eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › "Przebudowa drogi gminnej Nr 112009E w miejscowości Zdania"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej Nr 112009E w miejscowości Zdania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 8

1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 681 11 93

1.5.8.) Numer faksu: 44 681 10 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej Nr 112009E w miejscowości Zdania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8adcb2c3-f3a7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038672/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 ,,Przebudowa drogi gminnej Nr 112009E w mijescowości Zdania"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.dobryszyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „ Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku ” oraz „ Formularz do komunikacji ”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich
użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
System teleinformatyczny, o którym mowa powyżej, spełnia wymagania określone w Pzp w
szczególności w art. 64 i 69 Pzp oraz w § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Do połączenia z systemem używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych
odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych
przesyłanych przez Internet. Każdy wykonawca posiada w systemie dostęp do możliwości
złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań
do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z
systemu teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:
miniportal.uzp.gov.pl/Warunki usługi.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg,
application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg, XadES (XML Advanced Electronic Signatures), PadES (PDF Advanced Electronic Signatures), CadES (CMS Advanced Electronic Signatures).

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„ Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku ” i „ Formularza do
komunikacji ” wynosi 150 MB.

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „ Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku ” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „ Instrukcji użytkownika ”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„ RODO ”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobryszyce reprezentowana przez Wójta Gminy.
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Dobryszyce ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce
Adres e-mail: gmina@dobryszyce.pl
Tel. 44/ 681 11 93
▪ Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobryszyce jest pani Magdalena
Kuszmider tel. 607 770 718, e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl.
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 112009E w miejscowości Zdania”- Znak sprawy: 271.1.9.2022.
Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w pkt 22 rozdział I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ Przebudowa drogi gminnej Nr 112009E w miejscowości
Zdania ” z podziałem na dwa odcinki.



ODCINEK I:

Przedmiotowy projekt przebudowy drogi zakłada budowę kanału technologicznego, wykonanie nowej warstwy ścieralnej jezdni, utwardzenia poboczy oraz wykonanie nowych chodników i zjazdów. W ramach inwestycji zostaną wykonane chodniki o szerokości 2,0 m: prawostronny [ km 0+000.00 – 0+065,00 ] oraz lewostronny [ km 0+065,00 – 0+500,00 ] z kostki betonowej. Obustronne zjazdy indywidualne zostaną utwardzone – nawierzchnia z kostki betonowej. Wykonane zostaną pobocza o szerokości 0,75 m i grubości 10 cm. Jezdnia posiadała będzie konstrukcję: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S ( wg PN-EN 13108-1 ) - 4 cm; warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11S ( wg PN-EN 13108-1 ) – 3 cm ; istniejąca konstrukcja jezdni.
Chodnik posiadał będzie konstrukcję: kostka betonowa szara 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 4cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 10 cm, warstwa odsączająca z pospółki 10 cm. Chodnik od strony jezdni obramowany będzie krawężnikami betonowymi 15x30 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem C12/15. Krawędzie boczne będą obramowane obrzeżem betonowym 8x30 cm posadowionym na ławie betonowej C12/C15.
Zjazd posiadał będzie nawierzchnię z kostki betonowej w kolorze czerwonym. Zjazd posiadał będzie konstrukcję: kostka betonowa czerwona 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm; warstwa odsączająca z pospółki 10 cm.

ODCINEK II:

