eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie modernizacji sali 219 z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku WIŚiIM przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji sali 219 z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku WIŚiIM przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji sali 219 z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku WIŚiIM przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ca14ce-b0ce-4212-a052-06d861bb05de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostępni z natury! Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu jako uczelnia bez barier” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, nr projektu FERS.03.01-IP.08-0213/24, realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr FERS.03.01-IP.08-0213/24-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w dniu 19.12.2024 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.754.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Sali 219 wraz z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ulicy Piątkowskiej 94. Zakres prac w ramach zadania zawiera w szczególności:
• likwidacje starej posadzki
• przygotowanie podłoża i ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej typu Tarkett
• dostawa i montaż nowych drzwi
• malowanie
• gruntowanie
• demontaż lamp
• sufit podwieszany
• instalacja elektryczna
• instalacja teletechniczna
1. Wykonawca w brany elektrycznej i teletechnicznej zobowiązany będzie do zamontowania listwy kablowej do osprzętu kablowego zgodnego z modułami 45x45. W listwach zamontowane będą gniazda elektryczne 230V, podwójne w liczbie zgodnej z dołączonym załącznikiem. W pomieszczeniu zamontować należy 3 punkty PEL. Punkt PEL jest to punkt elektryczno - logiczny składający się z 3 gniazd sieci komputerowej cat 6A i 4 gniazd sieci elektrycznej. Nad sufitem podwieszanym należy zamontować 2 gniazda pojedyncze cat 6A dla sieci wifi. Do zadań wykonawcy należeć będzie wyprowadzenie wszystkich przewodów sieci Ethernet do szafy komputerowej zgodnie z kierunkiem wskazanym na rysunku do pomieszczenia znajdującego się na końcu ciągu komunikacyjnego. Skrętki należy prowadzić nad sufitem, zamocować i zabezpieczyć. W pomieszczeniu do którego należy doprowadzić skrętki komputerowe należy w szafie dystrybucyjnej zamontować nowy patchpanel kategorii 6A. Wykonawca po zakończonym montażu sieci komputerowej musi przekazać protokół wraz z opisami gniazd zapewniający o poprawności połączenia i zapewnieniu prędkości transmisji zgodnej ze standardem dla okablowania cat6A.
2. W części sufitowej wykonawca musi zamontować 17 sztuk opraw przeznaczonych do sufitów podwieszanych o wydajności świetlnej opraw nie gorszej niż 125lm/W. Wykonawca zobligowany jest do bezwzględnego montażu klamer spinających listwy typu OK-K 45 w celu zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa zamontowanego osprzętu elektrycznego. Klamry muszą znajdować się przed i za gniazdami zamontowanymi w listwie. Wszystkie obwody elektryczne należy doprowadzić do nowej rozdzielni elektrycznej, którą wykonawca musi wykonać w miejscu oznaczonym na rysunku jako RG. Rozdzielnię należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, norm i innych dokumentów prawnie regulujących bezpieczeństwo podczas użytkowania urządzeń elektrycznych. W rozdzielni należy zamontować wyłącznik główny, zabezpieczenia nadprądowe, różnicowoprądowe, przepięciowe. Wszystkie gniazda należy opisać, wykonać pomiary zgodne z prawem budowlanym. Należy wymienić łączniki oświetlenia.
3. Z sufitu na czas remontu należy zdemontować projektor i ekran elektryczny. Po wykonaniu montażu sufitu należy zamontować i ustawić w osi projektor. Do miejsca oznaczonego PEL w pobliżu miejsca prowadzącego należy doprowadzić kabel HDMI w standardzie 2.1. Ekran elektryczny ponownie zamontować.
4. W kominach wentylacyjnych stare wentylatory należy zdemontować i poddać utylizacji a w ich miejsce zamontować nowe wentylatory typu silent o niskim poziomie hałasu podczas pracy zgodnie z dopuszczalnym poziomem dźwięku w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych, elektrycznych i teletechnicznych na zasadach niżej opisanych:

a) Co najmniej 48 miesięcy na roboty budowlane, elektryczne (Uwaga: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty jest jednym z kryteriów oceny ofert).

6. Celem dofinansowania do remontu sali dydaktycznej jest poprawa jej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie projektowania uniwersalnego i rozwiązań poprawiających komfort użytkowania sali: regulacja natężenia światła, poprawa parametrów antypoślizgowych posadzki, dostosowanie szerokości drzwi, zamontowanie okablowania do zawieszenia monitora interaktywnego wspomagającego nauczanie metodą hybrydową.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacją projektową, umową lub w sytuacji uszkodzenia obiektu –Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
8. Zastosowane w przedmiarach robót i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający wskazuje, że ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
9. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne bezpośrednio na placu budowy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
10. Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).
11. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały opisane w STWiORB.
12. Wszystkie prace głośne ( np. wiercenie , kucie, ) należy prowadzić po godzinie 15:00 oraz w dni uzgodnione z Zamawiającym. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w przedmiarach robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w SWZ i jej załącznikach oraz Umowie.
13. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i stanowi zwartą całość. Roboty budowlane, elektryczne i teletechniczne będą wykonywane równocześnie i wymagają bieżącej koordynacji w trakcie ich realizacji. Podział na części zakłóci ciągłość prac oraz z uwagi na konieczność przekazywania terenu budowy kolejnym wykonawcom wydłuży okres realizacji inwestycji i przysporzy problemów gwarancyjnych. Dzielenie zamówienia na części jest nieuzasadnione z punktu widzenia ekonomicznego i technicznego. .

14. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:
Nazwa Kod CPV
Roboty budowlane 45000000-7
Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3

15. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęło pięć ofert.
Oferta firmy Zakład Ogólnobudowlany MARBUD Marcin Zalewski ul. Jodłowa 19 63-020 Zaniemyśl została odrzucona ponieważ nie została prawidłowo podpisana.
W związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę o udzielenie zamówienia składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z zapisem w rozdziale 13 ust. 1 SWZ ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym
- przez osoby upoważnione do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli.

Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Z kolei w pozostałych czterech ofertach złożonych w postępowaniu ceny przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.