eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › "Opracowanie MPZP "Auchan" nr 1/2012 terenu przeznaczonego pod usługi komercyjne w miejscowości Krasne, gmina Krasne"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie MPZP „Auchan” nr 1/2012 terenu przeznaczonego pod usługi komercyjne w miejscowości Krasne, gmina Krasne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 121

1.5.2.) Miejscowość: Krasne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-007

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 00 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakrasne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminakrasne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie MPZP „Auchan” nr 1/2012 terenu przeznaczonego pod usługi komercyjne w miejscowości Krasne, gmina Krasne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f07ed60e-c13e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056461/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie MPZP "Auchan" nr 1/2022 terenu przeznaczonego pod usługi komercyjne w miejscowości Krasne, gmina Krasne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie będzie realizowane z funduszy unijnych w ramach projektu: Zintegrowany i uspołeczniony model planowania przestrzennego poprzez opracowanie Strategii Przestrzennej Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego realizowany w ramach Osi priorytetowej IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działania 4.1 Innowacje społeczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.1.2022.BW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Auchan” nr.1/2022 w miejscowości Krasne.
2. Zam ówienie realizowane będzie z funduszy unijnych w ramach projektu pn. Zintegrowany i uspołeczniony model planowania przestrzennego poprzez opracowanie Strategii Przestrzennej Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego realizowany w ramach Osi priorytetowej IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działania 4.1 Innowacje społeczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
3. Opracowany projekt powinien być zgodny z uchwałą Rady Gminy Krasne z dnia 21 lutego 2022 r. nr XLIX/368/2022 – kopia uchwały stanowi załącznik nr 1 do SWZ i jest elementem opisu przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zadania obejmuje opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, w szczególności z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 503) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. Dz.U. z 2021r. poz.1404), w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W ramach zamówienia Wykonawca:
1)dokona wszelkich opracowań i dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami (w formie papierowej i elektronicznej) w tym: opracowanie ekofizjograficzne, prognozę skutków finansowych, prognozę oddziaływania na środowisko;
2)wykona prace planistyczne, w tym prace o charakterze proceduralnym: redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień wraz z rozdzielnikami, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz w wyniku uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem Projektu Planu do publicznego wglądu;
3) przygotuje prezentacje Projektu Planu na posiedzenia Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Rady Gminy i Sesji Rady Gminy oraz dla potrzeb dyskusji publicznej nad wyłożonym do wglądu Projektem Planu; oraz prezentacje w ramach projektu: Zintegrowany i uspołeczniony model planowania przestrzennego poprzez opracowanie Strategii Przestrzennej Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego i weźmie udział w tych prezentacjach;
4) uzyska pozytywną opinię Zespołu Eksperckiego do spraw realizacji projektu „Zintegrowany i uspołeczniony model planowania przestrzennego poprzez opracowanie Strategii Przestrzennej Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego”, powołanego przez Zarząd Stowarzyszenia Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego uchwałą z dnia 15.30.2020 z dnia 16 lipca 2020 roku;
5)przygotuje dokumentację formalno-prawną w celu przedłożenia Wojewodzie Podkarpackiemu do sprawdzenia zgodności z przepisami;
6)opracuje Projekt Planu zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie wymienionym w umowie (w wersji papierowej i elektronicznej);
7)w razie konieczności - dokona korekt w Projekcie Planu, prognozie oddziaływania na środowisko oraz pozostałych dokumentach na każdym etapie sporządzania, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag oraz powtórzenie czynności związanych z ewentualnym uwzględnieniem uwag.
8)wykonanie załącznika w formie cyfrowej do uchwały w postaci danych przestrzennych na podstawie art. 67 a ust. 3 i 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio O2 Pracownia Architektoniczna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992829383

7.3.3) Ulica: Ul. Maczka 9a/10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-201

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.