eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4

1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 619 90 53

1.5.8.) Numer faksu: (87) 619 90 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stare-juchy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a946f6-cf2f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057146/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest jako część projektu nr PR/1/116/2018 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158658

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.4.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ I – remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.
2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności:
1) rozebranie posadzek,
2) wykonanie posadzek do poziomu korytarzy,
3) położenie wykładziny zgrzewanej z wywinięciem,
4) przecieranie istniejących tynków,
5) szpachlowanie z malowaniem.
3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI I zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej także STWiOR, oraz przedmiar robót – załączniki nr 6.1 – 6.3, 8.1 oraz 9.1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, zawarte w przedmiarze robót opisy poszczególnych pozycji są dla wykonawców wiążące, jednakże podane przy tych pozycjach wyliczenia stanowią jedynie materiał poglądowy. Oznacza to, iż wykonawcy w związku z wynagrodzeniem ryczałtowym muszą przeanalizować te wyliczenia w taki sposób, aby w cenie oferty uwzględnić całkowitą wielkość każdej pozycji zawartej w przedmiarze robót, wszelkie obowiązki związane z wykonaniem poszczególnych pozycji przedmiarowych oraz wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości CZĘŚCI I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 122515,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ II – budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.
2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje w szczególności:
1) czyszczenie terenu z zarośli i zakrzaczeń, wycinka 3 drzew,
2) likwidację ogrodzeń na granicy i w obszarze inwestycji,
3) częściową likwidację nieczynnych studni kanalizacyjnych oraz fragmentów kanalizacji,
4) niwelację terenu i wykonanie utwardzeń,
5) wykonanie ogrodzenia systemowego,
6) montaż urządzeń placu zabaw,
7) montaż lamp solarnych.
3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI II zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiOR – załącznikach nr 7.1 – 7.6 i 8.2 do SWZ. Przedmiar robót dla CZĘŚCI II zamówienia, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ, traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 157190,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa HURT-POL Małgorzata Kluź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481059105

7.3.3) Ulica: Tartaczna 16/18b

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż cena jedynej oferty złożonej na wykonanie CZĘŚCI II zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z art. 255 pkt 3 w związku z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie w tej CZĘŚCI zamówienia zostało unieważnione. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie CZĘŚCI II zamówienia kwotę w wysokości 180.000,00 złotych brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 398.510,00 złotych brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398510,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.