eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=618

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed41f51-0fc1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001581/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172661/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Maksymalny termin na uruchomienie kredytu przez Wykonawcę wynosi 2 dni robocze. 3. Podstawą do uruchomienia kredytu będzie złożona przez Zamawiającego dyspozycja wypłaty kredytu. Dyspozycja wypłaty kredytu może być przesłana do Wykonawcy pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub faksem, najpóźniej do dnia 30.12.2021 r. 4. Okres kredytowania – 60 miesięcy
5. Okres karencji w spłacie kapitału – 1 miesiąc. 6. Spłata kredytu w latach 2022 – 2026 w 60 ratach miesięcznych w wysokości: 6.1 styczeń – grudzień 2022 r. – 12 rat w kwocie po 30 000,00 zł; 6.2 styczeń – grudzień 2023 r. – 1 rata (styczeń 2023 r.) w kwocie 28 700,00 zł; 11 rat (luty – grudzień 2023 r.) w kwocie po 28 300,00 zł; 6.3 styczeń – grudzień 2024 r. – 12 rat w kwocie po 80 000,00 zł; 6.4 styczeń – grudzień 2025 r. – 12 rat w kwocie po 50 000,00 zł; 6.5 styczeń – grudzień 2026 r. – 12 rat w kwocie po 45 000,00 zł; przy czym I rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca stycznia 2022 r., a ostatnia rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca grudnia 2026 r. 7. Zamawiający zastrzega sobie modyfikację harmonogramu spłaty kredytu, który zostanie zaakceptowany przez Wykonawcę, w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. 8. Spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przesłanego drogą elektroniczną do Zamawiającego przez Wykonawcę. 9. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca. 10. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania kredytu. 11. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 12. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty i płatne w dniu spłaty kredytu. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 14. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy kredytu Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia spłaty kredytu maksymalnie o dwa lata kalendarzowe. Zmiana taka może być dokonana na pisemny wniosek Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed terminem wymagalności kredytu za zgodą Wykonawcy. 15. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. 16. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania Według stawki WIBOR 1M na dzień 11.08.2021 r. (tj. 0,18%) + stała marża Wykonawcy (Banku).
Uwaga: Do kalkulacji ceny należy przyjąć liczbę dni rocznie 365 i rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. Oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa).
Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca. UWAGA: w celu wyliczenia ceny oferty jako dzień wypłaty kredytu należy przyjąć dzień 30.11.2021 r. 17. Bank nie pobierze żadnych prowizji oraz innych opłat w związku z przyznanym kredytem w trakcie całego okresu kredytowania.
18. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Umowa, weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową będą posiadać kontrasygnatę Skarbnika. 19. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. 20. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dołącza następujące dokumenty: 20.1 Uchwały budżetowe na 2018, 2019, 2020, 2021 r.
20.2 Sprawozdania z wykonania budżetu za 2018, 2019, 2020 r. 20.3 Opinia RIO z wykonania budżetu za 2018, 2019, 2020 r. 20.4 Uchwały Rady Miejskiej w Tarnogrodzie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tarnogrodu za lata 2018, 2019, 2020 r. 20.5 Opinie RIO o projekcie budżetu Gminy Tarnogród na 2018, 2019, 2020, 2021 r. 20.6 Opinia RIO o prawidłowości kwoty długu Gminy Tarnogród 20.7 Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetu, przedstawionego w uchwale budżetowej na 2021 r. 20.8 Uchwała Rady Miejskiej w Tarnogrodzie w sprawie WPF na lata 2021-2026 20.9 Opinia RIO w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Tarnogród na lata 2021-2026 20.10 Uchwały Rady Miejskiej w Tarnogrodzie w sprawie zmian w budżecie 2021 roku oraz zmiany w wieloletniej prognozie finansowej dokonane w 2021 r. zamieszczone są na stronie internetowej BIP UM Tarnogród pod adresem: https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=56 20.11 Zarządzenia Burmistrza Tarnogrodu w sprawie zmian budżetu na 2021 r. zamieszczone są na stronie internetowej BIP UM Tarnogród pod adresem: https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=153 20.12 Sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS za lata 2018, 2019, 2020 oraz za II kw. 2021 r. 20.13 Zobowiązania kredytowe Gminy Tarnogród na dzień 11.08.2021 r.
20.14 Oświadczenie o braku zajęć egzekucyjnych na rachunku gminy. 20.15 Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego będącego przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56613,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76548,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56613,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Lubelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000017319

7.3.3) Ulica: Spokojna 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-074

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56613,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.