eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych w mieście Sierpc - rozwiązania energooszczędne i smartCities

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych w mieście Sierpc – rozwiązania energooszczędne i smartCities

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242758654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych w mieście Sierpc – rozwiązania energooszczędne i smartCities

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129e10f6-be60-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045595/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych w mieście Sierpc- rozwiązania energooszczędne i smartCities”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4706958,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych w mieście Sierpc – rozwiązania energooszczędne i smartCities” w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z przyjętą ofertą i SWZ.
2. Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
1) Etap I: opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia robót, opracowanie projektu stałej organizacji ruchu oraz na czas prowadzenia robót z zatwierdzeniem,
na podstawie programów funkcjonalno-użytkowych stanowiących załączniki do SWZ.
2) Etap II: wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w opracowanej dokumentacji projektowej i w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załączniki do SWZ oznaczają pełen zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw maszyn i urządzeń, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
3. Zgodnie ze złożonym w lutym 2022 r. wnioskiem o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Zamawiający w ramach realizacji etapu I i II przedmiotu umowy oczekuje:
1) przebudowy istniejących skrzyżowań i pasów drogowych w celu poprawienia bezpieczeństwa użytkowników dróg;
2) zastosowania innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych poprzez wprowadzenie nowych elementów infrastruktury kontroli ruchu (między innymi sygnalizacja świetlna, liczniki czasu, doświetlenie przejść dla pieszych, inteligentne znaki drogowe i urządzenia poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego);
3) przebudowy i rozbudowy infrastruktury technicznej w pasach drogowych i przestrzeniach publicznych (tereny zielone) wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowej;
4) wykonania nasadzeń, wycinek i korekty zieleni w ramach istniejących terenów w pasach drogowych;
5) w przypadku konieczności, skablowania istniejących napowietrznych elementów infrastruktury technicznej i ułożenie ich w istniejących pasach drogowych, usunięcie kolizji, odwodnienie dróg – kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, ścieżki rowerowe, ciągi piesze i pieszo-rowerowe, lokalizacja i montaż elementów małej architektury w przestrzeniach pasów drogowych.
4. Wykonanie etapu I i II przedmiotu umowy będzie dotyczyć wymienionych poniżej ulic:

