Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196928/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki
1.2.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Suwałki
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 875664295
1.4.8.) Numer faksu: 875662878
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215585
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00196928
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.2. Numer referencyjny Przed zmianą:
SA270.26.2025
Po zmianie:
SA.270.26.2025
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu ”.
3.2. Lokalizacja inwestycji: Rybalnia 1, Gmina Szypliszki, powiat suwalski, jednostka ewidencyjna Szypliszki dz. nr 579 obręb 0045 województwo podlaskie.
3.3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki o nr inw. 110/739 oraz zagospodarowanie terenów przyległych m.in. wykonanie MPP, ulepszenie ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zakres zamówienia polega w szczególności na:
a) Ulepszeniu i dociepleniu połaci i stropu ostatniej kondygnacji połączonej z wymianą pokrycia i wyposażenia dachu:
• uzupełnienie lub wymiana starego docieplenia stropu w skosach nad poddaszem wełną mineralną gr. 18 cm o wsp. λ = 0,035 W/(m*K), dokręcenie dodatkowych łat i docieplenie, wełną mineralną gr. 5 cm o wsp. λ = 0,031 W/(m*K),
• położenie folii dachowej o wysokiej paroprzepuszczalności, oraz wykonanie łacenia dachu,
• wymiana pokrycia dachu na gont blaszany z blachy stalowej powlekanej w kolorze czarny mat np. typu "Janosik", połączona z wykonaniem nowych obróbek blacharskich (w tym obróbka dwóch kominów) i elementów montażowych dachu takich jak ławy kominiarskie, płotki przeciwśniegowe, wyłaz dachowy,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów,
• uzupełnienie lub wymiana starego docieplenia stropu nad poddaszem wełną mineralną gr. 18 cm o wsp. λ = 0,035 W/(m*K)
• wykonanie nowej podbitki szczytów i okapów z aluminium np. P1 HORNVAL lub o podobnych parametrach – kolor drewnopodobny (do wyboru przez inwestora – jasny dąb),
• montaż nowych rynien (⌀ 125mm), rur spustowych (⌀ 100mm) z blachy stalowej powlekanej w kol. dachu i montaż studzienek rewizyjnych w opasce oraz zebranie wszystkich rynien do istniejącego zbiornika na deszczówkę.
b) Termoodernizacji ścian zewnętrznych połączonej z odnowieniem zewnętrznego wykończenia budynku oraz wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych:
• docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji parteru i poddasza styropianem gr. 10 cm o wsp. λ =0,033W/mK - ocieplenie w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym silikonowym,
• docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji podziemnej styropianem STYRODUR gr. 10 cm i cokołu styropianem AQUA gr. 10 cm o wsp. λ =0,033W/mK - ocieplenie w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem mozaikowym cienkowarstwowy strukturalny na bazie żywic z gruntowaniem,
wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi drewniane wzmocnione, ocieplone o współczynniku przenikania ciepła Umax=1,3 W/m2*K, światło przejścia drzwiowego minimum 90 cm, z samozamykaczem chowanym.
• wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką glifów (od strony wewnętrznej przywrócenie stanu pierwotnego łącznie z gładzeniem i malowaniem) na nową energooszczędną wykonaną z PCV (produkt o głębokości profila ok. 82 mm. 7-komorowa budowa okna. Zawiera uszczelnienie środkowe oraz oporowe w postaci trzech uszczelek. Kolor okleiny drewnopodobny miodowo-orzechowy – pasujący do drewnianych drzwi i podbitki. Współczynnik przenikania dla okien zewnętrznych max. 0,90 W/m2* K z zastosowanie nawiewników ciśnieniowych (po 1 nawiewniku w każdym pomieszczeniu z wyłączeniem łazienek). Okna w pomieszczeniu kancelarii (część służbowa) wraz z roletami plisowanymi.
