Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00169904/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00183832/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000843721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 98
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542654025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpspiotrkowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dpspiotrkowkujawski.lo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_piotrkowkujawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c4e2494-d11f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019214/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą ". Zaprojektowanie i wykonanie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.240.2.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą ” w Piotrkowie Kujawskim przy ul. Poznańskiej 98.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz jego załączniki i załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia, obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym mapy do celów projektowych, zgody na wycinkę drzew), wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych;
2) wykonanie koncepcji architektoniczno – budowlanej zawierającej w szczególności: zagospodarowanie terenu (w tym lokalizację budynku, miejsca postojowe, dojścia i dojazdy), rzuty poszczególnych kondygnacji, rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe i techniczno - instalacyjne oraz wizualizację budynku dla zadania pod nazwą „„Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą”.
3) wykonanie projektu budowlanego (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny), projektu wykonawczego we wszystkich branżach, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) dla zakresu dokumentacji projektowej w każdej branży, przedmiarów robót dla każdej branży, kosztorysów inwestorskich dla każdej branży dla zadania pod nazwą „„Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą”.
4) wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu wraz z opisem technicznym instalacji w zakresie przyłącza ciepłowniczego, wodociągowego i kanalizacyjnego;
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym pozwolenia na budowę) oraz dokonania zgłoszeń (w tym zamiaru budowy przyłącza ciepłowniczego, wodociągowego i kanalizacyjnego koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych);
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ);
7) sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku;
8) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu budowlanego oraz dokonanych zgłoszeń zamiaru budowy;
9) wyposażenie obiektu w infrastrukturę (umeblowanie) zgodnie z wymogami PFU i dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że budynek DPS-u obecnie przeznaczony jest dla 70 mieszkańców, planowana inwestycja zakłada dostosowanie istniejącego budynku do obowiązujących przepisów wraz z jego rozbudową ze zwiększeniem liczby mieszkańców do 100 osób wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wyposażenie obiektu w meble przeznaczone dla ww. wskazanej ilości osób.
10) przeniesienie praw autorskich zgodnie z §14 umowy oraz sprawowanie nadzoru autorskiego;
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej budynku i przekazanie jej Zamawiającemu;
12) uzyskanie niezbędnych odbiorów i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych, w tym sprawozdanie z badania wody (mikrobiologia w zakresie podstawowym), wraz z pozwoleniem na użytkowanie – umożliwiających rozpoczęcie użytkowania budynku.
W ciągu 36 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy: wykonanie całego przedmiotu umowy włączając w to uzyskanie pozwolenia na użytkowanie „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą”
Etap I w ciągu 5 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy – opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na budowę zadania pod nazwą „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej oraz przebudowa budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą”.
Etap II - rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej z niezbędną infrastrukturą i przebudową budynku hydroforni na budynek kotłowni ( wraz z pozwoleniem na użytkowanie ) nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia przekazania terenu robót.
Etap III -przebudowa i termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej z niezbędną infrastrukturą - z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Etap rozpoczyna się po zakończeniu etapu II i trwa nie dłużej niż do upływu terminu 36 miesięcy liczonego od dnia zawarcia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wpłynęła jedna oferta przewyższająca kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie inwestycjiSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w bezpośrednim otoczeniu budynku Parku Kultury w Powsinie.
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.