1) Ulica Jaśminowa (od ul. Powstańców do ul. Akacjowej):
• Pieszo jezdna – z kostki bet. gr 8 cm na podbudowie z KŁSM gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 15 cm – 1300 m2;
• Opornik betonowy 12x25 cm – 370 m;
• Kanalizacja deszczowa z rur PVC DN 315 – 161 m;
• Wpusty kan. deszczowej DN500 – 4 szt.;
• Rozbiórka chodnika z kostki bet. – 270 m2;
• Rozbiórka krawężnika bet. – 130 m;
• Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – 730 m2;
2) Ulica Spacerowa (od ul. Spokojnej do ul. Kalinowej):
• jezdna – warstw ścieralna z AC 11S gr 5cm. – 1425 m2;
• poszerzenie konstrukcji jezdni (podbudowa z KŁSM gr. 20 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm, wykop koryto gł. 40 cm – 265 mx1,0 m+100 m2=360 m2;
• Wyrównanie podbudowy KŁSM gr. 8 cm- 1155 m2;
• Opornik betonowy 12x25 cm – 530 m;
• Pobocze gruntowe z KŁSM gr. 10 cm – 2x265 mx0,75 m=397,5 m2;
3) Ulica Spacerowa (od ul. Kalinowej do ul. Ziemiańskiej):
• jezdna – warstw ścieralna z AC 11S gr 5 cm.- 590 m2;
• poszerzenie konstrukcji jezdni (podbudowa z KŁSM gr. 20 cm , warstwa odcinająca z piasku gr.15 cm, wykop koryto gł. 40 cm – 118 mx2 m=236 m2;
• Wyrównanie podbudowy KŁSM gr. 8 cm- 424 m2;
• Opornik betonowy 12x25 cm – 247 m;
• Pobocze gruntowe z KŁSM gr.10 cm – 2x118 mx0,75 m=177 m2;
4) Ulica Ziemiańska (od ul. Wiklinowej do ul. Batalionów Chłopskich):
• jezdna – warstw ścieralna z AC 11S gr 5cm – 1340 m2;
• poszerzenie konstrukcji jezdni (podbudowa z KŁSM gr. 20 cm , warstwa odcinająca z piasku gr.15 cm, wykop koryto gł. 40 cm – 254 mx1 m=254 m2;
• Wyrównanie podbudowy KŁSM gr. 8 cm – 1086 m2;
• Opornik betonowy 12x25 cm – 520 m;
• Pobocze gruntowe z KŁSM gr. 10 cm – (254+28) mx0,75 m=211,5 m2;
5) Ulica Ziemiańska (od ul. Batalionów Chłopskich do ul. Powstańców):
• jezdna – warstw ścieralna z AC 11S gr. 5 cm – 230 m2;
• Wyrównanie podbudowy KŁSM gr. 8 cm – 230 m2;
• Opornik betonowy 12x25 cm – 210 m;
• Pobocze gruntowe z KŁSM gr. 10 cm – 230 mx0,75 m=172,5 m2;
6) Ul. Braci Tułodzieckich od ul. Świętokrzyskiej (droga powiatowa) do ul. Płockiej (DW 560):
• rozbiórki z utylizacją 1 kpl (materiały betonowe z rozbiórki – do przekazania inwestorowi);
• jezdnia – 3730 m2;
• zjazdy, zatoki – 650 m2;
• chodnik – 2830 m2;
• nawierzchnia z kostki betonowej (skrzyżowanie) – 450,0 m2;
• krawężnik – 1400 mb;
• obrzeże – 550 mb;
• sieć ciepłownicza – 1kpl;
• sieć kanalizacji deszczowej – 1 kpl;
7) Ul. Gen. S. Grota Roweckiego – zamawiający posiada dokumentację i dokonał zgłoszenia robót:
• Rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa;
• Rozbiórka istniejącej zatoki postojowej i chodnika z kostki betonowej zlokalizowane w rejonie ul. Piastowskiej;
• Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nowej konstrukcji nawierzchni jezdni;
• Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z 3 rzędów kostki betonowej;
• Wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni na całej szerokości jezdni między krawężnikami:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z AC11S 50/70 gr. 4 cm;
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego z AC16W 50/70 gr. 5 cm;
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 gr. 20 cm;
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 ≤ 4,0 MPa gr. 22 cm;
- Podłoże gruntowe G3;
• Wykonanie obramowania i konstrukcji nawierzchni chodnika oraz zatoki postojowej w rejonie zlokalizowanych w rejonie ul. Piastowskiej:
Chodnik: Nawierzchnia z kostki bet. gr. 6 cm;
Podsypka cem.-piaskowa 1:4 gr. 3 cm;
Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm;
Zatoka postojowa: Nawierzchnia z kostki bet. gr. 8 cm;
Podsypka cem.-piask. 1:4 gr. 3 cm;
Podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszyw naturalnych
łamanych 0/31,5 gr. 15 cm;
Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm;
Podłoże gruntowe G3;
• Regulacja studzienek kanalizacji sanitarnej i zasuw wodociągowych zlokalizowanych w jezdni;
8) Ul. Pogodna:
• Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni tłuczniowej – dł. 46 mb + przykanaliki.
5. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy – ”Przebudowa dróg miejskich za ul. Kościuszki w Sierpcu”, stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej umowy;
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – „Przebudowa ul. Braci Tułodzieckich i Wiosny Ludów w Sierpcu”, stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej umowy;
3) Projekt Techniczny – „Przebudowa ulicy Gen. S. Grota Roweckiego w Sierpcu”, stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej umowy;
4) Oferta Wykonawcy stanowiąca Załącznik Nr 1 do niniejszej umowy.
6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych.
7. Wiosny Ludów w Sierpcu”, stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej umowy;
3) Projekt Techniczny – „Przebudowa ulicy Gen. S. Grota Roweckiego w Sierpcu”, stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej umowy;
4) Oferta Wykonawcy stanowiąca Załącznik Nr 1 do niniejszej umowy.
6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.

[Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Rozdziale VII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5985000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6100800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5985000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147085519

7.3.3) Ulica: R. Traugutta 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5985000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.