eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › "Przebudowa/budowa przejść dla pieszych: przebudowa na drodze pow. Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana, Nr 2911 E w m. Witkowice, Nr 2940 E w Rogowie ul. Dworcowa, budowa Nr 5101 E w m. Osiny"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa/budowa przejść dla pieszych: przebudowa na drodze pow. Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana, Nr 2911 E w m. Witkowice, Nr 2940 E w Rogowie ul. Dworcowa, budowa Nr 5101 E w m. Osiny"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46874 11 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa/budowa przejść dla pieszych: przebudowa na drodze pow. Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana, Nr 2911 E w m. Witkowice, Nr 2940 E w Rogowie ul. Dworcowa, budowa Nr 5101 E w m. Osiny"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d694f7-275d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004423/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 "Przebudowa/budowa przejść dla pieszych: przebudowa na drodze pow. Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana, Nr 2911 E w m. Witkowice, Nr 2940 E w Rogowie, ul. Dworcowa, budowa Nr 5101 w m. Osiny"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.powiat-brzeziny.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Wa-runkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: starostwo@powiat-brzeziny.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail starostwo@powiat-brzeziny.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w „OBWIESZCZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: “PRZEBUDOWA/BUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH:
1. „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana w rejonie skrzyżowania z drogą miejską (ul. Piłsudskiego)”.
2. „Przebudowa przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2911 E z drogą gminną w miejscowości Witkowice”
3. „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 2940 E na ul. Dworcowej w Rogowie”.
4. „Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 5101 E w miejscowości Osiny””.

2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6) wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych o ile ich zmiana nie skutkuje zmianwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych zakończeniem tego postępowania.
W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 sprawuje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
7) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
8) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
9) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
10) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
11) wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, jeżeli podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. Lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.272.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych na drodze powiatowej Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana w rejonie skrzyżowania z drogą miejską (ul. Piłsudskiego), w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2911 E z drogą gminną w miejscowości Witkowice, na drodze powiatowej Nr 2940 E na ul. Dworcowej w Rogowie oraz budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 5101 E w miejscowości Osiny.

1) Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 2912 E w Brzezinach, ul. Rejtana w rejonie skrzyżowania z drogą miejską (ul. Piłsudskiego).

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych oraz wprowadzenie nowych elementów oznakowania pionowego i poziomego.
Zamierzeniem projektu jest przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych zlokalizowanego na poziomie jezdni na przejście wzniesione (zlokalizowane na progu o wysokości 10 cm) wraz z docelową organizacją ruchu w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego a w szczególności pieszych.
Należy wykonać przejście dla pieszych wyniesione na poziomie istniejących chodników z elementów segmentowych o wysokości 0,10 m. Wyniesienie będzie miało charakter progu zwalniającego wyspowego o szerokości 7,00 m w tym skosy najazdowe o szerokości 1,00 m każdy, na którym będzie zlokalizowane przejście dla pieszych o szerokości 4,00 m. Oznakowanie na poziomie P-10 oraz P-25 należy wykonać jako grubowarstwowe w kolorze białym.
W istniejących chodnikach przy krawężnikach na wysokości przebudowywanego zjazdu o długości 5,00 m należy zamontować pas ostrzegawczy o szerokości 0,35 m z płytek fakturowych dla osób z dysfunkcją wzroku.

2) Przebudowa przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2911 E z drogą gminną w miejscowości Witkowice.

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych, wprowadzenie nowych elementów oznakowania pionowego i poziomego oraz budowę chodników w celu skomunikowania przejścia dla pieszych z przystankiem komunikacji zbiorowej i drogą gminną.

Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych będzie polegała na:
- zastąpieniu istniejącego oznakowania poziomego (P-10) oznakowaniem grubowarstwowym w kolorze białym,
- zastąpieniu istniejących znaków D-6 nowymi znakami D-6 na tle folii pryzmatycznej odblaskowo-fluorescencyjnej żółto-zielonej lub pomarańczowej.
- ustawienie obustronnego znaku D-6 ze światłami ostrzegawczymi nad przejściem dla pieszych.

Przewiduje się budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm kolor czerwony na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm i warstwie odsączającej z piasku. Chodnik obramowany będzie od strony jezdni dróg krawężnikiem betonowym na ławie betonowej a od strony zieleńców i rowów odwadniających obrzeżem betonowym 8*30 na ławie betonowej.