• Zrzut do drewna w pomieszczeniu kotłowni należy odzyskać, wyczyścić pomalować w kolor dachu i zamontować z powrotem,
• montaż nowych parapetów wewnętrznych i obróbki blacharskiej z blachy stalowej powlekanej w kolorze dachu,
• wykonanie nowych okładzin tarasu zewnętrznego i schodów z płyt kamiennych np. typu "Maple Red" (płyty płomieniowane gr. 1,5 cm),
• demontaż stalowych balustrad schodów zewnętrznych i tarasu oraz wykonanie nowych balustrad drewnianych o wysokości 1,1 m od gotowej posadzki,
• odtworzenie pergoli nad tarasem,
• montaż nowego oświetlenia zewnętrznego nad wejściami do budynku oraz tarasem,
• rozbudowa ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej typu "starobruk" gr 6 cm, na podsypce piaskowo-cementowej.
c) Ulepszeniu pomieszczenia służbowego- kancelarii:
• wykonanie ogrzewania podłogowego wraz z nowymi posadzekami w komunikacji, wc i w biurze kancelarii z gresu drewnopodobnego (zgodnie z opisem na rysunkach),
• w biurze kancelarii wykonanie okładzin części ścian z desek gr. 2,5cm i szer. 20cm,
• wymiana okładzin ścian i wc (na całej wysokości) z płytek glazury,
• montaż oświetlenia LED,
• dwukrotne szpachlowanie tynków ścian i sufitów w pomieszczeniach kancelarii z użyciem siatek na spękania, wraz z malowaniem farbami,
• wymiana istniejących wewnętrznych drzwi płytowych na drewniane płycinowe z ościeżnicami drewnianymi regulowanymi kolor surowy lakierowane,
• wykonanie nowych podokienników kamiennych.
• wykonanie szafki w łazience we wnęce, nad stelarzem misy ustępowej i szafy na wymiar na dokumenty (stała zabudowa całej wnęki w kancelarii)
d) Modernizacji i wymianie elementów instalacji wewnętrznych:
• wymiana wyłączników i kontaktów instalacji elektrycznej w części kancelarii i kotłowni, ze zmianą lokalizacji punków elektrycznych,
• wymiana kratek wentylacyjnych w części kancelarii i kotłowni, wraz z doprowadzeniem do pionu wentylacyjnego lub wywiewnika na dachu,
• wykonanie ogrzewania podłogwego w kancelarii,
• wymiana umywalki i misy ustępowej na podwieszaną,
• montaż pompy ciepła typu powietrze – woda do ogrzewania wody użytkowej, podłączenie oraz montaż nowego zbiornika c.w.u.
e) Robotach budowlanych dotyczących zagospodarowaniu terenu:
• rozbiórka części starego ogrodzenia,
• budowa frontowego ogrodzenia z bloczków betonowych i desek poziomych, wraz z bramą przesuwną,
• budowa ogrodzenia 3D wraz z furtą i bramą rozwierną,
• wykonanie wiaty śmietnikowej z bloczkow betonowych i z zadaszeniem na drewnianej konstrukcji,
• wykonanie ciągów pieszych,
• wykonanie miejsca postoju pojazdów z kostki brukowej typu "holland" gr 8 cm, na podsypce piaskowo-cementowej.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:
a. kosztorysach ofertowych wraz z przedmiarami robót (załączniki nr 2 do niniejszej SWZ)
b. dokumentacji projektowo-technicznej zawierajacej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ):
Zakres prac obejmuje:
a. wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w przedmiarze robót,
b. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
c. uprzątnięcie wszelkich pozostałości po robotach budowlanych wewnątrz budynku (w tym wszelkie zapylenia, pobrudzenia itp.),
d. uporządkowanie terenu budowy i odtworzenie terenów przyległych po zakończeniu budowy,
e. zapewnienie w okresie gwarancji i rękojmi pełnego oraz nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
f. gromadzenie w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystanie gospodarcze lub utylizacja na swój koszt wszystkich demontowanych materiałów, w tym m.in. gruzu, starych elementów drewnianych, elementów pokrycia dachowego itp. oraz odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji.
g. gromadzenie w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazanie na swój koszt specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji inwestycji. Elementy metalowe zostaną dowiezione do punktu skupu złomu przez Wykonawcę.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu ”.
3.2. Lokalizacja inwestycji: Rybalnia 1, Gmina Szypliszki, powiat suwalski, jednostka ewidencyjna Szypliszki dz. nr 579 obręb 0045 województwo podlaskie.
