eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA ZACHODNIOPOMORSKI ODDZIAŁ REGIONALNY

1.3.) Oddział zamawiającego: Zachodniopomorski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Brama Portowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-225

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 469 84 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zachodniopomorski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1eba1a6-f065-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.arimr.gov.pl ; https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przestawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia rozdział IV.4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR16.2619.1.2022.MZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ilościach i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianego papieru ksero”, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale I pkt 3 SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w zakresie zadania nr 1 zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (Pc) obliczoną wg wzoru dla zadania nr 1.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ilościach i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianych artykułów biurowych”, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale I pkt 3 SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 B do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

30237430-2 - Markery

30192130-1 - Ołówki

30192160-0 - Korektory

30197320-5 - Zszywacze

30197330-8 - Dziurkacze

30199230-1 - Koperty

22600000-6 - Tusz

24910000-6 - Kleje

30192100-2 - Gumki

39241200-5 - Nożyczki

22000000-0 - Druki i produkty podobne

44423000-1 - Artykuły różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w zakresie zadania nr 2 zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P) tj. oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (max liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) obliczoną wg wzoru dla zadania nr 2.
Ocena oferty nastąpi z zastosowaniem następującego sposobu obliczenia z uwzględnieniem liczby punktów
w kryterium cena i termin dostawy dla zadania nr 2:
P = Pc + P TD1 + PTD2
gdzie:
Pc - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
P TD1 - ilość punktów w kryterium termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego
PTD2 - ilość punktów w kryterium dostawy artykułów biurowych do podległych Biur Powiatowych
Oferowany termin dostawy nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do podległych Biur Powiatowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego (PTD1) liczony w dniach roboczych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy artykułów biurowych do podległych Biur Powiatowych (PTD2) liczony w dniach roboczych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ilościach i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianych artykułów biurowych”, stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale I pkt 3 SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30141200-1 - Kalkulatory biurkowe

30237250-6 - Akcesoria do czyszczenia komputerów

30193500-3 - Stojak na materiały reklamowe

44423000-1 - Artykuły różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w zakresie zadania nr 3 zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P) tj. oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (max liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) obliczoną wg wzoru dla zadania nr 3.
Ocena oferty nastąpi z zastosowaniem następującego sposobu obliczenia z uwzględnieniem liczby punktów w kryterium cena i termin dostawy dla zadania nr 3:
P = Pc + P TD1 + PTD2
gdzie:
Pc - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
P TD1 - ilość punktów w kryterium termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego
PTD2 - ilość punktów w kryterium dostawy artykułów biurowych do podległych Biur Powiatowych
Oferowany termin dostawy nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do podległych Biur Powiatowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego (PTD1) liczony w dniach roboczych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy artykułów biurowych do podległych Biur Powiatowych (PTD2) liczony w dniach roboczych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ilościach i asortymencie określonym Specyfikacji Technicznej Zamawianych Materiałów, stanowiącej załącznik nr 1D do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale I pkt 3 SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125120-8 - Toner do fotokopiarek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą w zakresie zadania nr 4 zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P) tj. oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (max liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) obliczoną wg wzoru dla zadania nr 4.

Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): P = Pc + R
gdzie:
P- łączna liczba punktów ocenianej oferty (ocena końcowa)
Pc – liczba punktów za cenę oferty
R – liczba punktów za termin wymiany materiałów eksploatacyjny na materiał wolny od wad, ilość dni roboczych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba punktów w kryterium termin wymiany materiałów eksploatacyjnych na materiał wolny od wad (R) liczony w dniach roboczych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie poszczególnych części zamówienia, do złożenia za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych , w formie elektronicznej podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności, w poniższym zakresie:
1.1. braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), sporządzone wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią art. 105 oraz art. 106 ustawy Pzp. , żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie poszczególnych zadań:

ZADANIE nr 1
W celu potwierdzenia, że oferowany papier ksero odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty:
a) dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego papieru ksero (specyfikacja techniczna, wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub inny równoważny) dla poz. 1 Wykazu zamawianego papieru ksero (załącznik nr 1A do SWZ)

ZADANIE nr 2
W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły biurowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty:
a) próbki artykułów w ilości po 1 szt. dla pozycji nr 65, 66, 67 formularza ofertowego – (załącznik nr 2B do SWZ)
b) karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis w tym parametry wskazane przez Zamawiającego (załącznik nr 1B do SWZ) dla oferowanych artykułów w poz. 14,15,20,21,22,23,54,65-67, 80-82 formularza ofertowego.

Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowane artykuły spełniają wymagania Zamawiającego określone w (załączniku nr 1B do SWZ).

W zakresie złożenia próbek artykułów biurowych Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. , odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki artykułów biurowych dla pozycji nr 65, 66, 67 formularza ofertowego – (załącznik nr 1B do SWZ) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do terminu składania ofert na zasadach określonych w rozdziale IX.1 SWZ „Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert”.

ZADANIE nr 4
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty dla wszystkich materiałów równoważnych:
a) oświadczenie producenta materiału potwierdzające, że oferowane materiały równoważne są fabrycznie nowe, nieregenerowane, w pełni kompatybilne ze sprzętem do którego są przeznaczone, zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia drukującego z aktualną wersją oprogramowania,
b) oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowane produkty równoważne standardów wydajności tonerów mierzonych zgodnie z normą - ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) dla tonerów monochromatycznych w poz. 1-4, 7-8 Specyfikacji Technicznej Zamawianych Materiałów, załącznik nr 1D do SWZ, co najmniej takich jak materiałów zalecanych przez producentów sprzętu.
UWAGA
Dokumenty składane jako przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać co najmniej wszystkie wymagane parametry, artykułów biurowych, papieru ksero, materiałów eksploatacyjnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z treścią art. 107 ustawy Pzp w przypadku braku złożenia wraz z ofertą wyszczególnionych przedmiotowych środków dowodowych w pkt 5.8 Ogłoszenia o zamówieniu "Wykaz przedmiotowych środków dowodowych" Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy do jego reprezentowania, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
3) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale III pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4) Przedmiotowe środki dowodowe.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdziale w IV.2 pkt 1.1.1 SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Zakres dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej określono w rozdziale IV.3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1) oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale III pkt 1 SWZ,
3) zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego,
4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem,
5) przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty, oraz umowę regulującą ich wzajemną współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych podmiotów,
2) inne zmiany tj. zmiany przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 A, 6 B, 6 C do SWZ,
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej udostępnionej przez Zamawiającego na stronie internetowej https: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr . 2. Próbki artykułów biurowych w zadaniu nr 2 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria, poziom 1, pok. Nr 025 (przejście przez POK pok. Nr 024) na zasadach określonych w rozdz. IX.1 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. , poz. 835).
2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do tych czynności. Wykonawca składa ofertę na Formularzu Ofertowym wg Załączników nr 2A – 2D do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia) za pośrednictwem Platformy Zakupowej, https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3. Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022 r. został opublikowany przez Centralę ARiMR, pozycja planu zamówień niniejszego zamówienia - 1.2.33

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.