Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150521/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług pralniczych z oddaniem do używania bielizny szpitalnej oraz odzieży ochronnej i roboczej dla personelu Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kraśnicka 100
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-718
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług pralniczych z oddaniem do używania bielizny szpitalnej oraz odzieży ochronnej i roboczej dla personelu Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81b366cc-ca3c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057551/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 świadczenie kompleksowych, zewnętrznych usług pralniczych z oddaniem do używania bielizny szpitalnej oraz odzieży ochronnej i roboczej pracowników, a także wdrożenie systemu radiowej identyfikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSSSPZOZ.DZP382.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2036000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług pralniczych z oddaniem do używania bielizny szpitalnej oraz odzieży ochronnej i roboczej dla personelu Zamawiającego, a także wdrożenie systemu radiowej
identyfikacji na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im.
Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie Al. Kraśnicka 100 . 8. Odbiór przedmiotu Zamówienia z następujących lokalizacji Szpitala:
a) Przy Alei Kraśnickiej 100, 20 -718 Lublin
b) przy ulicy Mieczysława Biernackiego 9, 20-089 Lublin,
c) przy ulicy Lubartowskiej 81, 20-123 Lublin,
d) przy ulicy Zbigniewa Herberta 21, 20-468 Lublin,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2558400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2558400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2558400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-STYL RENTAL Sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Spółdzielcza 13B, 37-300 Leżajsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161644250
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 13B
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2558400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich
- Zakup i dostawa trzech urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu dla potrzeb UMCS w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych dla Zakładu Radiologii Zabiegowej
- Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Banku Komórek Krwiotwórczych
- Projekt i wykonanie ścianek wydzielenia pożarowego dróg ewakuacyjnych wraz z systemem oddymiania pionu komunikacyjnego w budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- USŁUGA PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ ORAZ KOMPLEKSOWYM SERWISEM dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Usługa prania ręczników, szlafroków i innych asortymentów Strefy SPA i Strefy Saun oraz innych materiałów wyposażenia Kompleksu Termy Maltańskie Sp. z o.o. przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- ,Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2024r.
- Wykonywanie usług pralniczych
więcej: Sprzęt radiowy i multipleksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.