Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199836/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja ulic Piwnej, Jasnej, Krętej i Rolniczej w miejscowości Zawady wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w części ul. Piwnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Zawady
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminapopow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapopow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminapopow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja ulic Piwnej, Jasnej, Krętej i Rolniczej w miejscowości Zawady wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w części ul. Piwnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba116cc8-e71b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023776/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ulic Piwnej, Jasnej, Krętej i Rolniczej w m. Zawady wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w części ul. Piwnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulic Piwnej, Jasnej, Krętej i Rolniczej w miejscowości Zawady wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w części ul. Piwnej.
Uwaga: Zamawiający posiada:
• decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „rozbudowa ul. Krętej w m. Zawady” - Decyzja Nr 1/2021 Starosty Kłobuckiego z dnia 26.03.2021 r. ( załącznik do SWZ)
• pozwolenie na budowę drogi wewnętrznej – ul. Jasnej w m. Zawady - Decyzja nr 123/21 Starosty Kłobuckiego z dnia 02.03.2021 r. - ( załącznik do SWZ)
• decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „rozbudowa ul. Piwnej w m. Zawady – Decyzja Nr 2/2021 Starosty Kłobuckiego z dnia 14.07.2021 r. - ( załącznik do SWZ)
• zgłoszenie zamiaru budowy kanalizacji deszczowej wraz z dobudową oprawy oświetlenia ulicznego
w ramach przebudowy drogi gminnej nr 679017S, ulicy Jasnej w msc. Zawady wraz z przebudową ulicy
z dnia 12.08.2020 r. – (załącznik do SWZ)
• Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) – Modernizacja ulicy Piwnej (etap II) oraz ulicy Rolniczej
w m. Zawady wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w części ul. Piwne - ( załącznik do SWZ)
• Porozumienie w sprawie rozbudowy i przebudowy ulic: Piwnej, Krętej i Jasnej w zakresie dotyczącym przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 491 z droga gminną nr 679 012 S - ( załącznik do SWZ)
2. Zakres zadania podzielony został na:
Etap I – opracowanie dokumentacji technicznej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych dla przedmiotowego zadania - dotyczy zakresu objętego PFU.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę dokumentację techniczną na podstawie posiadanego przez Zamawiającego PFU wraz z uzyskaniem decyzji/zgłoszeń przed Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego uprawniającym Zamawiającego do użytkowania zrealizowanych obiektów
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem.
3.2. Uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl Art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania – odstąpienie od budowy kanału technologicznego.
3.3. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz o dokumentację wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi. W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
3.3.1. Nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia (w razie konieczności),
3.3.2. Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków (w razie konieczności),
3.3.3. Nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
3.3.4. Uzyskanie decyzji/zgłoszeń przed Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego uprawniającym Zamawiającego do użytkowania zrealizowanych obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi załącznikami, PFU, dokumentacji projektowej, przedmiarach. Wszystkie te dokumenty oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm. ) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub ofertaz najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Zakup i montaż platformy schodowej oraz systemów komunikacyjno-informacyjnych w budynkach Szkół Podstawowych w Garbowie i Przybysławicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.