3.3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki o nr inw. 110/739 oraz zagospodarowanie terenów przyległych m.in. wykonanie MPP, ulepszenie ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zakres zamówienia polega w szczególności na:
a) Ulepszeniu i dociepleniu połaci i stropu ostatniej kondygnacji połączonej z wymianą pokrycia i wyposażenia dachu:
• uzupełnienie lub wymiana starego docieplenia stropu w skosach nad poddaszem wełną mineralną gr. 15 cm o wsp. λ = 0,035 W/(m*K), dokręcenie dodatkowych łat i docieplenie, wełną mineralną gr. 5 cm o wsp. λ = 0,031 W/(m*K),
• położenie folii dachowej o wysokiej paroprzepuszczalności, oraz wykonanie łacenia dachu,
• wymiana pokrycia dachu na gont blaszany z blachy stalowej powlekanej w kolorze czarny mat np. typu "Janosik", połączona z wykonaniem nowych obróbek blacharskich (w tym obróbka dwóch kominów) i elementów montażowych dachu takich jak ławy kominiarskie, płotki przeciwśniegowe, wyłaz dachowy,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów,
• uzupełnienie lub wymiana starego docieplenia stropu nad poddaszem wełną mineralną gr. 15 cm o wsp. λ = 0,035 W/(m*K)
• wykonanie nowej podbitki szczytów i okapów z aluminium np. P1 HORNVAL lub o podobnych parametrach – kolor drewnopodobny (do wyboru przez inwestora w trakcie realizacji robót – jasny dąb),
• montaż nowych rynien (⌀ 125mm), rur spustowych (⌀ 100mm) z blachy stalowej powlekanej w kol. dachu i montaż studzienek rewizyjnych w opasce oraz zebranie wszystkich rynien do istniejącego zbiornika na deszczówkę.
b) Termoodernizacji ścian zewnętrznych połączonej z odnowieniem zewnętrznego wykończenia budynku oraz wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych:
• docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji parteru i poddasza styropianem gr. 10 cm o wsp. λ =0,033W/mK - ocieplenie w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym silikonowym,
• docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji podziemnej styropianem STYRODUR gr. 10 cm i cokołu styropianem AQUA gr. 10 cm o wsp. λ =0,033W/mK - ocieplenie w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem mozaikowym cienkowarstwowy strukturalny na bazie żywic z gruntowaniem,
• wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi drewniane wzmocnione (2 szt.), ocieplone o współczynniku przenikania ciepła Umax=1,3 W/m2*K, światło przejścia drzwiowego minimum 90 cm, z samozamykaczem chowanym.
• wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką glifów (od strony wewnętrznej przywrócenie stanu pierwotnego łącznie z gładzeniem i malowaniem) na nową energooszczędną wykonaną z PCV (produkt o głębokości profila ok. 82 mm. 7-komorowa budowa okna. Zawiera uszczelnienie środkowe oraz oporowe w postaci trzech uszczelek. Kolor okleiny zewnętrznej drewnopodobny miodowo-orzechowy – pasujący do drewnianych drzwi i podbitki (okna od strony wewnętrznej białe, za wyjątkiem modernizowanych pomieszczeń służbowych na parterze). Współczynnik przenikania dla okien zewnętrznych max. 0,90 W/m2* K z zastosowanie nawiewników ciśnieniowych (po 1 nawiewniku w każdym pomieszczeniu z wyłączeniem łazienek). Okna w pomieszczeniu kancelarii (część służbowa) wraz z roletami plisowanymi.
• Zrzut do drewna w pomieszczeniu kotłowni należy odzyskać, wyczyścić pomalować w kolor dachu i zamontować z powrotem,
• montaż nowych parapetów wewnętrznych i parapetów zewnętrznych z obróbki blacharskiej z blachy stalowej powlekanej w kolorze dachu,
• wykonanie nowych okładzin tarasu zewnętrznego i schodów z płyt kamiennych np. typu "Maple Red" (płyty płomieniowane gr. 1,5 cm),
• demontaż stalowych balustrad schodów zewnętrznych i tarasu oraz wykonanie nowych balustrad drewnianych o wysokości 1,1 m od gotowej posadzki,
• odtworzenie pergoli nad tarasem,
• montaż nowego oświetlenia zewnętrznego nad wejściami do budynku oraz tarasem,
• rozbudowa ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej typu "starobruk" gr 6 cm, na podsypce piaskowo-cementowej.
