eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych spożywczych w roku 2022 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - spr. 37/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych spożywczych w roku 2022 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - spr. 37/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa olejów i tłuszczy roślinnych spożywczych w roku 2022 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - spr. 37/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-badfbf46-d80e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów i tłuszczy roślinnych w roku 2022 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy), 2 pozycje asortymentowe:
Olej rzepakowy - 600 l (zakres podstawowy)
Margaryna - 150 kg (zakres podstawowy),
zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi oraz zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.
►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie składanych w okresie obowiązywania umowy zamówień na zasadach i częstotliwości wynikających z treści zawartej umowy.
►Miejsce dostaw - magazyny znajdują się:
-w Grudziądzu przy ul. Bema 2 i Jagiełły 6;
-w Grupie przy ul. Dworcowej 6A;
-w Chełmnie przy Al. 3-go Maja 4;
-w Brodnicy przy ul. Czwartaków 1.
►Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności m.in.:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 z późn.zm.);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U. z 2021 r. poz. 630 z późn.zm.)
3) rozporządzeniem WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. 139, poz. 1 z 30.04.2004 r. z późn.zm.);
4) rozporządzeniem WE nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd
ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L 31, poz. 1 z dnia 1 lutego 2002 r. z późn.zm.).
►Przedmiot zamówienia dostarczony będzie w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz.U. z 2015 r., poz. 29 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.U.UE.L.2004.338.4 z późn.zm.), a także ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 z późn.zm.).
►Opakowanie winno zawierać co najmniej informacje wskazane w treści Załącznika nr 1 umowy.
Zamawiający nie dopuszcza podczas realizacji niniejszej umowy stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe.
►Wykonawca, który powołuje się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dane rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z przywołaniem polskich norm w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne posiadające cechy fizykochemiczne o wyższym lub niższym procencie ich zawartości w produkcie o maksymalną wartość +/- 1 %, pod warunkiem, że zapewniają lepszą jakość produktu i bezpieczeństwo jego spożywania.
W przypadku powołania się Wykonawcy na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
 wykazu produktów z zastosowanymi rozwiązaniami równoważnymi
 opisu rozwiązań równoważnych np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych, potwierdzający zgodność właściwości fizyko-chemicznych, jakościowych danego produktu w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia.
Ocena kryterium zgodności produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nastąpi w myśl zasady spełnia/nie spełnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej (14.100,00 zł) w przedmiotowym postępowaniu (kryterium oceny ofert: 100,00 pkt.), przewyższa o 5 400,00 zł - kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w wysokości 8.700,00 zł, a Zamawiający mając na uwadze posiadane środki finansowe oraz zasady oszczędnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych (art. 44 u.o.f.p.) nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:nart. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14100,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość szacunkowa zamówienia : 14 900,00 zł w tym:
*wartość zakresu podstawowego: 8 700,00 zł
*wartość zakresu opcji: 6 200,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.