eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Wykonanie robót budowlanych: prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych wraz z montażem wyposażenia technologicznego - przebudowa i modernizacja Pawilonu 4



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych: prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych wraz z montażem wyposażenia technologicznego – przebudowa i modernizacja Pawilonu 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych: prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych wraz z montażem wyposażenia technologicznego – przebudowa i modernizacja Pawilonu 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3cbf6ca-dd2e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022061/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie robót budowlanych: prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych wraz z montażem wyposażenia technologicznego – przebudowa i modernizacja Pawilonu 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/Dz.ZPI/380/8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3623494,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych wraz z montażem wyposażenia technologicznego – przebudowa i modernizacja Pawilonu 4, w ramach projektu inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa jakości, zwiększenie dostępności oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie leczenia stacjonarnego chorób płuc oraz chorób wieku podeszłego w regionie śląskim w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej” w zakresie określonym w przedmiarach robót (załącznik nr 6 do SWZ), zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ) oraz branżowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ), na warunkach określonych w projekcie umowy (stanowiący załącznik nr 10 do SWZ).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wyłącznie zakres robót określony w przedmiarach robót, będący wycinkiem szerszego zakresu ujętego w dokumentacji projektowej. Zakresem robót objęte są następujące rodzaje robót – wg przedmiarów stanowiących załącznik do SWZ: 1) Roboty ogólnobudowlane; 2) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych wod-kan.; 3) Roboty w zakresie instalacji grzewczych co; 4) Roboty w zakresie instalacji wentylacji i klimatyzacji; 5) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 6) Roboty w zakresie instalacji teletechnicznych (KD, LAN, SP, SSP, TV). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wymaga się, aby zakres robót został wykonany z należytą starannością, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.poż. oraz zgodnie z zasadami szeroko pojętej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały i urządzenia muszą być pełnowartościowe i być dopuszczone do obrotu; muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności z Polską Normą, lub inne właściwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga się, by Wykonawca udzielił na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materiały oraz zamontowane urządzenia wyposażenia technologicznego co najmniej 36-miesięcznej gwarancji licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót potwierdzającego należyte wykonanie umowy. Wymaga się, by Wykonawca określił w ofercie okres udzielanej
gwarancji (kryterium oceniane - 36, 48 lub 60 miesięcy), co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie.
4) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na terenie czynnego zakładu w czynnym obiekcie oraz w bezpośrednim sąsiedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiający świadczy całodobowo usługi w zakresie ochrony zdrowia oraz usługi hotelarskie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia
odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz systemu organizacji prac gwarantujących pełne bezpieczeństwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiającego, a także wszelkich innych osób poruszających się po terenie należącym do Zamawiającego w obrębie i zasięgu prowadzonych prac budowlanych oraz dróg transportu materiałów i
sprzętu na budowę.
5) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na terenie czynnego zakładu Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, by została zapewniona możliwość stałego dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zakładu Zamawiającego (oddziałów szpitalnych, pracowni diagnostycznych, izby przyjęć, itd.). Ponadto, z przyczyn wyżej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, iż roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na obszarze objętym ochroną konserwatorską i na terenie zabytkowego
parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac ze szczególną ostrożnością i dbałością o należyty stan dróg dojazdowych, ścieżek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a także wszystkich elementów tzw. małej architektury oraz uzgadniania na bieżąco z inspektorem nadzoru inwestorskiego: kolejności prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materiałów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na obiekcie oraz terenie objętym robotami oraz zapewni ochronę znajdującego się tam mienia. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i
prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawianej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów, wyrobów budowlanych oraz przy użyciu urządzeń zgodnych z wymaganiami SWZ i jej załączników, dostarczonych własnym staraniem i na własny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Wykonawca zobowiązany jest do:
− prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego środowiska, a także osób oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowiska odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu.

Rozwiązania równoważne: Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne szczegółowo zostały opisane w SWZ w rozdz. II)

Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników: Zamawiający określa, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz założeniami dokumentacji projektowo-technicznej.
Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami dokumentacji projektowo-technicznej zapewni spełnienie wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej, co zapewni dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jegoogólnodostępność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono , ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4669699,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4825338,24 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.