eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek"Zakup wyposażenia do świadczenia usług wychowania przedszkolnego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia do świadczenia usług wychowania przedszkolnego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 146803026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wyposażenia do świadczenia usług wychowania przedszkolnego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd19a93e-821b-45de-b88c-591fd329ef06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039546/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia do świadczenia usług wychowania przedszkolnego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - „Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Brzostek”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021 – 2027, Priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, działanie FEPK.05.01 Edukacja

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157741

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242559,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są pomoce terapeutyczno – multimedialne przeznaczone do pracy z dziećmi o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych w przedszkolu.
W skład tych pomocy wchodzą:
- pakiety terapeutyczno – multimedialne dla dzieci z zaburzeniami uwagi i koncentracji, z zaburzeniami procesów uczenia się oraz dzieci niepełnosprawnych.
- zestawy pomocy edukacyjno – terapeutycznych zawierające gry i pomoce do zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy i innymi zaburzeniami sprawności językowej, które wspomagają procesy komunikacji i są profesjonalnym wsparciem dla logopedów.
- programy multimedialne do pracy z dziećmi ze spektrum Autyzmu wspierające rozwój kompetencji emocjonalno – społecznych i komunikacyjnych, do wykorzystania na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych.
- sprzęt audiowizualny: monitory interaktywne, stolik interaktywny, laptopy, tablety.
- interaktywne urządzenia i programy do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wspomagające rozwój małej i dużej motoryki oraz koordynacji ruchowo – wzrokowo – słuchowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39161000-8 - Meble przedszkolne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.03.2025 r. do godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty. W wyniku oceny i badania ofert, Zamawiający dokonał odrzucenia
wszystkich złożonych ofert.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203255,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629868,38 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.