Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186283/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00206281/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z pozostałymi robotami budowlanymi budynku na działce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wędrowca w Foluszu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja wraz z pozostałymi robotami budowlanymi budynku na działce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wędrowca w Foluszu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94155f0e-e0ba-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021091/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Termomodernizacja wraz z pozostałymi robotami budowlanymi budynku na działce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wędrowca w Foluszu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie:
Zadanie nr 1:
1) docieplenie stropu o powierzchni ok. 71,065 m2 styropianem grubości 24 cm wraz ze szlichtą betonową,
2) docieplenie posadzki o na gruncie o powierzchni ok. 64,69 m2 styropianem grubości 10 cm, izolacja, szlichta betonowa zbrojona siatką,
3) docieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni ok. 111,88 m2 styropianem grubości 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego/silikonowego,
4) dostawa i montaż systemu ogrzewania elektrycznego,
5) roboty budowlane branży sanitarnej – instalacja ciepłej wody użytkowej,
6) roboty budowalne branży elektrycznej – montaż opraw oświetleniowych LED,
7) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy w przedziale 6,40 do 6,50 kW. Projektowana moc paneli wynosi 360 Wp. Dopuszcza się możliwość zmiany mocy modułów paneli fotowoltaicznych pod warunkiem akceptacji Inwestora oraz zachowaniem projektowanej mocy szczytowej.
Zadanie nr 2:
1) odsadzka i utwardzenie przed budynkiem;
2) stolarka wewnętrzna;
3) stolarka zewnętrzna;
4) podtynkowy system kontroli dostępu WC na monety ( PLN, EURO pięć nominałów),
5) tynki posadzki oraz malowanie,
6) biały montaż – wyposażenie zgodnie z projektem,
7) instalacja wentylacji,
8) roboty budowlane branży sanitarnej – instalacja wewnętrzna zimnej wody użytkowej
z zasuwą i zaworem czerpalnym na zewnątrz budynku,
9) roboty budowlane branży elektrycznej –instalacje elektryczne wewnętrzne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:
1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 4 do SWZ;
Uwaga! Obecny etap (zadanie nr 1 i 2) obejmuje część zakresu przedstawionego
w dokumentacji projektowej.
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 260.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260108,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272564,37 PLN
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- GAZY MEDYCZNE
- Podniesienie dostępności poprzez dostosowanie pomieszczeń do wymogów sanitarnych w budynku Urzędu Miasta w Jaśle
- "Przebudowa drogi wewnętrznej nr ew. 794 w miejscowości Trzcinica w obrębie cmentarza" w km 0+012-0+410
- "Usługa prowadzenia zajęć z aktywności ruchowej w ramach projektu pn.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
- Odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa tłucznia oraz klińca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych".
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.