c) Ulepszeniu pomieszczenia służbowego- kancelarii:
• wykonanie ogrzewania podłogowego wraz z nowymi posadzekami w komunikacji, wc i w biurze kancelarii z gresu drewnopodobnego (zgodnie z opisem na rysunkach),
• w biurze kancelarii wykonanie okładzin części ścian z desek gr. 2,5cm i szer. 20cm,
• wymiana okładzin ścian i wc (na całej wysokości) z płytek glazury,
• montaż oświetlenia LED,
• dwukrotne szpachlowanie tynków ścian i sufitów w pomieszczeniach kancelarii z użyciem siatek na spękania, wraz z malowaniem farbami,
• wymiana istniejących wewnętrznych drzwi płytowych na drewniane płycinowe z ościeżnicami drewnianymi regulowanymi kolor surowy lakierowane,
• wykonanie nowych podokienników kamiennych.
• wykonanie szafki w łazience we wnęce nad stelarzem misy ustępowej (płyta meblowa) oraz szafy na wymiar na dokumenty wykonanej z drewna sosnowego tak jak istniejące meble w kancelarii (stała zabudowa całej wnęki w kancelarii)
d) Modernizacji i wymianie elementów instalacji wewnętrznych:
• wymiana wyłączników i kontaktów instalacji elektrycznej w części kancelarii i kotłowni, ze zmianą lokalizacji punków elektrycznych,
• wymiana kratek wentylacyjnych w części kancelarii i kotłowni, wraz z doprowadzeniem do pionu wentylacyjnego lub wywiewnika na dachu,
• wykonanie ogrzewania podłogwego w kancelarii,
• wymiana umywalki i misy ustępowej na podwieszaną,
• zakup i montaż pompy ciepła typu powietrze – woda do ogrzewania wody użytkowej, podłączenie oraz zakup i montaż nowego zbiornika c.w.u.
e) Robotach budowlanych dotyczących zagospodarowaniu terenu:
• rozbiórka części starego ogrodzenia,
• budowa frontowego ogrodzenia z bloczków betonowych i desek poziomych, wraz z bramą przesuwną,
• budowa ogrodzenia 3D wraz z furtą i bramą rozwierną,
• wykonanie wiaty śmietnikowej z bloczkow betonowych i z zadaszeniem na drewnianej konstrukcji,
• wykonanie ciągów pieszych,
• wykonanie miejsca postoju pojazdów z kostki brukowej typu "holland" gr 8 cm, na podsypce piaskowo-cementowej.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:
a. kosztorysach ofertowych wraz z przedmiarami robót (załączniki nr 2 do niniejszej SWZ)
b. dokumentacji projektowo-technicznej zawierającej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ):
Zakres prac obejmuje:
a. wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w przedmiarze robót,
b. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach, utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy itp.),
c. uprzątnięcie wszelkich pozostałości po robotach budowlanych wewnątrz budynku (w tym wszelkie zapylenia, pobrudzenia itp.),
d. uporządkowanie terenu budowy i odtworzenie terenów przyległych po zakończeniu budowy,
e. zapewnienie w okresie gwarancji i rękojmi pełnego oraz nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
f. gromadzenie w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystanie gospodarcze lub utylizacja na swój koszt wszystkich demontowanych materiałów, w tym m.in. gruzu, starych elementów drewnianych oraz stalowych, elementów pokrycia dachowego itp. oraz odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji.
g. gromadzenie w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazanie na swój koszt specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji inwestycji. Elementy metalowe zostaną dowiezione do punktu skupu złomu przez Wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-05 09:00
Po zmianie:
2025-05-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-05 10:00
Po zmianie:
2025-05-09 10:00
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Suwałkach - ochrona p.poż.
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
- Dostawa, montaż i uruchomienie 15 sztuk elektronicznych tablic dynamicznej informacji pasażerskiej na przystanki, wykonane w technologii e-papieru z zasilaniem bateryjnym
- Dostawa leków
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Raczkowska 183 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.