eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia" we wsi Smoleń, gmina Pilica, Powiat Zawierciański"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia” we wsi Smoleń, gmina Pilica, Powiat Zawierciański"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/743289

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia” we wsi Smoleń, gmina Pilica, Powiat Zawierciański"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652c8c29-c72c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie dróg poscaleniowych Smoleń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Scalenie gruntów rolnych we wsi Smoleń, gmina Pilica, Powiat Zawierciański” w ramach poddziałania: „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0012/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5965293,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.:
„Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz
dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia” realizowanego w ramach
operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Smoleń, gmina Pilica, Powiat
Zawierciański” realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane
z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - programie
funkcjonalno-użytkowym (dalej: PFU) i dotyczy w szczególności zaprojektowania i wykonania
robót budowlanych obejmujących:
1) Budowę nowych i przebudowę istniejących dróg o łącznej długości ok. 6,955 km,
2) Udrożnienie bądź budowę i przebudowę przepustów pod drogami,
3) Budowę i przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych,
4) Wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją,
5) Przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

44132000-4 - Elementy przepustów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 13.04.2023 r. do godz. 09:00, tj. do upływu terminu składania ofert, wpłynęły poniższe oferty złożone przez:
1. TRANZIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Lubachowy 68
29-130 Moskorzew
NIP:6460009572
cena ofertowa: 8 364 000,00 PLN,
2. EXDROG sp. z o.o.
Kąpiele Wielkie 138
32-340 Wolbrom
NIP: 6372212055
cena ofertowa: 7 872 000,00 PLN,
3. Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
ul. Częstochowska 14
42-283 Boronów
NIP: 5751885237
cena ofertowa: 10 955 303,71 PLN,
4. P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
NIP: 5751383487
cena ofertowa: 8 215 785,00 PLN.
Zgodnie z otrzymanym wnioskiem o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający – Powiat Zawierciański, na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę: 2 720 149,29 PLN brutto. Samodzielny Referat Zamówień Publicznych zwrócił się do Zamawiającego z pytaniem czy Zamawiający może zwiększyć powyższą kwotę do najniższej ceny spośród złożonych ofert. Do upływu terminu związania ofertą Zamawiający nie uzyskał możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, do kwoty
z najniższą ceną wskazanej w ofercie nr 2 złożonej przez EXDROG sp. z o.o.
Wobec powyższego została spełniona przesłanka do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10955303,71 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.