Przedmiotowy projekt przebudowy drogi zakłada budowę kanału technologicznego, wykonanie nowej warstwy ścieralnej jezdni, utwardzenia poboczy oraz wykonanie nowych chodników i zjazdów. W ramach inwestycji zostanie wykonany chodnik o szerokości 2,0 m: lewostronny [ km 0+000,00 – 0+475,00 ] z kostki betonowej. Obustronne zjazdy indywidualne zostaną utwardzone – nawierzchnia z kostki betonowej. Wykonane zostaną pobocza o szerokości 0,75 m i grubości 10 cm. Jezdnia posiadała będzie konstrukcję: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S ( wg PN-EN 13108-1 ) - 4 cm; warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11S ( wg PN-EN 13108-1) – 3 cm ; istniejąca konstrukcja jezdni. Chodnik posiadał będzie konstrukcję: kostka betonowa szara 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 10 cm, warstwa odsączająca z pospółki 10 cm. Chodnik od strony jezdni obramowany będzie krawężnikami betonowymi 15x30 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem C12/15. Krawędzie boczne będą obramowane obrzeżem betonowym 8x30 cm posadowionym na ławie betonowej C12/C15. Zjazd posiadał będzie nawierzchnię z kostki betonowej w kolorze czerwonym. Zjazd posiadał będzie konstrukcję: kostka betonowa czerwona 8cm; podsypka cementowo-piaskowa 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm; warstwa odsączająca z pospółki 10 cm.

Szczegółowy zakres robót ( opis przedmiotu zamówienia ) został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
- projekty budowlane ( branża drogowa, branża telekomunikacyjna - kanał technologiczny )
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- przedmiary robót ( branża drogowa, branża telekomunikacyjna - kanał technologiczny ),
- projekty stałej organizacji ruchu. Przy wycenie stałej organizacji ruchu należy uwzględnić
uwagi zawarte w uzgodnieniu Nr 252/2021 i Nr 253/2021 z dnia 18 sierpnia 2021 r. Powiatu
Radomszczańskiego.

UWAGA:
Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na
podstawie art. 226 Pzp.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:

Cena ( C ) - 100% ( 100 pkt )

3. Kryterium „ Cena ” ( C ) będzie rozpatrywane na podstawie łącznego wynagrodzenia brutto
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu
ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W kryterium „ Cena ” ( C )
Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik ( Cenę ).
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

Liczba
zdobytych ( C ) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 100%
punktów

gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny

4. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie przez
podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej
liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
5. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez
Wykonawców w zakresie w/w kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu
wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie
odpowiednio mniejsza ( proporcjonalnie mniejsza ) liczba punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o
udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, że:

a) wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane ( w ramach dwóch kontraktów/umów ) polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Uwaga!
Wykonawca składając ofertę wykazuje doświadczenie pod warunkiem, że z treści
wypełnionego Załącznika nr 4 do SWZ i załączonych przez Wykonawcę do niego referencji
bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, będzie jednoznacznie z nich
wynikać zakres rzeczowy i kwotowy odpowiadający spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie
wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 7.1 IDW.
Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1. ppkt 4 lit. a),
jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni
kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut
obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych.

b) w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj.
wykaże iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia określone przepisami ustawy Prawo budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia
stanowi załącznik nr 3 do IDW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w
postępowaniu:

a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane potwierdzenie wykonania zamówień określonych w pkt 6.1. ppkt 4) lit. a) do
IDW z załączeniem dowodów określających, że zostały wykonane należycie. Wykaz
znajduje się w załączniku nr 4 do IDW.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga uwzględnienia w niniejszym wykazie osób określonych w pkt 6.1.
ppkt 4) lit. b) do IDW, zgodnie z załącznikiem nr 5 do IDW.

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o
którym mowa w pkt 7.1., dane umożliwiające dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada,
jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych
pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub
dokumentów, jeżeli zaistnieje taka potrzeba.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu nie są wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa
w pkt 7.1, 7.3 i 7.6.3) IDW,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego
podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( jeżeli
dotyczy ),
4) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii,
5) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3.2. IDW, jeżeli wykonawca zaoferował
rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
6) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie
informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa,
7) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10.000,00 złotych.
2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz.
U. z 2020 r., poz. 299 ).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w:
ESBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku.
Nr rachunku: 50 8980 0009 2024 0000 3785 0008 z dopiskiem:

Wadium – „Przebudowa drogi gminnej Nr 112009E w miejscowości Zdania”- Znak sprawy: 271.1.9.2022.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. IDW, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na mini Portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.