Ogłoszenie z dnia 2025-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148203/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00148390/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46b21093-1f2b-40bb-a4c3-604c8786219d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46b21093-1f2b-40bb-a4c3-604c8786219d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039081/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeglądy techniczne oraz konserwacja aparatury i sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148203
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/2025/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166616,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 7128,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5022,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3456 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2619,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2559,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1989,45 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 29970,86 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5010,68 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3888 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2805,84 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2980,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2592 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 7992 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1004,40 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3326,40 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5510,40 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1918,80 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3661,20 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1900,80 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2990,52 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2609,28 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2527,20 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 19777,88 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 18789,30 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 33534,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 4752 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 926,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7128,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENDOELEKTRONIK.PL SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 534-253-64-91
7.3.4) Miejscowość: BRWINÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENDOELEKTRONIK.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ENDOELEKTRONIK.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7128,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-03Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4288,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3848,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-24Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1843,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-24Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie zwiększy kwoty przeznaczonej do kwoty najkorzystniejszej w rankingu oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 9 na podstawie art. 255 pkt 2 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie zwiększy kwoty przeznaczonej do kwoty najkorzystniejszej w rankingu oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie zwiększy kwoty przeznaczonej do kwoty najkorzystniejszej w rankingu oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-23Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130149801
7.3.4) Miejscowość: Warszawa Kobielska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-23Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7776 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7776 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITECH Dariusz Lubiatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670650147
7.3.4) Miejscowość: Murowaniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-08Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-27Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-24Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie zwiększy kwoty przeznaczonej do kwoty najkorzystniejszej w rankingu oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTM Innovations Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245612
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ ZAGÓRSKI Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej "POLMED"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ ZAGÓRSKI Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej "POLMED"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-19Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie zwiększy kwoty przeznaczonej do kwoty najkorzystniejszej w rankingu oferty.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr. geod. 165/1, gmina Łapy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łapy"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej aparatury medycznej Allura Xper FD20 wraz z systemem fizjomonitoringu
- WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
- Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów technicznych z konserwacją oraz utrzymaniu w pełnej sprawności unitów stomatologicznych oraz unitów fantomowo-symulacyjnych
- Świadczenie usług napraw i konserwacji tomografu komputerowego i aparatu RTG - liczba części 2
- DZ/52/2025 Przedmiotem zamówienia jest 24 miesięczna usługa serwisowa tomografu komputerowego, oraz aparatu RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