Konstrukcja warstw chodnika:
-warstwa ścieralna gr. 8 cm kostka betonowa kolor czerwony
-podbudowa zasadnicza gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
-warstwa odsączająca gr. 10 cm z piasku

W chodnikach przy krawężnikach na wysokości przebudowywanego zjazdu na długości 4,00 m należy zamontować pas ostrzegawczy o szerokości 0,35 m z płytek fakturowanych dla osób z dysfunkcją wzroku.
W związku z tym, że istniejące pobocza mają szerokość 1,00 m a szerokość projektowanego chodnika po stronie wschodniej ma wynosić 2,00 m a po stronie zachodniej 2,50 m przewiduje się wykonanie w istniejących rowach muru oporowego betonowego prefabrykowanego typu L o wysokości 1,00 m. Prefabrykaty ustawić na ławie betonowej gr. 10cm z betony C8/10.
Obramowanie chodnika krawężnikiem betonowym 15*30 na ławie betonowej C12/15. Strona wschodnia – krawężnik wystający ze światłem 10 cm. Na wysokości przejścia dla pieszych zatopiony na długości 5,00 m ze skosami o długości 1,00 m. Na łuku drogi gminnej zatopiony. Światło krawężnika zatopionego 2 cm.
Strona zachodnia – krawężnik na całej długości zatopiony. Światło krawężnika zatopionego 2 cm.
Obramowanie chodnika obrzeżem 8*30 na ławie betonowej C8/10.
Należy wymienić rury DN600 na długości 2,00 m z przestawieniem ścianek czołowych po stronie wschodniej i zachodniej ze skrzyżowaniem strona południowa oraz wymienić rury DN400 (strona północna) na długości 2,00 m pod istniejącym przystankiem komunikacji miejskiej.
Na chodnikach na wysokości rowu pomiędzy obrzeżami a murem oporowym należy zamontować bariery U-12a.

3) Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 2940 E na ul. Dworcowej w Rogowie.

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych, zastąpienie istniejącego oznakowania poziomego (P-10) oznakowaniem grubowarstwowym w kolorze białym, zastąpienie istniejących znaków D-6 nowymi znakami D-6 na tle folii pryzmatycznej odblaskowo-fluorescencyjnej żółto-zielonej lub pomarańczowej ze światłami ostrzegawczymi zasilanymi hybrydowo z akumulatorów żelowych zamontowanych na maszcie.

Pas ostrzegawczy w istniejących odcinkach:

W projektowanych chodnikach przy krawężnikach na wysokości przebudowywanego zjazdu na długości 4,00 m należy zamontować pas ostrzegawczy o szerokości 0,60 m z płytek fakturowanych dla osób z dysfunkcją wzroku.
Oświetlenie przebudowywanego przejścia dla pieszych:
Projektowane przejście dla pieszych jest oświetlone poprzez istniejące oświetlenie uliczne.
Wprowadzono oznakowanie pionowe i poziome przystanków komunikacji zbiorowej.
Z uwagi na sąsiedztwo dworca PKP oraz przystanki komunikacji publicznej, zaprojektowano miejsca parkingowe oznakowane znakami pionowymi i oznakowaniem poziomym.
Projektuje się przebudowę istniejących chodników o nawierzchni z kostki betonowej, na nową nawierzchnię z kostki betonowej gr 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm i warstwie odsączającej z piasku. Chodnik obramowany będzie od strony jezdni drogi krawężnikiem betonowym na ławie betonowej obrzeżem betonowym 8*30 na ławie betonowej.
Konstrukcja warstw chodnika:
-warstwa ścieralna gr 8cm-kostka betonowa
-podbudowa zasadnicza gr 10cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm
-warstwa odsączająca gr 10cm z piasku
W projektowanych chodnikach przy krawężnikach na wysokości przebudowywanego zjazdu na długości 4,00m należy zamontować pas ostrzegawczy o szerokości 0,60m z płytek fakturowanych dla osób z dysfunkcją wzroku. Krawężnik wyniesiony 2cm ponad nawierzchnię jezdni.
Krawężnik betonowy:
Projektuje się przestawienie istniejącego krawężnikiem betonowym 15*30 na ławie betonowej C12/15, z regulacją wysokościową. Krawężnik wystający ze światłem 10cm. Na wysokości przejścia dla pieszych zatopiony na długości 5,00 m ze skosami o długości 1,00m.
Obrzeże:
Projektuje się obramowanie chodnika obrzeżem 8*30 na ławie betonowej C8/10.
Projektuje się ułożenie nowej warstwy ścieralnej gr 5 cm z AC 11S w miejsce istniejącej, którą należy sfrezować. Pochylenie podłużne i poprzeczne bez zmian.

4) Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 5101 E w miejscowości Osiny.

