Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00199596/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (remont) pomieszczeń sal nr 14 i 15 w budynku Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie na potrzeby Przedszkola w Szydłowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672115511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a28edf3c-c263-4f82-88ea-8dcd783c1a941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (remont) pomieszczeń sal nr 14 i 15 w budynku Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie na potrzeby Przedszkola w Szydłowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a28edf3c-c263-4f82-88ea-8dcd783c1a94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011834/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń (sala 14 i 15) w ramach projektu "Modernizacja i wyposażenie Przedszkola w Szydłowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Modernizacja i wyposażenie Przedszkola w Szydłowie” nr FEWP.05.01 – IZ.00-0025/23-00 Priorytetu 05 „Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR)” Działania 05.01 „Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej” Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń sal nr 14 i 15 w budynku Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie na potrzeby Przedszkola w Szydłowie.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, wymianę rolet okiennych a także wykonanie instalacji elektrycznej, w tym: wymianę opraw oświetleniowych na oprawy typu LED, dołożenie nowych gniazd 230V, wymianę osprzętu, wykonanie instalacji podtynkowej, wykonanie zasilania do klimatyzatorów, montaż klimatyzatorów, wymianę istniejących domofonów na wideodomofony.
3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7.
4. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu pt. „Modernizacja i wyposażenie Przedszkola w Szydłowie” nr FEWP.05.01 – IZ.00-0025/23-00 Priorytetu 05 „Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR)” Działania 05.01 „Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej” Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
6. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (remont pomieszczeń) oraz technologia jego wykonywania. Remontowany obiekt stanowi spójny i zwarty ustrój budowlany składający się z elementów konstrukcyjnych, instalacji wewnętrznych, urządzeń technicznych, elementów zagospodarowania terenu oraz elementów wyposażenia. Wszystkie wymienione wyżej elementy są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność budowy budynku, brak wyboru wykonawcy nawet jednej część, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.
Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.
Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313846,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313846,8 PLN
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Suchorzewko i Gola
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
- "Remont łazienek budynku A w Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach 34"
- Roboty budowlane polegające na remoncie przejścia podziemnego prowadzącego na strzelnicę biatlonową w Dusznikach-Zdroju
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.