Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162768/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4193ba7-d5ab-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024773/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Środki czystości - Kraków, Tarnów, Nowy Sącz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162768/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-14/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SPZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu w ramach 6 wydzielonych pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 125595,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SPZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu w ramach 6 wydzielonych pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 22678,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SPZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu w ramach 6 wydzielonych pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 40125,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SPZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu w ramach 6 wydzielonych pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 75399,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SPZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu w ramach 6 wydzielonych pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 41813,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych dla SPZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu w ramach 6 wydzielonych pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 2164,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II
- usługa renowacji i dokonania przeróbek łóżek stanowiących wyposażenie pokoi w Domu Studenckim nr 10 "Hajduczek" dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- DE-dzp.272-144/24
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup środków higienicznych i środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- SUKCESYWNY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.