Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211465/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00276732/01 - Wynik z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 4 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219075
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00211465
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dot zezwolenia, licencji, koncesji, wpisu do rejestru działalności regulowanej.
2.1.1. W przypadku Wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą̨ spełniać łącznie.
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.2.1. Zamawiający wymaga przedstawienia referencji potwierdzających wykonanie w ostatnich 2 latach, co najmniej 2 zadań remontowych o podobnym charakterze na kwotę zamówienia minimum 200.000,00 zł netto każde.
2.3. zdolności ekonomicznej lub finansowej:
2.3.1. Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnej polisy OC wykonawcy w zakresie prowadzenia usług budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł aktualnej i opłaconej na dzień złożenia oferty
3. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postepowaniu.
4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podmiotów udostępniających zasoby. W związku z tym:
4.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał na etapie składania ofert Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na załączniku nr 8 do SWZ.
5. W przypadku zmiany lub rezygnacji podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 PZP stosuje się odpowiednio.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku, oraz w pomieszczeniach, których dotyczy remont. Jej nieodbycie stanowi podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.
Planowany termin wizji lokalnej to: 12 maja, 2025 godz. 10.
Miejsce: siedziba Sądu przy ulicy Ogrodowej 51a w Warszawie
Po zmianie:
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dot zezwolenia, licencji, koncesji, wpisu do rejestru działalności regulowanej.
2.1.1. W przypadku Wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą̨ spełniać łącznie.
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.2.1. Zamawiający wymaga przedstawienia referencji potwierdzających wykonanie w ostatnich 2 latach, co najmniej 2 zadań remontowych o podobnym charakterze na kwotę zamówienia minimum 200.000,00 zł netto każde.
2.3. zdolności ekonomicznej lub finansowej:
2.3.1. Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnej polisy OC wykonawcy w zakresie prowadzenia usług budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł aktualnej i opłaconej na dzień złożenia oferty
3. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postepowaniu.
4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podmiotów udostępniających zasoby. W związku z tym:
4.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał na etapie składania ofert Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na załączniku nr 8 do SWZ.
5. W przypadku zmiany lub rezygnacji podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 PZP stosuje się odpowiednio.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku, oraz w pomieszczeniach, których dotyczy remont. Jej nieodbycie stanowi podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.
Planowany termin wizji lokalnej to: 12 maja, 2025 godz. 8.15.
Miejsce: siedziba Sądu przy ulicy Ogrodowej 51a w Warszawie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





