eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Francuska 38

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa29af7-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa29af7-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134086/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-240-1/23/OIR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319128,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach. Dla Części 1 przewidziano do wymiany/renowacji 9 szt. drewnianej stolarki okiennej na klatce schodowej (wraz z renowacją istniejących witraży).
Zakres robót dla Części 1, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze:
− zabezpieczenie frontu robót (m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów, indywidualny pomiar dla każdego otworu, wykonanie dokumentacji fotograficznej od zewnątrz oraz od wewnątrz),
− zabezpieczenie podłóg i ścian przed uszkodzeniem,
− ogrodzenie i oznakowanie terenu prac zgodnie z wymogami BHP,
− demontaż witraży przewidzianych do odrestaurowania,
− demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia,
− wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia,
− demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
b) roboty podstawowe:
− wymiana/ odtworzenie okien drewnianych z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć (9 okien witrażowych na głównej klatce schodowej),
− renowacje witraży z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych elementów, ponowny montaż witraży i zespolenie ich z nową szybą okienną,
− odtworzenie zewnętrznych profili usztywniających oraz ozdobnych obramowań okiennych,
− renowacja istniejących zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją,
− montaż nowych parapetów zewnętrznych oraz montaż odrestaurowanych parapetów wewnętrznych,
c) Roboty towarzyszące:
− zabezpieczenie otworów okiennych na czas renowacji witraży,
− wywóz elementów do renowacji w warunkach warsztatowych,
− na czas renowacji parapetów wewnętrznych należy zdemontować drewniane poręcze schodów, a po zakończeniu prac należy je ponownie zamontować,
− prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem ościeży oraz uszkodzonych w czasie prac ścian.
− wywóz i utylizacja odpadów, w szczególności części okien przewidzianych do odtworzenia oraz wszystkich innych elementów powstałych w trakcie prowadzenia prac,
− uporządkowanie terenu prowadzenia prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 201133,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej wraz z dostosowaniem jednego wejścia dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach.
Dla Części 2 przewidziano wymianę/renowację 5 szt. drewnianej stolarki drzwiowej zlokalizowanej na parterze budynku.
8) Zakres robót dla Części 2, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze:
− Wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów,
− wykonanie dokumentacji fotograficznej (z zewnątrz oraz z wewnątrz),
− wykonanie szablonów łuków oraz zdobień,
b) prace rozbiórkowe:
 demontaż skrzydeł drzwiowych przeznaczonych do wymiany,
 demontaż skrzydeł naświetli przewidzianych do odtworzenia,
 wykucie istniejących ościeżnic i progów drzwiowych przeznaczonych do wymiany,
c) roboty podstawowe:
− wymiana/ renowacja drzwi drewnianych (futryna, skrzydło, próg) z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć,
− Odtworzenie naświetli drzwiowych wraz z montażem w naświetlach zestawów szybowych 4/16Ar/4 z ciepłą ramką oraz wprowadzenie dodatkowych podziałów w postaci szprosów w kształcie rombu naklejanych obustronnie na szyby (nie wprowadzono dodatkowego podziału w naświetlu drzwi nr 4),
− renowację elementów wmurowanych należy wykonać na miejscu (przed wykonaniem prac należy zabezpieczyć podłogi i ściany przed uszkodzeniem oraz ogrodzić i oznakować miejsca prowadzenia prac),
− renowacja istniejących zabytkowych elementów metalowych w drzwiach (w szczególności zawiasów, zasuwek, mosiężnych elementów ozdobnych „ćwieków”, klamek, szyldów) i montaż w stolarce drzwiowej zgodnie z dokumentacją,
− w drzwiach przewidzianych do odtworzenia (drzwi nr 3 i 5) należy zamontować „ciepłe” progi,
− drzwi należy wyposażyć w samozamykacze w obudowie o zmiennej sile zamykania, uszczelki poliuretanowe na twardym trzpieniu polipropylenowym, uszczelniacze szczotkowe przykręcane do dolnej części drzwi, zamek zapadkowy wewnętrzny, szyldy i klamki,
− odtworzone drzwi należy wyposażyć dodatkowo w zamek wpuszczany zapadkowo-zasuwkowy, wkładkę patentową, komplet klamek mosiężnych z szyldem stylizowanym wg wzoru podanego w dokumentacji, elektrozamek (elektrozamki należy podłączyć do istniejącej instalacji),
− styki stolarki w ościeżach należy zasłonić listwami maskującymi z drewna,
d) roboty towarzyszące:
− na czas renowacji drzwi należy zamontować skrzydła tymczasowe (nie dotyczy drzwi nr 2, ten otwór na czas renowacji skrzydła drzwiowego można zaślepić),
− prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem ościeży drzwiowych,
− elementy przeznaczone do renowacji należy przewieźć do warsztatu lub zmagazynować w miejscu suchym i zabezpieczyć przed wpływami atmosferycznymi i zniszczeniem przez osoby postronne,
− regulacja stolarki drzwiowej,
− wywóz i utylizacja wszystkich odpadów powstałych w trakcie prac,
− likwidacja stanowisk roboczych łącznie z usunięciem zabezpieczeń i uporządkowaniem miejsca pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 118483,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238933,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465678,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238933,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany-Stolarstwo Eksport-Import Dariusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411447823

7.3.3) Ulica: Mielżyńskich 12

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238933,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145706,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145706,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145706,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOVATIO Paweł Tabaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161545878

7.3.3) Ulica: Wiejska 118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzychów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145706,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.