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych, która polegała będzie na wykonaniu:
- nowego przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego z ul. Sokolskiego,
-wprowadzenia nowych elementów oznakowania pionowego i poziomego,
-wymianę oznakowania poziomego w rejonie skrzyżowania i projektowanego przejścia dla pieszych z oznakowania cienkowarstwowego na grubowarstwowe,
-przebudowę chodnika po stronie zachodniej i wschodniej jezdni,
-dostosowanie wysokości chodnika do poziomu przejścia dla pieszych,
-montaż pasa ostrzegawczego z płytek fakturowanych dla osób z dysfunkcją wzorku.
Budowa istniejącego przejścia dla pieszych polegała będzie na:
- przejście dla pieszych
- likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych,
- nowej lokalizacji przejścia dla pieszych,
- oznakowania poziomego (P-10) grubowarstwowego w kolorze białym,
- oznakowania pionowego znakami D-6 na tle folii pryzmatycznej odblaskowo – fluorescencyjnej żółto-zielonej lub pomarańczowej
- pas ostrzegawczy w istniejących chodnikach
W chodnikach przy krawężnikach na wysokości budowanego przejścia dla pieszych na długości 4,00 m należy zamontować pas ostrzegawczy o szerokości 0,60 m z płytek fakturowanych dla osób z dysfunkcją wzroku.
- oświetlenie przebudowywanego przejścia dla pieszych
Projektowane przejście dla pieszych jest oświetlone poprzez oświetlenie uliczne.
Przebudowa chodnika
W celu połączenia projektowanego przejścia dla pieszych z istniejącym chodnikiem, po stronie wschodniej projektuje się przebudowę istniejącego chodnika o nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 oraz przyległego zjazdu z kostki betonowej gr 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Chodnik obramowany obrzeżem betonowym 8 ⃰ 30 na ławie betonowej.
Konstrukcja warstw chodnika:
- warstwa ścieralna gr. 7 cm płyta betonowa 50x50x7
- podsypka cementowo – piaskowa gr 5 cm
Konstrukcja warstw zjazdu przyległego do projektowanego przejścia:
- warstwa ścieralna gr 8 cm kostka betonowa
- podsypka cementowo – piaskowa gr 5 cm
- podbudowa gr 15 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny dokona się na podstawie ilości punktów za poszczególne kryteria, zostaną one zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.
2) Maksymalnie za wszystkie kryteria oceny ofert Wykonawca może uzyskać 100 pkt.
3) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania zawarte w SWZ i uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwranacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki dotyczące:

1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.


2) Zdolności technicznej i zawodowej;

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców,
którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech inwestycji budowlanych, polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: remontu, przebudowy lub budowy dróg w technologii betonu asfaltowego lub budowy, przebudowy lub remontu chodnika dla pieszych z kostki betonowej w ciągu drogi lub budowy, przebudowy lub remontów przepustów w ciągu drogi lub oznakowaniu poziomym i pionowym dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto dla każdej roboty. Wykonawca sporządzi wykaz robót i załączy dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców,
którzy wykażą, że na czas realizacji zamówienia będą dysponować, co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, która będzie pełnić funkcje Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych oraz co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy.


3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców,
którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę od jednego
i wszystkich zdarzeń nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1) i 4) ustawy, następujących oświadczeń i dokumentów:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4
b) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy;
c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy.

Wykonawca na wezwanie składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SWZ) w celu wykazania podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zmówienia (art. 108 ust. 1 pkt. 6).

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu potwierdzającego wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech inwestycji budowlanych, remontu, przebudowy lub budowy dróg w technologii betonu asfaltowego lub budowy, przebudowy lub remontu chodnika dla pieszych z kostki betonowej w ciągu drogi lub budowy, przebudowy lub remontów przepustów w ciągu drogi lub oznakowaniu poziomym i pionowym dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto dla każdej roboty (załącznik nr 4 do SWZ). Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie budową, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ.).
3) polisy potwierdzającej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
4) podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w zakresie i sposobie określonym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ.
2) Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
3) Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
- wypełnione zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
4) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika - o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy.
6) Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów - jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
7) Oświadczenia i/ lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje.
8) Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu potwierdzenie przelewu wniesienia wadium.
Uwaga : Zamawiający nie wymaga dołączenia kosztorysów ofertowych na etapie składania oferty, przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy jako materiał pomocniczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedmiu tysięcy złotych).
3) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia terminu upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020, poz. 299 ze zm.).
(Szczegóły w ROZDZIALE XI SWZ - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w oryginale winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które : roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą ustawową solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 454 i 455 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r., poz. 1129). Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr6 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.