w kolorze bia³ym z listw± przymykow± jednostronn±,
3.16. Dwukrotne malowanie farb± olejn± rur,
3.17. Demonta¿ i monta¿ grzejników przy ¶cianach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pierwsze kryterium oceny ofert: Cena – waga – 60%.
Drugie kryterium oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady – waga – 40%.
Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce zasady:
1) w kryterium najni¿szej ceny zastosowany zostanie nastêpuj±cy wzór arytmetyczny gdzie „C” oznacza otrzyman± przez Wykonawcê liczbê punktów (maksymalna liczba punktów – 60):
C = najni¿sza cena brutto / cena brutto oferty ocenianej x 60
2) w kryterium okresu udzielonej gwarancji i rêkojmi Zamawiaj±cy przyzna nastêpuj±c± punktacjê
w zale¿no¶ci od wskazanego przez Wykonawcê w formularzu oferty udzielonego okresu gwarancji rêkojmi (okres podany w latach):
3 lata – 0 pkt
4 lata – 20 pkt
5 lat i wiêcej – 40 pkt
Wymagana przez Zamawiaj±cego gwarancja: minimum 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady. Okres rêkojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jako¶ci. Czas trwania okresu rêkojmi za wady strony ustalaj± na okres to¿samy z okresem udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci.
Drugie kryterium oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady – waga – 40%.
Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce zasady:
1) w kryterium najni¿szej ceny zastosowany zostanie nastêpuj±cy wzór arytmetyczny gdzie „C” oznacza otrzyman± przez Wykonawcê liczbê punktów (maksymalna liczba punktów – 60):
C = najni¿sza cena brutto / cena brutto oferty ocenianej x 60
2) w kryterium okresu udzielonej gwarancji i rêkojmi Zamawiaj±cy przyzna nastêpuj±c± punktacjê w zale¿no¶ci od wskazanego przez Wykonawcê w formularzu oferty udzielonego okresu gwarancji
i rêkojmi (okres podany w latach)
3 lata – 0 pkt
4 lata – 20 pkt
5 lat i wiêcej – 40 pkt
Wymagana przez Zamawiaj±cego gwarancja: minimum 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady. Okres rêkojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jako¶ci. Czas trwania okresu rêkojmi za wady strony ustalaj± na okres to¿samy z okresem udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w SWZ oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w Dziale X SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê minimum 250 000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), w sposób nale¿yty wykona³ (zakoñczy³) dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim zakresem i rodzajem robocie budowlanej stanowi±cej przedmiot zamówienia, o warto¶ci
ka¿dej z nich co najmniej 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy 00/100 z³otych brutto).
Uwaga:
Za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie tak± robotê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawionych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie. Przez „budowê” nale¿y rozumieæ wykonanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e jego odbudowê, rozbudowê, nadbudowê. Przez „przebudowê” nale¿y rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego. Warto¶ci podane w walutach innych ni¿ PLN nale¿y przeliczyæ na PLN wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w wykazie kurs przeliczeniowy.
b) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob±, skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i uprawnieniami, niezbêdnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone, tj. osob± na stanowisko kierownika robót budowlanych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci ogólnobudowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe obejmuj±:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
Za³±cznik nr 3 do SWZ;
b) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) za¶wiadczenie lub inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
e) o¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4;
f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4;
g) wykaz wykonanych robót budowlanych – wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane; wraz z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie (dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty– wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5;
h) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6;
i) polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w celu zabezpieczenia sk³adanej oferty w nastêpuj±cej kwocie: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100 z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu,
b) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299),
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku BS Przysucha O/Potworów nr rachunku 56 9145 1037 1003 9066 2000 0005 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”. RGK.III.271.6.2022
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.;
b) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
c) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
f) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Potworów;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie uznanej za najkorzystniejsz±.
2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu w formie przelewu na konto Gminy Potworów, BS Przysucha O/Potworów Nr 56 9145 1037 1003 9066 2000 0005
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym),
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie nale¿ytego wykonania Umowy w terminie i na zasadach okre¶lonych w art. 453 p.z.p.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami, nale¿y z³o¿yæ poprzez platformê miniportal. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transmisji na Platformie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-13 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.